Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023

Η "Ελένη" τουιτάρει 3: Ο Μενέλαος, η γερόντισσα και η... Ελένη στο α' επεισόδιο (Από την Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

   Το 2020  ξεκινήσαμε να κάνουμε με το τότε Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, μια...  τουιστική αναπαράσταση της "Ελένης" του Ευριπίδη, αλλά φτάσαμε μέχρι τα τουιτς της Ελένης  από το πρώτο μέρος  και  της Ελένης και του Τεύκρου από τον πρόλογο της τραγωδίας, καθώς προσκρούσαμε στην καραντίνα και τα πράγματα πήραν άλλη τροπή. 
  Είπαμε φέτος με τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου να συνεχίσουμε την προσπάθεια από κει, από το α΄ επεισόδιο πιο συγκεκριμένα.  Καταιγιστική η δράση στο α' επεισόδιο της  "Ελένης", εντός και εκτός
σκηνής, λοιπόν. Η Ελένη στα παρασκήνια μαθαίνει μες την τρελή χαρά από τη Θεονόη ότι οι φήμες που θέλουν τον Μενέλαος νεκρό δεν είναι αληθείς. Ζει και θα έρθει στην έρημο να την πάρει. Ο Μενέλαος αντίθετα αντιμετωπίζεται σαν ζητιάνος, τρώει πόρτα από μια γριά και μαθαίνει πράγματα τα οποία δεν μπορεί να κατανοήσει, όπως ότι η Ελένη είναι στην Αίγυπτο από παλιά, και ότι κινδυνεύει. Όμως το στομάχι του που γουργουρίζει και η ψηλωμένη του  μύτη τον εξωθούν να παραβλέψει τις προειδοποιήσεις και να μείνει στη σκηνή. Τέλος, η.. Τασούλα, σπάστηκε γιατί έπρεπε να πετάξει από το παλάτι έναν ζητιάνο που νόμιζε πως είναι βασιλιάς, αλλά τον λυπήθηκε τελικά και του έδιωξε για να τον γλιτώσει, μιας και ο παλαβός ο Θεοκλύμενος σκοτώνει τους Έλληνες,  καθώς φοβάται τον αγαπητικό της λεγάμενης,  που έχει κατσικωθεί δεκαεφτά χρόνια. Η Τασούλα ή Κικίτσα είναι η γερόντισσα για όποιον δεν κατάλαβε. 
   Μετά το τέλος του επεισοδίου τα πρόσωπα αυτά  τουιτάρανε τις σκέψεις τους και η Γ΄ Γυμνασίου  του Μουσικού Σχολείου Ρόδου χακέρεψε τους λογαριασμούς τους και μας αποκαλύπτει τι ανέβασαν. (Τα μέλη του χορού δεν είχαν τουίτερ. Ούτως ή άλλω, δεν τους ένοιαζε να ανεβάσουν κάτι. Το αγαπημένο τους τραγούδι είναι το ακόλουθο:
)

Ακολουθούν τα τουίτς των... χαρακτήρων της τραγωφδίας 

tasoula224
Ακαλά.  Ποιοι είναι όλοι αυτοί οι τυχαίοι που μου χτυπάνε την πόρτα.  Ό,τι να ναι.... #afistememonimou  #celebritylife

@Gerontissa
Ο/η χρήστης gerontissa  είναι 78 χρονών
Ο/η χρήστης gerontissa  είναι στην τοποθεσία Αίγυπτος
Καλά, παιδιά, είμαστε σοβαροί; Πριν λίγο ήρθε ένας ζητιάνος και μου έλεγε  ότι είναι βασιλιάς.  Πολύ αλλόκοτα πράγματα συμβαίνουν τελευταία...


Σήμερα ήταν μια σπάνια περίπτωση που ζήτησα βοήθεια, όμως ούτε λίγο ψωμί δεν μου έδωσαν. Το μόνο που έκανε η γριά που άνοιξε την πόρτα ήταν να με μπερδέψει  με πληροφορίες που είναι λαθεμένες. Καλά! Δεν σέβονται ούτε το όνομά μου;

@eleni official
@menelaos τέλειωσε ο πόλεμος και με ξαναπήρες αλλά εγώ στην Αίγυπτο είμαι ακόμα...😟

