Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Το τραγούδι της ημέρας:" Διαφορετικοί" - Αερικά και φίλοι. "Διαλέγει" ο Αντώνης Λ.

Λίγο "διαφορετικό" το σημερινό τραγούδι της ημέρας. Χαρά του δασκάλου  και να μαθαίνει από τους μαθητές του.  Κατά καιρούς στην Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου (κυρίως) συνοδεύω την συζήτηση του θέματος κάθε ενότητας με κάποια σχετικά τραγούδια. 
Το σημερινό τραγούδι δεν το ήξερα, μου το πόσταρε ένας παλιός μου μαθητής, ο Αντώνης,  περσινό μου τριτάκι στο Γυμνάσιο Αρχαγγέλου, και δεν θα κρύψω ούτε τη χαρά  μου, ούτε μια μικρή δόση περηφάνιας... Μου αρέσει οι μαθητές μου  να παίρνουνε τη σκυτάλη που τους δίνω... Σκέφτηκα να το ανεβασω εδώ ως τραγούδι της ημέρας, πρώτον, για να του πω ένα  ευχαριστώ, δεύτερον, γιατί  σχετίζεται με την ενότητα της Γλώσσας που κάνουμε τώρα (Είμαστε ίσοι, είμαστε διαφορετικοί) και, τρίτον και κυριότερον, γιατί στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα  κι έχουν τολμήσει (γιατί περί θράσους πρόκειται) να ξαναεμφανιστούν φωνές που υποστηρίζουν με γρυλλίσματα και  απειλές την βαρβαρότητα της ομοιομορφίας το να υποστηρίξουμε ο καθένας  μας τη δική μας  διαφορετικότητα και ταυτόχρονα την διαφορετικότητα του διπλανού μας είναι ο πλέον ενδεικνύμενος τρόπος να μην περάσει ο φασισμός... 
Για τα "Αερικά" αξίζει τον κόπο να ακολουθήσετε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο.

"Γέφυρες χτίζουμε..."
Από παιδί με είχανε στην άκρη
"...φράγματα γκρεμίζουμε."
Για τα παιχνίδια τους έπεφτα μικρή
Μια λέξη όμως από τότε είχα μάθει
Διαφορετική!

Οι δάσκαλοι με είχαν για χαμένο
Και τα σχολεία μου άλλαζαν διαρκώς
Μια λέξη όμως από τότε έχω μάθει
Διαφορετικός!

Τα χρόνια φεύγουν σαν τα χελιδόνια
Κι οι φίλοι φεύγουνε και μεις απ την αρχή
Μια λέξη όμως από τότε έχουμε μάθει
Διαφορετικοί!

Γέφυρες χτίζουμε, φράγματα γκρεμίζουμε
Σκοπιά, καζούρα, λάντζα και καψόνι
Με λίγα λόγια ελληνικός στρατός
Και μια λέξη διαρκώς να μου θυμίζει
Διαφορετικός!

Σε κάθε βήμα πόρτες κλειδωμένες
Ζωές κρυμμένες σε γκρίζα φυλακή
Και μια λέξη διαρκώς να μας θυμίζει
Διαφορετικοί!

Τα χρόνια φεύγουν σαν τα χελιδόνια
Κι οι φίλοι φεύγουνε και μεις απ την αρχή
Μια λέξη όμως από τότε έχουμε μάθει
Διαφορετικοί!

Γέφυρες χτίζουμε, φράγματα γκρεμίζουμε

Υ.Γ.:  Νομίζω ότι κάποτε θα το οπτικοποιήσω αυτό το τραγουδάκι ... 


Δεν υπάρχουν σχόλια: