Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Αυτός ο κόσμος μπορεί να αλλάξει Κεμάλ!

Εδώ και εδώ είχαμε θέσει το ερώτημα.

Ο Μανόλης Ρασούλης "συνομιλώντας",χωρίς να διαφωνεί επί της ουσίας μαζί τους, με τον "Κεμάλ", του Νίκου Γκάτσου και του Μάνου Χατζιδάκι, και το "Ένα το χελιδόνι", του Μίκη Θεοδωράκη και
του Οδυσσέα Ελύτη, δεν έχει καμιά αμφιβολία. Αρκεί ...
Αυτός ο κόσμος
μπορεί ν' αλλάξει, Κεμαλ
Μέσα στις καρδιές
στις πλατείες, σε γραφεία οβάλ
θέλει σωστοί χιλιάδες
να 'ναι στους τροχούς
να 'ναι η ψυχή η νύφη
και γαμπρός ο νους

(Οι στίχοι είναι δικοί του και η μουσική του Πέτρου Βαγιόπουλου)
και για λόγους σύγκρισης το μελοποιημένο ποίημα , απόσπασμα από το "Άξιον έστι", του Ελύτη. Τραγουδάει ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης.




Ενα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή
για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή
Θέλει νεκροί χιλιάδες να 'ναι στους τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους.

Θε μου Πρωτομάστορα μ' έχτισες μέσα στα βουνά
Θε μου Πρωτομάστορα μ' έκλεισες μες στη θάλασσα!

Πάρθηκεν από μάγους το σώμα του Μαγιού
Το 'χουνε θάψει σ' ένα μνήμα του πέλαγου
σ' ένα βαθύ πηγάδι το 'χουνε κλειστό
μύρισε το σκοτάδι κι όλη η άβυσσος

Θε μου Πρωτομάστορα μέσα στις πασχαλιές και Συ
Θε μου Πρωτομάστορα μύρισες την Ανάσταση

Δεν υπάρχουν σχόλια: