Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Αγαπησιάρικα ποιήματα από το Β1 Γυμνασίου Παραδεισίου

Με μια... αγαπησιάρικη τάξη, όπως η Β' Γυμνασίου Παραδεισίου, δεν θα μπορούσαμε παρά να εξ-αντλήσουμε την θεματική ενότητα της Αγάπης στο μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Η αγάπη βέβαια ούτε διαβάζεται ούτε αναλύεται ή σχολιάζεται. Γι' αυτό πέρα από τα ποιήματα και τα πεζά που μας απασχόλησαν εντός της τάξης, ακούσαμε τραγούδια, παίξαμε, ζωγραφίσαμε και φυσικά γράψαμε για την αγάπη σε όλες τις μορφές: ερωτική, φιλική, μητρική/πατρική, την αγάπη προς τον συνάνθρωπο, προς τα ζώα, προς τη φύση, προς τον εαυτό μας. Την ανιδιοτελή και άνευ όρων, τη δοτική και γεμάτη συναισθήματα, την ήρεμη ή τη θυελλώδη, τη βαθιά, τη μοναδική.
Γιατί, αν με ρωτήσετε τι είναι η αγάπη, θα σας απαντήσω "έμπνευση". Διαβάστε, λοιπόν, σε αυτήν την ανάρτηση τα εμπνευσμένα ποιήματα των μαθητών του Β1 με θέμα την αγάπη! Τα παιδιά είτε συνέθεσαν τα ίδια είτε συνέλεξαν ποιήματα για την αγάπη και είναι φυσικό ότι κυρίως εστίασαν στην ερωτική αγάπη- άλλοτε την πλήρη και αμοιβαία, άλλοτε την πλατωνική ή ανεκπλήρωτη και άλλοτε στην ανάμνηση μιας αγάπης που χάθηκε. 
Κάθε ποίημα το συνόδευσα με ένα τραγούδι που προσπάθησα να ταιριάζει θεματολογικά. 
Προσδεθείτε γιατί ακολουθεί μια έκρηξη αγάπης!



Αναστασία Α. 
Ένας μήνας μαζί και όμως
μου φαίνεται αιώνας
Μαζί θα είμαστε για πάντα
όπως στα παραμύθια.
Η Πεντάμορφη και το Τέρας
η Χιονάτη και η Σταχτοπούτα...
Μπροστά μας ο έρωτάς τους
είναι μηδαμινός

Πηγή Κ., Αισθήματα αγάπης
Όταν είσαι με το άτομο που αγαπάς
νοιώθεις κόμπους στο στομάχι.
Βλέπεις παντού καρδούλες
και σκέφτεσαι μόνο εκείνον που σου έχει πάρει τα μυαλά.
Αν αγαπήσεις κάποιον πραγματικά,
δεν τον βγάζεις εύκολα από το μυαλό σου και
την καρδιά σου
Όλο σου το είναι είναι μαζί του.


Μαρία Κ. 
Αγάπη είναι...
Όταν ξυπνάς το πρωί
μια αγκαλιά να σε περιμένει!
Αγάπη είναι...
Να νοιώθεις και να συμπονάς
τον άλλον όταν εκείνος σε έχει ανάγκη.
Τέλος, αγάπη είναι ένα
συναίσθημα που δεν περιγράφεται!!!

Ευαγγελία Ε. 
Η αγάπη μου για σένα ποτέ δεν θα τελειώσει
γιατί έτσι εγώ δεν έχω ξανανοιώσει.
Μπες στο μυαλό και στην καρδιά μου
γιατί μόνο τότε θα δεις ότι ζω για σένα, έρωτά μου.
Έτσι όπως ο άνθρωπος χρειάζεται τροφή,
η καρδιά μου μόνο με σένα ζει.

Κυριακή Θ.
Η αγάπη είναι
Η καρδιά που χτυπά
γι' αυτόν που αγαπάς
Το φιλί που δίνεις
γι' αυτόν που νοιώθεις
και αισθάνεσαι αγάπη.
Να θέλεις να σε νοιάζεται
και να σε φροντίζει.
Η ψυχή με την ανάσα
που αναπνέεις και ζεις
μόνο γι' αυτόν που αγαπάς
που θυσιάζεσαι και πεθαίνεις
για χάρη του.

Μαρία Α.
Η αγάπη φωτίζει με τη λάμψη του παραμυθιού
την καθημερινότητα...
Η αγάπη δεν ξέρει από αξιοπρέπεια,
είναι τολμηρή, έχει αισθήματα...

Χάιδω Δ.
Η αγάπη για να είναι αληθινή
θέλει θυσίες, θέλει κόπους
δεν θέλει αντάλλαγμα
θέλει αισιόδοξους και ειλικρινείς ανθρώπους.

Η αγάπη για να είναι αληθινή
θέλει τόλμη και γενναιότητα
Πρέπει ο άνθρωπος να μπορεί να προσφέρει
χωρίς φόβο αλλά με πραότητα.


Ευρυδίκη Ζ.
Για την αγάπη συμβαίνουν όλα
Για την αγάπη, θέλουμε δε θέλουμε.
Είναι ένα πρόσωπο που δε βλέπουμε
μόνο το αισθανόμαστε.
Αυτή μας πλημμυρίζει χαρά
Όμως είναι τόσο εγωίστρια
που εάν γίνει αδιαφορία,
εάν γίνει μίσος
είναι πολύ δύσκολο να ξαναγίνει η ίδια.

Γαβριέλα Β.
Η αγάπη έχει δυσκολίες και εμπόδια
αλλά καταφέρνεις να τα νικήσεις.
Όμως, θα παλέψεις για να φύγουν.
Όμως, την επόμενη μέρα θα δεις να
είναι όλα πολύ ωραία και θα είσαι
χαρούμενη κι ευτυχισμένη με αυτόν που
αγαπάς.


Παρασκευή Α. 
Ούτε ένα βιβλίο σκέψεων
δεν ξέρω αν θα φθάσει
για να εκφράσει τόσα πολλά
όσο αυτή η φράση:
"Σ' αγαπώ".

Κλεονίκη Γ. 
Η αγάπη μου για σένα θα σταματήσει
όταν ο ήλιος ανατείλει απ' τη δύση
όταν ο θεός με πάρει μακριά σου
μα εγώ θα 'μαι πάντα κοντά σου.
Για εμένα είσαι κάτι σημαντικό
που ποτέ δε θα ξεχάσω
Χάρισέ μου την αγάπη σου
Βάλε με μες στην καρδιά σου.

Χανόρα Α., Κρυφή Αγάπη 
Όπου λιβάδι και καημός
όπου βουνό και δάκρυ,
τα αισθήματά μου χείμαρρος
σ' όλης της γης την άκρη.

Οι νύχτες μου ατέλειωτες
στη σκέψη μου γυρίζεις
Οι μέρες μου αβάσταχτες
πως σ' αγαπώ, δεν το γνωρίζεις.

Κουράγιο, Θεέ μου, πώς θα βρω
κοντά σου να πλησιάσω,
το σ' αγαπώ θε να σου πω
χωρίς ντροπή να λογαριάσω.

Άντζελα Λ.
Η καρδιά η γελαστή έχει καλοσύνη
είναι πάντοτε σωστή, δεν μιλάει με βιασύνη.
Όμως ξέχασες πως στον πόνο σου μαζί σου πονούσα
και στη δική σου τη χαρά μαζί σου γελούσα.
Είναι μεγάλος θησαυρό, μικρή μου, η καρδιά σου
Χαρά σ' αυτόν που η μοίρα τού γράφει να ζει κοντά σου.

Κατερίνα Ζ.
Φλόγα εσύ, κερί εγώ
δώσ' μου φωτιά ν' ανάψω
να λιώσω και στο έδαφος
το "Σ' αγαπώ" να γράψω.
         ******
Αν κάποτε σου περάσει από το μυαλό
ότι δεν υπάρχει κανένα νόημα στη ζωή σου,
σκέψου πως η ύπαρξή σου και μόνο
δίνει νόημα στη ζωή κάποιου άλλου.

Δανιήλ Γ. 
Εξήντα χτύπους το λεπτό κάθε καρδιά χτυπάει
μα η δική μου όταν σε δω, στους οχτακόσιους πάει.
                ******
Κάποτε με ρώτησες τι αγαπώ πιο πολύ: εσένα ή τη ζωή μου.
Και εγώ σου απάντησα "τη ζωή μου".
Ένα δάκρυ κύλησε και έφυγες.
Τότε εγώ σου φώναξα: "Η ζωή μου είσαι εσύ!"
Και μια παραλλαγή της ίδιας ιστορίας...

Γιάννης Ε. 
Κάποτε με ρώτησες 
τι αγαπάω περισσότερο στη ζωή μου.
Τότε εγώ σου απάντησα 
"την ίδια μου τη ζωή".
Ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια σου,
έσκυψες το κεγάλι και έφυγες...
Πριν προλάβω να σου πω 
ότι η ζωή μου είσαι εσύ...


Υ.Γ. Δεν τελειώσαμε με την αγάπη... Έπεται το Β2..!                    

Δεν υπάρχουν σχόλια: