Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Το τραγούδι της ημέρας. Για τη Ρεβέκκα... Πόσο σ' αγαπώ

Πέρσι τέτοια μέρα ήταν Καθαρά Δευτέρα. Χωρίς τις λαγάνες, τις ταραμοσαλάτες, τα τουρσιά και, βέβαια, τους χαρταετούς. Η δική μας Καθαρά Δευτέρα ξημέρωσε με την προσθήκη ενός νέου μέλους στην οικογένεια.
Κι από τότε κύλησε ένας χρόνος. Με το γέλιο της. Με τα χορευτικά της. Με τη γλυκιά της φωνή και τα ακόμα πιο γλυκά φιλάκια της. Με το καθαρό της βλέμμα και τα πεταχτά χάδια της. Με το αθώο της χαμόγελο. Κάθε μέρα αυτού του χρόνου την πέρασα κρατώντας την στην αγκαλιά μου και -σχεδόν- κάθε νύχτα του τραγουδώντας της αυτό το τραγούδι. 
Το βίντεο το έφτιαξα με πολλή αγάπη για τη μικρή μου κόρη που σήμερα έχει τα πρώτα της γενέθλια. Χρόνια πολλά Ρεβέκκα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα ανοιξαμε το βίντεο στο σπίτι της Μ.Β.Τι ωραίο δώρο έχεις και τι ωραίο δώρο μας εστειλες!
Βανα

Kakos Lykos είπε...

Είστε γλυκύτατες και οι δύο και σας ευχαριστώ πολύ για όλα. Για να είμαι δίκαιος βέβαια πρέπει να τονίσω ότι το βίντεο είναι της γυναίκας μου.