Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

"Και το πουλί ΔΕΝ παράκουσε" (Από το Γ1 και το Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

   Ένα κομβικό σημείο στην εξέλιξη της ιστορίας που αφηγείται η παραλογή "Του γιοφυριού της  Άρτας" αποτελεί το παράκουσμα του πουλιού που μεταφέρει το μήνυμα του πρωτομάστορα στην λυγερή. 
 Υπενθυμίζεται ότι, μετά την αποκάλυψη ότι για να χτιστεί το γιοφύρι πρέπει να θυσιαστεί η λυγερή, ο πρωτομάστορας της στέλνει μήνυμα να αργήσει να έλθει στο γιοφύρι για να κερδίσει χρόνο μήπως και κατορθώσει να βρει κάποια άλλη λύση. Το πουλάκι όμως παρακούει και της λέει να έρθει γρήγορα επιταχύνοντας έτσι της εξελίξεις, φανερώνοντας το αναπόφευκτο της μοίρας και προοικονομώντας την δυσμενή για την λυγερή έκβαση της ιστορίας. 
(Τη ζωγραφιά του Μιχάλη την δανειστήκαμε από εδώ)


   Σε ένα όμως παράλληλο σύμπαν το πουλάκι δεν παράκουσε και πήγε κανονικά το μήνυμα στην λυγερή...  Το πώς θα εξελισσόταν τότε η ιστορία είναι το περιεχόμενο της δημιουργικής εργασίας που υλοποίησαν μαθητές και μαθήτριες από το Γ1 και το Γ2 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου στα πλαίσια του μαθήματος της Λογοτεχνίας. 
(Σχόλια πάνω στην παραλογή και άλλες δημιουργικές εργασίες που έχουν δημοσιευτεί στο ιστολόγιο: 
Παραλογές: ''Του γιοφυριού της Άρτας": 
                                                (εδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώεδώ κι εδώ))
Ακολουθούν οι εργασίες των παιδιών. 
Αγγελική 

Άγγελος Ελ. 

Άγγελος Π. 


Αλέξανδρος 


Αλεξάνδρα 

Αργυρή 


Βάιος 


Βασιλεία 

Βέρα 


Γαλάτεια 


Γιώργος 
Όση ώρα αργούσε να έρθει η λυγερή ο πρωτομάστο-


Εμμανουέλα 


Ηλέκτρα 


Ηλίας Αχ. 


Ηλίας Ζ. 


Ηλίας Τ.

Ιάκωβος 

Κυριακούλα 


Κωνσταντίνος 

Λουκία 

Μάνος 

Μέγκι 


Μιχάλης 


Ναφίε 

Νικόλας 

Παναγιώτης 


Σταματία 

Τσαμπίκα Κ. 


Τσαμπίκα Τ. 

Ίνα 

Ανδριάνα 




Υ.Γ. : Μαντέψτε ποιος συγκέντρωσε την μήνη τον παιδιών... 




Δεν υπάρχουν σχόλια: