Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

"Τιτανικέ, δεν μας νοιάζει κι αν ναυαγήσεις": Το Α1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου ζωγραφίζει τους Φελλόποδες

  Τρία χρόνια έχουν περάσει, τα τότε πρωτάκια μου έχουν μείνει πρωτάκια αλλά Λυκείου και τα ταλαιπωρώ στην Ιστορία , οι Φελλόποδες ακόμα επιπλέουν ωστόσο.
  Είναι καιρός λοιπόν να τους αποθανατίσουν τα νυν πρωτάκια μου, το Α1 του Μουσικού Σχολείου
"Μην ανησυχείς, Ρόουζ! Είμαι Φελλόποδας. Θα επιπλεύσω... "
Ρόδου... Ακόλουθούν 22 και μία ζωγραφιές των Φελλόποδων, οι  22 είναι οι ζωγραφιές των  μαθητών του Α1 και η μία είναι σε παγκόσμια πρώτη μια ζωγραφιά της Εύας, της μεγάλης μου κόρης, η οποία είδε τις ζωγραφιές των μαθητών μου και αποφάσισε κι αυτή να ζωγραφίσει  Φελλόποδες.           Βέβαια πριν από αυτό ας δούμε ένα βίντεο  με τις ζωγραφιές των παιδιών στο οποίο ως ηχητική επένδυση χρησιμοποιήθηκε το βασικό θέμα του  "Τιτανικού" διότι στην τελική έχει και τα οφέλη του να είσαι Φελλόποδας. Να, αν, ας πούμε, ο Τζάκ ήταν από τη Φελλώ  δεν θα χρειαζόταν να μοιραστεί την πόρτα με την Ρόουζ αλλά ούτε και θα πέθαινε βυθισμένος στα παγωμένα νερά...
Ας δούμε τώρα τις ζωγραφιές των παιδιών μου, μεγάλων και μικρών, βιολογικών και άλλων ....

Άγγελος

Αθανασία

Αλέξης

Αντώνης

Βανέσα

Γιάννης

Γιώργος

Δέσποινα

Εβίτα
Θάι
Λίνα
Μαρία Μ.
Μαρία Σ.

Ματίνα
Μελίνα Γ.

Μελίνα Μ.
Μίκα

Μιχαέλα
Μιχάλης
Στράτος

Σταύρος

Χρυσάνθη

Και η Εύα...

Εύα


Υ.Γ.: Δεν πειράζει, βρε Δέσποινα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: