Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Φτιάξε, καρδιά μου, το δικό σου παραμύθι

Τελευταία μέρα του 2010... Θα 'θελα να την κάνω πιο παραμυθένια.
Αλλά, επειδή οι δυνατότητές μου δεν είναι -σαν τις επιθυμίες μου- απεριόριστες (μα ακόμα και να ήταν, θα 'ταν μάλλον εγωιστικό να πραγματωθεί μόνο το δικό μου παραμύθι ενώ των υπολοίπων θα έμενε στη σφαίρα της φαντασίας ή, ακόμα περισσότερο, θα 'ταν εντελώς άδικο να στερηθεί ο καθένας την απόλαυση να πραγματώσει ο ίδιος το παραμύθι του), θα προσπαθήσω να δημιουργήσω την κατάλληλη ατμόσφαιρα για να χτίσει ο καθένας μας το προσωπικό του παραμύθι.
Εύχομαι το 2011 να γίνει για όλους μας η αρχή του παραμυθιού που έχουμε πλάσει για πάρτη (και για πάρτι) μας. Δε χρειάζονται, νομίζω, και πολλά... Το κοριτσάκι στην ιστορία του Άντερσεν είχε μόνο σπίρτα, οι Κατσιμιχαίοι είχαν λέξεις και νότες....  
Εσείς, αλήθεια, τι βλέπετε στη φωτιά ενός σπίρτου;   ;-)))
Καλή χρονιά να ΄χουμε!


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Perfect... match! Σ-ματς!

Ανώνυμος είπε...

Perfect... match! Σ-ματς!

Ανώνυμος είπε...

Perfect... match! Σ-ματς!

Kakos Lykos είπε...

Μην μου τη φιλάτε πολύ ρε... Θα μου την ... κατσιάσετε!