Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Μια ασπίδα για μένα, από... μένα (Από τα τμήματα Β1 και Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, στα πλαίσια του μαθήματος της Ιλιάδας)

   Άρχισε ως μια ωραία  ιδέα τηςg ia_des και εξελίχθηκε σε μια από τις πιο αγαπημένες αναρτήσεις του ιστολογίου μας κάθε χρόνο, μια και τα τελευταία  χρόνια τουλάχιστον ο ένας από τους δυο μας διδάσκει "Ιλιάδα" (εδώ κι εδώ). 
  Το κόνσεπτ της εργασίας είναι απλό. Παλιότερα, ακολουθώντας τη σχετική παράδοση την οποία
ακολουθήσαμε κι εμείς ως μαθητ@ς, βάζαμε τα παιδιά να φτιάχνουν τη δική τους ασπίδα του Αχιλλέα κατά την διδασκαλία της σχετικής ραψωδίας. Αλλά, εντάξει, ο Αχιλλέας προαφανώς και δεν έχει καμία ανάγκη να του φτιάξουν τα παιδιά ασπίδες, του έχει φτιάξει ο Ήφαιστος - μεγάλος μάστορας, ονομαστός- την καλύτερότερη. Έτσι, τα παιδιά καλούνται να φτιάξουν μια δική τους ασπίδα, για τον εαυτό τους, ώστε να  πολεμήσουν με αυτή για ό,τι θέλουν.  
   Κι αφού δούμε το καθιερωμένο πια βιντεάκι το οποίο φτιάχνουμε πάντα χρησιμοποιώντας τις εκάστοτε εικαστικές δημιουργίες των παιδιών μας (ως ηχητική επένδυση χρησιμοποιήθηκε το ορχηστρικό κομμάτι "Φέγγαρος" του Θανάση Παπακωνσταντίνου.  Ένα τραγούδι πολύ σημαντικό στην προσωπική μου μυθολογία, γιατί μου θυμίζει την πρώτη μου ανάμνηση, ένα καλοκαίρι που μου έδειχνε το φεγγάρι η μάνα μου και μου έλεγε "ο φέγγαρος" κι εγώ επαναλάμβανα "γκόγκο"- καλά οκ, απλά δεν σκέφτηκα κάτι άλλο... 😉😆 )...

...ακολουθούν οι φετινές ασπίδες, από τα παιδιά των τμημάτων Β1 και Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου. (Κι επίσης από τις κόρες μας οι οποίες περιμένουν κι αυτές πώς και πώς να αναθέσουμε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας αυτήν την εργασία για να φτιάξουν και αυτές τις δικές τους ασπίδες, την Εύα από το Δ1 του Δημοτικού Σχολείου Παραδεισίου και την Ρεβέκκα από το α΄ τμήμα του Νηπιαγωγείου Παραδεισίου.  ) Οι εργασίες για κάποιον λόγο που δεν ξέρω παρατίθενται σε αντίστροφη αλφαβητική σειρά, δεν το έψαξα παραπάνω γιατί σκέφτηκα ότι καιρός είναι να αποκατασταθεί η αδικία για την Χριστίνα... Δυο χρόνια τώρα, η εργασία της έμπαινε τελευταία!!! 
























































Δεν υπάρχουν σχόλια: