Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Η "Ελένη" τουιτάρει 2: Ο Τεύκρος και η Ελένη στο διαλογικό μέρος τους προλόγου (από το Γ1)

   Συνεχίζουμε με τα μηνύματα στα σόσιαλ μίντια  με τα οποία σχολιάζουν τα τεκταινόμενα οι ήρωες της "Ελένης", τα οποία καταγράφουν οι  μαθήτριες και οι μαθητές από το Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου. Σήμερα είναι η σειρά του δεύτερου μέρους του προλόγου, του διαλογικού, Εκεί ο Τεύκρος εμφανίζεται ξαφνικά στη σκηνή ΄για να συναντήσει την Θεονοή την Μάντισσα κι αφού παθαίνει ένα κοκομπλοκ βλέποντας ξαφνικά τη σωσία της Ελένης, επαληθεύει πόσο μισεί ο κόσμος την Ελένη λόγω του ειδώλου τη πληροφορεί τι έγινε στην Τροία και την Ελλάδα,δίνοντας έμφαση  στο ότι θεωρούν τον Μενέλαο πια νεκρό, και φεύγει το ίδιο ανίδεος, αφού της ευχηθεί τα καλύτερα μιας και είναι καλός άνθρωπος σε αντίθεση με την Ελένη, αφήνοντάς την συντετριμμένη. 
   Μετά το τέλος της σκηνής οι δυο ήρωες. πήραν το κινητό τους και ανανέωσαν το στάτους του στα κοινωνικά τους δίκτυα. Ας δούμε τι έγραψαν λοιπόν, όπως τα υπέκλεψαν τα παιδιά από το Γ1.  

"Καθώς καθόμουν για άσυλο στον τάφο του Πρωτέα, ήρθε ξαφνικά ο Τεύκρος, λέγοντάς μου  πόσο θέλει να σκοτώσει την Ελένη για αυτά που του προκάλεσε. Προσπάθησα να τον πείσω ότι είμαι κάποια άλλη, ευτυχώς το πίστεψε. Κατάφερα να μου πει τι έγινε έξω, στον πόλεμο, στη ζωή του, στην οικογένειά μου" (Αθανασία)

"Προσοχή! Κυκλοφορεί ελεύθερη σατανική σωσίας μου." (Ματίνα)

"Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα! Παραλίγο να με καταλάβει ο Τεύκρος και να με σκοτώσει! ΜΑΝΑ ΜΑΝΑ!!! [Ροδίτικος τύπος του "αμάν"] Παιδιά, δεν ξέρετε τι περνάω αυτήν τη στιγμή! Έχει να κάνει με τη ζωή και το θάνατο! Αλλά είχε και το καλό, το μόνο, ότι κατάφερα και μάζεψα μερικές πληροφορίες χωρίς να με καταλάβει! Όλοι νομίζουν ότι είμαι μια κακιά εγωίστρια. Τέλος πάντων! Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα! " (Βανέσα)

"Φίλοι μου! Σήμερα καθώς καθόμουν στον τάφο του Πρωτέα εμφανίστηκε ένας ξένος. Το όνομα του ήταν Τεύκρος και είπε ότι είχε έρθει να πάρει χρησμό! Μου αφηγήθηκε τι έγινε στην Τροία και στην οικογένειά μου και αποκάλυψε  πόσο μισητό είναι το όνομά μου. Του είπα να φύγει γιατί ο βασιλιάς μισεί τους Έλληνες! "

"Σήμερα συνάντησα έναν άνδρα που μου φάνηκε πολύ παράξενος. Πήγε να με σκοτώσει αλλά τον δικαιολογώ. Χαίρομαι όμως από αυτόν έμαθα νέα για την οικογένειά μου και για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Μακάρι να τον ξαναδώ. " (Θάι)

"Ήρθε ένα τύπος, ο Τεύκρος! Μου έφερε πληροφορίες για το τι έγινε στην Τροία! Πόσο με μισούν!" (Χρυσάνθη)


teukros.thegreek0083  "Σήμερα  τι πέρασα κι εγώ ο καημένος! Πήγα στο παλάτι και τι αντίκρισα; Μια κοπέλα ίδια με την Ελένη, ίδιες! Τι πράγμα αυτός ο κόσμος, ρε  παιδί μου! Δηλαδή, έπαθα σοκ! Τρόμαξα αρχικά και παραξενεύτηκα, αλλά στο τέλος συνειδητοποίησα  ότι δεν γίνεται να είναι η Ελένη! ΧΑΧΑ. Νομίζω τρελαίνομαι..."                                                                                                        133💓1344😃9😦1438😡 (Μελίνα Γ. )

Tefkros" Σήμερα γνώρισα μια σωσία της Ωραίας - πανούκλας, καλύτερα- Ελένης. Πολύ καλή γυναίκα, παιδιά! Μάλλον δεν είναι όλες ίδιες."  Ο Χρήστης tefkrosb βρίσκεται με τον χρήστη @not.excltly.oraia.eleni  στην τοποθεσία "Αίγυπτος".  (Εβίτα)

"Είμαι πολύ μπερδεμένος... Ιδιαίτερη μέρα! Συνάντησα μια ίδια με την Ελένη, ολόιδια με την Ελένη. Αυτή που τα χάλασε όλα! Αν είναι δυνατόν... Απογοητεύτηκα. Τουλάχιστον, πάλι καλά δεν με είδε ο βασιλιάς, θα κινδύνευα μου είπε. Ήταν κυνήγι όπως έμαθα."  (Μαρία)

"Γεια σε όλους. Γνώρισα μια πολύ καλή γυναίκα που έμοιαζε με την Ελένη. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι η Ελένη και πήγα να τη σκοτώσω αλλά μετά κατάλαβα ότι έκανα λάθος. Δικαιολογήθηκα λέγοντάς της πόσο η Ελλάδα μισεί την Ελένη! " (Αντώνης)

"Γεια σε όλους. Παιδιά, είμαι έκπληκτος όσο δεν παίρνει. Είδα μία τύπισσα ίδια με την Ελένη. Και μου θύμισε πόσο πολύ αδικημένος είμαι. Ευτυχώς, όμως γιατί μου είπε να φύγω από το παλάτι καθώς για κάποιο λόγο άμα με δει ο βασιλιάς θα με σκοτώσει. Η καλή γυναίκα που έμοιαζε στην Ελένη με έδιωξε για να με σώσει.¨  (Γιώργος)

"Καλημέρα! Σήμερα είδα μια γυναίκα που έμοιαζε πολύ με την Ελένη, αλλά η ψυχή της ήταν τελείως διαφορετική. Χάρηκα που την γνώρισα και μακάρι να την ξαναβρεθούμε, γιατί ξέρω πως αυτή η γυναίκα ήταν πολύ στεναχωρημένη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά θέλω να την ξαναδώ για να της κάνω παρέα." (Αλέξης)

"Αγαπημένοι μου  ακόλουθοι, αντίκρισα μπροστά μου μόλις κάτι τρομερό! Το ομοίωμα της Ελένης;Ήταν όμοιες εντελώς. Ήταν τόσο ίδιες! Μόνο που αυτή η γυναίκα ήταν καλή,ενώ ξέρετε όλοι ότι η  αληθινή Ελένη είναι κακιά!" (Μιχαέλα)

 "Πωωωωω, παιδιά!Τι πήγα να  κάνω στην καημένη τη ξένη γυναίκα! Πονάω που πήγα να τη σκοτώσω που έμοιαζε με την Ελένη. "(Λίνα)




Δεν υπάρχουν σχόλια: