Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

Η "Ελένη" τουιτάρει 4: Ο Μενέλαος και η Ελένη στην πρώτη σκηνή του β' επεισοδίου (Από την Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

 Τα πράγματα είναι κρίσιμα μετά την πρώτη σκηνή του  β΄ επεισοδίου της "Ελένης" και δεν εξελίσσονται όπως θα περιμέναμε... 
Η Ελένη έλπιζε και περίμενε 17 χρόνια τον Μενέλαο να τη σώσει και απελπισμένη τον βλέπει να μην κατορθώνει να την αναγνωρίσει και να φεύγει. 
   Ο Μενέλαος από την πλευρά του βλέπει μια τύπισσα που μοιάζει με την Ελένη και που θα μπορούσε να είναι ένα φάντασμα, ένας ίσκιος ή μια απατεώνισσα να προσπαθεί να τον κοροϊδέψει παριστάνοντας της Ελένη, καθώς είναι σίγουρος ότι η αληθινή Ελένη βρίσκεται στη σπηλιά. 
   Μετά, λοιπόν, τα τουιτς της Ελένης  από το πρώτο μέρος τους προλόγου, της Ελένης και του Τεύκρου από το δεύτερο μέρος του προλόγου και τα μηνύματα της Ελένης της γερόντισσας και του Μενέλαου μετά το πρώτο επεισόδιο, τα παιδιά από τις  Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου χακάρισαν πάλι τους λογαριασμούς της Ελένης και του Μενέλαου στο τουίτερ και αποκαλύπτουν τι  ποστάρανε, μετά το τέλος της πρώτης σκηνής του β΄ επεισοδίου κι ενώ η κατάστασή τους ήταν όπως περιγράφεται πιο πάνω.  Σαν τη φιγούρα στη "Κραυγή . αλλά  για διαφορετικούς λόγους.  

Ακολουθούν τα  μηνύματα των... ηρώων 
   
Τώρα τι νομίζουνε, θα με ρίξουν στην παγίδα;  Δεν πέφτω εγώ στην παγίδα που μου στήνουν οι λαοί της Αιγύπτου. Η Ελένη ξέρω σίγουρα ότι είναι στην σπηλιά. 17 χρόνια πάλευα για αυτήν! 

Ο άντρας μου δεκαεφτά χρόνια μετά ήρθε και με παράτησε... Κι έφυγε! Τώρα είμαι ελεύθερη κι ωραία 😛#όχι_άλλοι_άντρες 

@Menelaos
Τι φάση! Χαχά...  Ξαφνικά εμφανίστηκε μια άγνωστη και απλά παρίστανε την Ελένη... 

@Menelaos941
Καλά, ρε. Φέρατε σε έμένα, ΕΜΕΝΑ μια ψεύτικη Ελένη; Λες και δεν ξέρω γιατί πολεμούσα τόσα χρόνια. Πάντως, καλή δουλειά! Της μοιάζει αρκετά! 

Επιτέλους, έλεος! Τόσα χρόνια ταξιδεύω για  την Ελένη. Και περπατούσα τώρα στην Αίγυπτο για να βρω ένα φάντασμα που της μοιάζει να εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά μου! Εννοείται το έβαλα στα πόδια... Λες να ήπια πολύ θαλασσινό νερό; 

@Eleniofficial
Μόλις  βρήκα τον άντρα μου, αλλά εκείνος με πέρασε για σκιά!? Τι έχει πάθει ο κόσμος...#egypt #wtf

@Eleni
17 χρόνια  περίμενα να έρθει να με σώσει... Ήρθε βασικά... Αλλά το μόνο που δεν έκανε ήταν να με σώσει... Με παράτησε κι έφυγε... Πολύ καλά πήγε κι αυτό... 

@Eleni 
@Menelaus ??? Γιατί δεν με αναγνωρίζεις; 😭😭😭 Τι να κάνω για να καταλάβεις ότι εγώ είμαι; 

@Helen_0fTroy
Μα καλά, είναι δυνατόν; Τόσο καιρό να τον περιμένω να με βρει και να φύγει; Πώς γίνεται να νομίζει ότι εγώ δεν είμαι η Ελένη; Μία και μοναδική υπάρχει! Μόνο εγώ... 

@Menelaos_o_basilias.gr 
Δεν θα πιστέψετε τι γίνεται!!! Προσπαθούν να με κοροϊδέψουν. Κάποια παριστάνει την γυναίκα μου, την Ελένη, ενώ ξέρω πολύ καλά ότι δεν είναι αυτή. Σηκώθηκα και έφυγα. Έμοιαζε, αλλά όχι τόσο πολύ. 

Αν είναι να περιμένω από τους άντρες, σώθηκα. Μπορεί να γίνω μοναχή! ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ #moni_mou #den_tous_xreiazomai #iou 😝 

17 χρόνια στην Αίγυπτο περιμένω τον άντρα μου, η έρημη, και μόλις έρχεται, σηκώνεται και φεύγει!!! Και λέει κιόλας ότι "μοιάζω στην Ελένη"! Αχ, που να ήξερε ο άτιμος!!! 😠😠 #ideservebetter 😡👎

Περιμένω τον άντρα μου 17 χρόνια σε μια ξένη χώρα, μόνο και μόνο για να μην με αναγνωρίσει και να φύγει!!! 

Menelaos_theking
Ακούστε κατάσταση! Καθώς αράζω και κάνω περίπατο στον Νείλο, βλέπω μια κοπέλα, θεότρελη η καημένη, και μου φωνάζει ότι είναι η γυναίκα μου και ότι αυτή είναι η Ελένη. Η πλάκα είναι ότι η γυναίκα μου αυτή τη στιγμή  κάνει ηλιοθεραπεία δίπλα στην σπηλιά σουίτα που της έκλεισα για να έχει όλες τις ανέσεις... 

@Menelaos
Δεν πάμε καθόλου καλά! Ρε την απατεώνισσα!!! Επειδή μοιάζει με την Ελένη μου το παίζει ότι είναι αυτή!!!! Σιγά μην την πιστέψω... Σηκώθηκα κι έφυγα. 

@Menelaos
Σήμερα είδα μια τύπισσα που έμοιαζε με την Ελένη και μου έλεγε ότι ήταν αυτή! Σε παράξενο κόσμο ζούμε... 

Βρήκα μετά από τόσον καιρό επιτέλους τον Μενέλαο! Κι αυτός τι κάνει; Σηκώνεται και φεύγει! Ούτε πέρασε από τον νου του ότι εγώ είμαι γυναίκα του! Τι ξεροκέφαλος! 

HelenofTroy_official 12: 55
@Metheking.gr Σε περιμένω <33 😍
           HelenofTroy_official 13: 03
           @Metheking.gr    Αγάπη μου, μη με εγκαταλείπεις! Είμαι στα αλήθεια εγώ Τ-Τ
                         HelenofTroy_official 13:07
                          @Metheking.gr   spotify/depressedpalylist.org    #sad #dontleaveme 

Μια βοήθεια πήγα να ζητήσω σε αυτό το σπίτι! Και το θεώρησαν πολύ ωραίο να κάνουν φάρσα στον άνθρωπο που ζητάει βοήθεια! τι τραβάω κι εγώ ο κακομοίρης ?!?

Menelaus_the_king_of_Sparta 
Όλοι σε αυτόν τον άθλιο και ξερό τόπο με διώχνουν ή με προσβάλλουν! Βρήκα μια γυναίκα η οποία ήταν δημιούργημα φαντασμάτων για να με κοροϊδέψουν ότι είναι η γυναίκα μου. #Θέλω_να_φυγω #Με_κοροϊδεύουν #τα_χω_χάσει

Ήμουν παγιδευμένη, δεν μπορούσα να δω βρω διέξοδο. Ήμουν σε κατάθλιψη λόγω της ερημιάς που υπήρχε και προκάλεσα χωρίς να φταίω. Έψαχνα μάταια το χρόνο να έρθει ο Μενέλαος και να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Αλλά έφυγε... 

Πραγματικά τον περίμενα να με σώσει, αλλά που να ήξερα ότι δεν θα με πίστευε; Απογοητεύτηκα και, αλήθεια, μετά από αυτό νοιώθω να καταρρέω. 

΄Περίμενα τόσα χρόνια να δω τον Μενέλαο και όταν ήρθε σε εμένα, δεν με αναγνώρισε κι έφυγε!!! 

#Αίγυπτος # Μόνος _again  #  Μια τρελή σωσίας της γυναίκας μου δίπλα μου. #Τι συμβαίνει εδώ; 
Σιγά να μην λέει αλήθεια ότι είναι η Ελένη #Άντε_γεια 

@Eleni
#Μπερδεμένη # Αίγυπτος 
Σήμερα μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, ήρθε ο Μενέλαος.  Κι ενώ μου είπε ότι μοιάζω με εμένα δεν πίστευε ότι είμαι η ίδια! Τι να κάνω; 

Δεν ξέρω τι να πιστέψω. Αυτά που είπε η γερόντισσα με έβαλαν σε σκέψεις. Αλλά όταν βρήκα μια γυναίκα στο τάφο του Πρωτέα, έμοιαζε με την Ελένη. Αλλά εγώ ξέρω ότι η δικιά μου η Ελένη είναι στην σπηλιά και με περιμένει να πάμε στη Σπάρτη. 

Κάποια παραλίγο να με ξεγελάσει και να με κάνει να πιστέψω ότι είναι η Ελένη. Σιγά να μην... Απλά έφυγα.

Φαντάσου! Να μην με πιστεύει ότι είμαι η  Ελένη και να φύγει χωρίς να πει άχνα! 😀

Ήμουν εγκλωβισμένη και περίμενα να με βγάλει από το αδιέξοδο. Κι εμφανίζεται τελικά ο Μενέλαος και με παρατά! 

Τα φαντάσματα νομίζουν ότι θα με ξεγελάσουν... Μα εγώ είμαι πιο έξυπνος! 

Ο Μενέλαος δεν μπορεί να αναγνωρίσει την ίδια του τη γυναίκα! Το βόδι...

Εγώ, ολόκληρος βασιλιάς! Και τολμάνε να με κοροϊδέψουν;  Ξέρω ποια είναι η γυναίκα μου. 

Νιώθω μπερδεμένος/ στην τοποθεσία: Τάφος του Πρωτέα. Οι κακοί θέλουν να με ξεγελάσουν και να με χωρίσουν από την κοπέλα μου. 

m3nel.e1
That girl from Egypt is strange! I just left from there! Tell me your opinion in the comments. 

Παιδιά, σήμερα είχα πάει σε ένα κάστρο και έφαγα πόρτα, ενώ ζητούσα βοήθεια.  Είδα μια παράξενη γυναίκα και όπως πήγα να δω τι παίζει που έλεγε κάτι ασυναρτησίες ότι είναι η γυναίκα μου και ότι τη λένε Ελένη. Και προσπαθούσε να με παραπλανήσει. Κάνας τρελός ντυμένος γυναίκα θα ήταν που  προσπαθούσε να με παραπλανήσει. 

_menelaos_
Όταν νομίζουν ότι κάποιοι άσχετοι μπορούν να σε ξεγελάσουν, ενώ όλοι ξέρουν ότι είσαι alpha male! 

_El3ni._
Pov: Ο άντρας σου μόλις σε παράτησε για άλλη. check. 

Ο Μενέλαος έφυγε! Δεν ήρθε για να με σώσει. Δεν με πίστευε ότι είμαι εγώ και κοίταξε μόνο το δικό του συμφέρον. του 

Mel_naos
Today i talked with a ghost. Pretty weird tbh!!!

Δεν μπορώ να ζω άλλο! Έφυγε ο Μενέλαος! #icantdoitanymore #menelaos

@Eleniegypt008
Είναι απίστευτο! Μετά από 17 χρόνια να έρχεται ο άντρας μου και να μην με αναγνωρίζει! #Tweet #unbelivable 

Δηλαδή περιμένω 17 χρόνια για αυτόν τον τύπο, για να με σώσει, και απλά σηκώνεται και φεύγει σαν να μην έγινε τίποτα1 ΟΡΙΣΤΕ;;; 😑

Εμένα δεν μπορούν να μου τη φέρουν κάτι τύποι σαν την απατεώνισσα  αυτήν. Ολόκληρο βασιλιά, να πούμε... 

17 χρόνια των περιμένω, τον αχαΐρευτο, κι έτσι απλά, έρχεται και σηκώνεται και φεύγει... 

Η ελπίδα ήρθε κι έφυγε και τώρα με αγκαλιάζει πάλι το σκοτάδι με το βαρύ του άγγιγμα 

17! !7 χρόνια τον περιμένω τον άντρα μου μη ξέροντας αν θα έρθει ποτέ! Και τώρα που ήρθε  Και τώρα που ήρθε, μου λέει ότι μοιάζω με την Ελένη, αλλά όχι τελείως. 17 χρόνια κι αφού με ξαναβλέπει με παρατάει για κάτι που δεν υπάρχει! Για αέρα κοπανιστό. 

Ποια είναι αυτή; Κάποιος μου κάνει φάρσα. Ελάτε, βγείτε από τις κρυψώνες σας. Επίσης, ποιος έντυσε την "Ελένη", γιατί σε κάποια φάση σχεδόν πείστηκα ότι ήταν αυτή η Ελένη μου, αλλά ξέρω ότι δεν είναι γιατί την Ελένη την έχω εγώ. Συγχαρητήρια! Πιστεύω ότι κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε. 

Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό! Περίμενα 17 ολόκληρα χρόνια για να έρθει ο Μενέλαος να με πάρει, κι εκείνος ούτε καν που με αναγνώρισε. Άδικα περίμενα...

Δεν με αγαπάει πια... Πάει! Τον έχασα τον Μενέλαο. 

17 ολόκληρα χρόνια περιμένω να  έρθει ο άντρας μου ο Μενέλαος @ Menelaos_mhntokleiseis. Και έρχεται και φεύγει ο μούσιας! Τέσπα, φεύγω, πάω να φάω παγωτό. Άντε γεια. 

Ο Μενέλαος ο μ#%@*ς  με παράτησε! Δεν το πιστεύω. I am so broken. Δλδ έλεος κάπου. Ότι να 'ναι. Θα του δείξω εγώ αυτού! #iambroken #enraged  #killmyhusband 

Το τελευταίο διάστημα δεν είμαι καλά!  Νοιώθω πως βλέπω φαντάσματα. Μπορεί να είναι η κούραση που έψαχνα την Ελένη τόσον καιρό.  Μου φαίνεται ότι αυτή που βλέπω είναι η Ελένη και μετά η αίσθηση εξαφανίζεται. Και την ακούω να μου λέει "Εγώ είμαι". ΕΛΕΝΗ, ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ! 

Αισθάνομαι άθλια! Θέλω να βάλω τέλος στη ζωή μου! Έχασα αυτόν που αγαπώ, έχασα την ίδια τη ζωή! 

😞😞😞😞😞😞Νιώθω πληγωμένη! Ο άντρας μου που τον περίμενα 17 χρόνια, μόλις με παράτησε! Έλεος! Πώς μπορεί να το κάνει αυτό! Πόσο βλάκας είναι! #Iambroken 

Menealosking
Τι τρέχει πια με τις γυναίκες; Τόσο χοτ είμαι που μπαίνουν στον κόπο να το παίξουν ότι είναι τάχα η Ελένη μου και να κάνουνε να πάνε οι κόποι μου χαμένοι; 

Hi besties
Σας έχω πολύ κακά νέα! Περιμένω 17 χρόνια για να έρθει να με πάρει ο  άντρας μου. Και ήρθε το ζώον μέχρι το παλάτι για να μου πει ότι μοιάζω με τη γυναίκα  του! Εγώ είμαι η γυναίκα σου, ρε τρελάρα! Κλείνω τώρα και πάω να βάλω τη γάτα μου να κλάψει! Φιλιά, σοκολατάκια μου! 

Έλεος! Περιμένω κοντά 17 χρόνια έναν ... (λέξη με τρία "α" που δεν είναι "πατάτα")  να έρθει να με σώσει! #OMG

Είδα ξανά τον άντρα της ζωής μου μετά από 17 χρόνια! Κι αυτός δεν μπόρεσε να με αναγνωρίσει! Έφυγε και με άφησε μόνη μου! Η ζωή μου είναι μια μιζέρια και ένας καημός! Να δω τον Μενέλαο πια. Καημός! Δεν έχω λόγο πια να ζω! 

ele_nh
#OMG Περιμένω κοντά 20 χρόνια τον @Mene_laos και δεν με αναγνώρισε! Plz  καντε τον ταγκ στο ποστ αυτό. Thnks for the support  #egypt #omg  #sok

Hello. Δεν θα πιστέψετε τι μου συνέβη! Τον περίμενα 17 ολόκληρα χρόνια και δεν προχώρησα στη ζωή μου για να είμαι μαζί του! Εκείνος ξέρετε τι έκανε; Με παράτησε, ο @$@###%#%## και δεν τον ένοιαξε τίποτα. Δεν σκέφτηκε πώς θα αντιδράσω και έφυγε επειδή λέει μοιάζω με τη γυναίκα μου. Που να ψοφήσει!!! Μην ξεχάσετε να κάνετε λάικ και φόλλοου για να πάμε 60K
Φιλάκια 

Eleni_Lmao_lol3172
Όταν περιμένεις 17χρόνια τον άντρα σου και αυτός σε παρατάει. 😞😞😞. R.i.p. My heart is broken. I love him! Ahhhh!!! #heartbroken #Eleni_Lmao_lol3172 #Noooooooo  
 


Υ.Γ. 1:Στο μεταξύ κάπου βαθιά στην ενδοχώρα της Αιγύπτου .
@theoklymenos_o_glykas
"Θα πιάσω ζωντανά  παγώνια  και η αγάπη μου θα  με λατρέψει." 


Υ.Γ. 2:Στο μεταξύ μεσοπέλαγα
@teukros_o_basic
Σαν πολύ δεν έμοιαζε με την Ελένη αυτή η παράξενη στην Αίγυπτο;

Υ.Γ.3: Στο μεταξύ στο παλάτι 
@thoonoh_h_firma
 Κορφή είσαι, κουκλάρα μου. Όλα τα βρίσκεις! 

Υ.Γ4:  Στο μεταξύ στην σπηλιά 
@koyreliasmenoi_nayagoi
Πέταξε η Ελένη. Πώς το λένε στον Μενέλαο τώρα!?

Υ.Γ. 5 Στο μεταξύ στον αιθέρα
@eidwlo_i_want_to_break_free 
Αντίο, κοροϊδάρες! Τα λέγαμε...
Μπαμπακούλη ήρθα!!!!! 


Υ.Γ. 6: Απόσπασμα από την σκηνής της αναγνώρισης ... "Ελένης", όταν θα γυριστεί ταινία . (σππϊλεριά)

Δεν υπάρχουν σχόλια: