Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού. Και μια ακόμη ανάρτηση!

Έχει ήδη προηγηθεί μία ανάρτηση σχετική με το απόσπασμα από τον Μικρό Πρίγκιπα που ανθολογείται στο εγχειρίδιο των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β΄ Γυμνασίου. Εδώ θα παρακολουθήσουμε ένα... update.
Ο Μικρός Πρίγκιπας, εκτός από must της σχολικής ύλης, ορόσημο στην επαφή των εφήβων (ή και όχι) με τη λογοτεχνία και βέβαια, αιώνια αγάπη των απανταχού ρομαντικών, αποτελεί και σταθερή πηγή έμπνευσης για σκηνοθέτες. Κυκλοφόρησε, λοιπόν, πρόσφατα μία καινούρια ταινία κινουμένων σχεδίων βασισμένη στο παραμύθι του Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί. Δεν πρόκειται για ακριβή μεταφορά του βιβλίου αλλά για μία πρωτότυπη ιστορία στην οποία ένας από τους ήρωες είναι ο πιλότος (αφηγητής στον Μικρό Πρίγκιπα) σε μεγάλη πια ηλικία. Όσα κομμάτια της ταινίας σχετίζονται με το βιβλίο είναι φτιαγμένα με την τεχνική της χαρτοκοπτικής και του stop-motion ενώ ό,τι αφορά την πρωτότυπη ιστορία είναι ψηφιακά σχεδιασμένο.
Η ταινία παρουσιάζει ενδιαφέρον από άποψη "φιλολογική": στην ουσία, πρόκειται για την αφήγηση της πρόσληψης του Μικρού Πρίγκιπα. Άλλη ανάλυση δε θα κάνω εδώ καθότι πρώτον, η ταινία είναι φρέσκια και δε μου αρέσουν τα σπόιλερ και δεύτερον, δεν έχω ακόμα πάρει ειδίκευση στην κινηματογραφική κριτική. 

Για λόγους εκπαιδευτικούς, ορίστε μονταρισμένες σε ένα βίντεο και υποτιτλισμένες στα ελληνικά, όλες οι σκηνές της ταινίας που σχετίζονται με το απόσπασμα για τον Μικρό Πρίγκιπα, τον τριανταφυλλόκηπο και την αλεπού.

1 σχόλιο:

Galatea Georgiou είπε...

Πολύ ωραία ταινία. Θαρρώ πως ήταν για μεγαλύτερες ηλίκιες, εγώ και η παρέα μου κλαίγαμε μέσα στην αίθουσα. Είναι το αγαπημένο μου βιβλίο :)