@menelaos
Μόλις έφαγα πόρτα από μια γηραιά κυρία

@Eleni_theofficial 
Σήμερα έμαθα, επιτέλους την αλήθεια! Συνάντησα την μάντισσα και μου είπε πως ο Μενέλαος, ο άντρας μου, ζει. Σήμερα είναι μέρα χαράς! 
#happy 

Έφυγε επιτέλους ο ζητιάνος που θέλει και να τον φροντίσει ο βασιλιάς Θεοκλύμενος. Εδώ δεν φροντίζει εμάς καλά καλά. Θα φροντίσει έναν ζητιάνο γέρο από την Ελλάδα;

@gerontissa 
Τι άλλο θα δω σήμερα! Εγώ τον διώχνω το ξένο για να μην σκοτωθεί κι εκείνος νομίζει ότι  θα μπορέσει να μείνει. 😀


Αράζω στη σάουνα δίπλα στους κοκοφοίνικες στην Αίγυπτο. Μάλλον είστε τίποτα τριτοτέταρτοι αφού εγώ κάνω μπανάκι στον Νείλο. 

@menelaosofficial 
Πραγματικά σε λυπάμαι. Να τρως πόρτα από μια γερόντισσα! Couldn't be me.  Anyway  είμαι σε ένα παλάτι τώρα και ετοιμάζω τα αυτόγραφα. Please out. 

@gerontissa_8a pareis podi 
Δεν πιστεύω πόσο γελοίος είναι ο κόσμος σήμερα! Πώς νομίζει ότι έτσι απλά θα αφήνω τον κάθε ζητιάνο να μπει στο παλάτι; Άσε που είσαι και Έλληνας! Φύγε από δω!!ΧΑΧΑΧΑ

@Eleni 
Επιτέλουυυυυυυυυυυυυυς!!!!💓💓💓
Ο Μενέλαος είναι καλά! 
Νιώθω πολύ χαρούμενη!!!!
#husband#good#feelgood#egypt@menelaos

Αβοήθητο ναυαγό και δεν με βοηθάνε! Ό,τι νά 'ναι!

@Menelaos
Κατάντησα να ζητιανεύω! Μετά από ότι ναυάγησα  έφαγα και πόρτα σήμερα. 😟
#naugagos#zitianos

Ρε παιδιά, μάθατε τι έπαθα; Αφήστε τα, έφαγα πόρτα από μια γερόντισσα. Ποιος;;;; Εγώ! Ο βασιλιάς της  Σπάρτης ο Μενέλαος. 

@menios_zhtianos
 Μα είναι δυνατόν; Γριά γυναίκα και να με διώχνει με τέτοιον τρόπο;Έλα, Χριστέ και Παναγιά [προοικονομία]! Δεν με φτάνει το ότι όλα αυτα΄τα χρόνια της ζωής μου είναι μια ταλαιπωρία, πώς μπορώ εγώ να δεχτώ ένα τέτοιο πράγμα;

ThekingGr
Τοποθεσία:Αίγυπτος
ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ!!!Δίνω στον @theokl0fficial την μοναδική ευκαιρία να γνωρίσει την υψηλότητά  μου και με διώχνει!!! ΝΤΡΟΠΗ, αυτό μόνο έχω να πω 

Αν είναι ποτέ δυνατόν! Να με διώχνει μια γριά εμένα. ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΝΕΛΑΟΣ! Θα έπρεπε να με σέβονται όλοι και όχι να με ξεχνάνε. 😠#angry#sad

menelaos.king
Παιδιά, δεν θα πιστέψετε τι έγινε μόλις τώρα... Πήγα να ζητήσω βοήθεια από ένα βασιλιά και με διώξανε. Πώς τόλμησε να με διώξει... Εμένα με γνωρίζουν όλοι! Αλλά μια γερόντισσα με έδιωξε και μου έλεγε και κάτι παράξενα για μια Ελένη στην Αίγυπτο, τάχα για να με σώσει! 


Ο Μενέλαος είναι στην Αίγυπτο; Πάλι λέει ό,τι της κατέβει: Αν κάνει πλάκα πάντως, δεν είναι καθόλου αστείο. 😟

ΝΑΥΑΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΈΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ #ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΕ 😟😟😭

Ένας ζητιάνος ήρθε έξω από την πόρτα και με απειλούσε με μαχαίρι. Δεν σέβονται  τιποτα πια αυτοί οι άνθρωποι.  😠 😠 Φοβάμαι 😭😭😭

@ Menelaos (kingofSparta)@mywifeliftme
Δηλαδή έλεος. Ολόκληρο βασιλιά, εμένα δηλαδή,  έδιωξε μια γρια. Πόσο ανόητοι! Αυτή έχασε. #havenomercy #ihateoldladys @gerodissacancelparty

@eleni_egypt 
Μέρα 6210 που μένω στο παλάτι περιμένοντας να ακούσω καινούργια νέα. Σήμερα όμως ήταν συναρπαστική μέρα. Διότι έμαθα πως ο άντρας μου ζει. Καλημέρα σε  όλους! 

@eleni_from_sparti
People come and go but they 're always in our heart

Έφαγα πόρτα! Παράξενο... Εμένα; Επίσης, και κάποια απρόσμενα νέα. Ήρθε τάχα η Ελένη εδώ μας είπε η γερόντισσα που με έδιωξε. 

Ζώ ένα δράμα! Δεν μπορώ άλλο! Εδώ είμαι ένας ζητιάνος.  Αλλά εγώ είμαι βασιλιάς και θέλω να με τιμάνε. 


Ας μην ερχότανε στο παλάτι. Έτσι, τον πέταξα  έξω και έγινε ο περίγελως του παλατιού...    

Πολύ θυμωμένος και απογοητευμένος! Πήγα να επισκεφτώ το παλάτι κι εκεί γνώρισα μια εκνευριστική γερόντισσα που δεν με άφηνε να μπω.  Μού είπε και κάποια απίστευτα πράγματα για την Ελένη. Δεν ξέρω τι να πιστέψω. 

Δυστυχώς, σήμερα ήταν η πιο κακή μου μέρα.  Με έδιωξε μια γερόντισσα  που πήγα να ζητήσω βοήθεια.

Μόλις με πέταξε έξω μια γερόντισσα!;Τι φάση;

@kikitsa
Υπάρχουν πολλοί φαντασμένοι στις μέρες μας. Έναν τέτοιο από αυτούς είδα σήμερα στη δουλειά που νόμιζε ότι ήταν βασιλιάς, αλλά εν τέλει ήταν ζητιάνος. 

@Μενέλαος(Μένιος)
Just got thrown out of a  f_ palace, if is going on  in the world.

Μόλις έμαθα ότι ο άντρας μου είναι ζωντανός! #therestilishope💓  

Κόσμε του τουίτερ, σήμερα έμαθα ότι ο Μενέλαος ζει. Ευτυχώς που πήγα στην μάντισσα να πάρω συμβουλές! Πείτε μου στα σχόλια τι να κάνω, Να πάω να τον βρω ή να περιμένω στο παλάτι;
@eleniaigyptos1003D

Πέταξα έξω έναν ζητιάνο. Ε, δεν φταίω εγώ.  Ήτανε της στιγμής να τον πετάξω  όξω ...😝

@menelaosokataktitis.gr
Ω, μεγάλε Δία!. Σήμερα έμαθα ότι είμαι στην Αίγυπτο. Πήγα στο παλάτι να ζητήσω βοήθεια, λίγο φαΐ. Εκεί μου άνοιξε μια γερόντισσα και με απέρριψε! Δηλαδή, έλεος!!! 

Α, δεν πάμε καλά! Μόλις με πέταξαν όξω. Σαν την Ελλάδα δεν έχει! Τι αφιλόξενοι άνθρωποι! 

Μόλις έφαγα πόρτα από μία ηλικιωμένη, από την οποία ζήτησα βοήθεια, αν μπορέσει να μου δώσει φαγητό και νερό γιατί δεν έχουμε τίποτα. Και αυτή με πέταξε όξω! Μου μίλησε και άσχημα και πετούσε και κάτι ασυναρτησίες ότι θα με σκοτώσει ο βασιλιάς και ότι σκοτώνει όλους τους Έλληνες. Που σίγουρα δεν ισχύει. Απλά αυτή ήταν τρελή και δεν ήθελε να με βοηθήσει. 

@Menelaos_Troia
Έφαγα πόρτα στη μούρη  και μου την είπε κι από πάνω μια γερόντισσα, αλλά τουλάχιστον έμαθα πολλά πράγματα για το μέρος. 

Δεν έπρεπε να με διώξουν από το παλάτι μετά από αυτά που έπαθα! 

@Menelaos
Μια δύσκολη μέρα στην Αίγυπτο. 
#efagaporta #zhtianeuo @ exwxa8ei

gerontissa@ilovemygrandkids
Ξέρω γω, απλώς ζω τη ζωή μου και έρχεται ένας random Jabba th Hutt και αρχίζει να λέει ότι δεν είναι βασιλιάς. Μπρό, ηρέμησε, ξέρω γω. Τι είμαι Ή γιαγιά σου; 

Πάω παλάτι και τι ακούω: Ο Μενέλαος ζει! Έλεος. Και ακόμα με έχει παρατημένη εδώ, μόνη. 😠 #period #OMG

OMG! Παιδιά, μου το είπε η Θεονόη! Ο Μένιος μου είναι ζωντανός. Το πιστεύετε: ΝΑΙ        ΟΧΙ

Παιδιά είναι μία εδώ που λέει ότι η Ελένη είναι πριν την Τροία εδώ! Ποια  Ελένη είναι στην Αίγυπτο, μαρή; Από παλιά κιόλας; Για βλάκες ψάχνει, η αγενέσταστη, με πέταξε κι όξω από το παλάτι! 

εντάξει, ούτε ένα τσάι δεν μπορούμε να πιούμε! Χτυπάει η πόρτα και  τζουπ. Δεν ήταν ο κύρης μου. Ένας ζητιάνος ήταν. Και τον πέταξα έξω κλωτσηδόν. 

@Helen_ofTyndareus
Και μέσα στο σκοτάδι, μού άνοιξε ένα φως #zei_o_menelaos

@gerontissa143
Σήμερα εκεί που καθόμουν και έφτιαχνα το μεσημεριανό μου, χτυπάει η πόρτα. Την ανοίγω και τσουπ ένας ζητιάνος με ρούχα χειρότερα από τα δικά μου. Φυσικά και τον πέταξα έξω με τις κλωτσιές. Δε μας φτάνει που έχουμε την  άλλη, την Ελένη τόσα χρόνια, τώρα μας την πέφτουνε και οι ζητιάνοι. #zhtianos #gerontissa 

Είμαι πολύ συγκινημένη που έμαθα αυτά τα νέα! Μπρόκια μου, ζει ο άντρας μου και είμαι σίγουρη πως θα έρθει να με βρει. 

Αστεράκια μου, ξέρω ότι σας έλειψα , αλλά σας έχω νέα. Ο αναθεματισμένος Έλληνας με σύγχυσε. Να με πεθάνουν θέλουν πρωινιάτικα., νέα κοπέλα. Σιστερόνια μου, φιλιά. 
Υ.Γ. Μην ξεχνάτε να φοράτε κάλτσες και παντούφλες. 

@γgerodissa 
Σήμερα το πρωί  ήρθε ένα παλικάρι στην πόρτα του παλατιού, μου ζητούσε φαγητό και να μάθει πού είναι! Κρίμα το παλικάρι, νέο παιδί και άστεγο. Οπότε αν μπορέσετε να του βρείτε κανένα σπίτι του παιδιού. 
#astegos #vres_spiti 

Σήμερα καθάριζα το παλάτι και χτυπάει η πόρτα . Ήταν ένας ζητιάνος. Του είπα ότι ήξερα για την Ελένη και τα λοιπά, αλλά φαινόταν μπερδεμένος. Αναγκάστηκα μετά να τον διώξω ομως. Δεν ξέρω αν έπρεπε να το κάνω. Πιστεύω ότι έκανα το σωστό! Γιατί αλλιώς θα μας είχε πάρει και τους δυο μας η μπάλα. 

@menel_laos
OMC . Η @Eleni ζει στην Αίγυπτο λέει; Σοκ. Σοκ. Δεν το πιστεύω! Μου το είπε μια γερόντισσα! 

@Menios 
OMG!!! Δεν το πιστεύω αυτό που συνέβη. Αυτή η γριούλα φύλακας στο κάστρο, με έδιωξε με τις κλωτσιές!  Και μου έδωσε και λανθασμένες πληροφορίες ! 😠  #cancel_grioula_tou_kastrou
           @ grioula_tou_kastrou
                      Παράτα μας, ρε ζητιάνε


Menelaos@the Acheans 
     Παιδιά μια φήμη λέει ότι η Ελένη είναι τελικά Αίγυπτο. Μπορείτε να ξαναβοηθήστε 
theAcheans@Menelaos 
     Μπρό, δεν έχω χρόνο, πρέπει να πάω στους αγώνες. 
Menelaos@the Acheans 
       Αγώνες; Καλά θα ρωτήσου τους άλλους.
Menelaos@the Acheans 
         Ρε, κανείς:
Menelaos@the Acheans 
         Βοηθήστε,  λέμε!  
theAcheans@Menelaos 
         Όντως τώρα;
Menelaos@the Acheans 
          Όντως. 
theAcheans@Menelaos 
          Έχω μια ιδέα 
Menelaos@the Acheans 
           Για πες... 
theAcheans@Menelaos 
           Θα κάνουμε μια εκστρατεία... 
Menelaos@the Acheans 
             Σε ποιους;
theAcheans@Menelaos 
              Σε αυτούς που την έχουν
Menelaos@the Acheans 
               Μπρο, εγώ ζητιανεύω 
Menelaos@the Acheans 
               Πώς θα κάνουμε εκστρατεία;
theAcheans@Menelaos 
                Έχω κάτι στο μυαλό μου    
  

@gerontissa_asteraki_sas 
Μπέστις, μόλις έδιωξα έναν ζητιάνο και νιώθω σαν κουήν. Αν δεν τον έδιωχνα δεν φαντάζεσθε τι θα γινόταν.  Αλλά ποιος νοάζεται. Αυτά. Μπάι, μπέστις, κουήνς και γκέρλυ ποπ,  κουηρς, 😉. Επίσης, ίμο παιδιά, σας αγαπώ. Γειά σας. #slay #queen #emo #emogirl/boy

Λοιπόν, ήρθε ένας ζητιάνος και τον έδιωξα>Απευθείας! Για αυτά που φορούσε ήταν πολύ ψωνάρα. Τι να πω; Από την μια, ένας κακομοίρης ήταν. Από την άλλη, θα τον σκότωνε ο άλλος εάν έμενε. Λάθος έκανα. #gerontissa_frouros_gia_panta 

Είμαι στην Αίγυπτο. Σαν ζητιάνος ολόκληρος βασιλιάς. Αλλά ευτυχώς που ήρθα. Με έκανε η ανάγκη.  Υποψιάζομαι μου κλέψαν την Ελένη, οι βρωμιάρηδες. Σήμερα έφαγα πόρτα αλλά αύριο θα είμαι πιο  έτοιμος και πιο δυνατός. Δεν αφήνω εγώ τη γυναίκα μου  στους αληταράδες πάλι. Μπορεί να είμαι άοπλος και χωρίς ρούχα, αλλά αυτές τις μέρες θα βρω τη λύση.  Ο θεός μαζί μου. 

@eleni.  Έχεις φύγει από τη σπηλιά; Γιατί μια τρελή λέει ότι είσαι εδώ, σε ένα παλάτι. 

Μόλις πέταξα με τις κλωτσιές έναν ζητιάνο που με ρωτούσε για τον Θεοκλύμενο. Μα ανεγκέφαλοι είναι αυτοί οι Αχαιοί; Έλεγε ότι θα του έδινε βοήθεια ο βασιλιάς!   Είναι πολύ γελασμένος🤣🤣🤣/

Ακόλουθοί μου!!!!! Έχω να σας πω τόσα πολλά. Δεν το πιστεύω αυτό που μου συνέβη. Ήρθε ένας ζητιάνος  και χτύπησε την πόρτα του παλατιού. Θράσος που τόλμησε να πλησιάσει κοτζάμ κάστρο. Και σαν να μην έφτανε αυτό,, ζήτησε να μπει και μέσα. Δηλαδή, κάπου έλεος! Σας τα είπα και ξαλάφρωσα.  Μπάι μπάι.. κουκλάρες/

Έρχεται ο Μένιος μου. Έρχεται! 



Υ.Γ. 1:Στο μεταξύ κάπου βαθιά στην ενδοχώρα της Αιγύπτου .
@theoklymenos_o_glykas
"Θα πιάσω ζωντανά φλαμίγκο και η αγάπη μου θα  με λατρέψει." 


Υ.Γ. 2:Στο μεταξύ μεσοπέλαγα
@teukros_o_basic
Μήπως έκανα χαζομάρα που έφυγα χωρίς να δω την μάντισσα;

Υ.Γ.3: Στο μεταξύ στο παλάτι 
@thoonoh_h_firma
 Ποια μάντισσα είναι κορφή: Όλα τα βρίσκω  η ρουφιάνα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: