afterschool bar
Για το "μπαρ"
Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!
(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
Οι Γκουέρνικες της Ειρήνης- Από τη Γ' Γυμνασίου Παραδεισίου
Το ιστολόγιό μας αποχαιρετά σήμερα μια ακόμη τρίτη τάξη με τη δημοσίευση της τελευταίας δημιουργικής εργασίας των παιδιών για φέτος (και για το Γυμνάσιο συνολικά) με αντιπολεμικό περιεχόμενο, πολύ χρώμα και ελπιδοφόρο μήνυμα.
Διάβασέ με
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)