Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

Η μουσική για μένα, μέρος 2ο: Τα κείμενα (Από μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

  Σε προηγούμενη ανάρτηση είδαμε εικαστικές δημιουργίες  μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου  με θέμα τη μουσική και τη σχέση τους με αυτή.  
 Στην παρούσα ανάρτηση δημοσιεύονται τα έργα όσων παιδιών επέλεξαν να προσεγγίσουν το ζήτημα με λέξεις, γράφοντας κείμενα  ή ποιήματα για την σχέση τους με τη μουσική και την σημασία της στη ζωή του ανθρώπου. Σε επόμενη ανάρτηση θα δημοσιευτούν μουσικά θέματα και τραγούδια που έγραψαν ή διασκεύασαν τα υπόλοιπα παιδιά. Υπενθυμίζεται ότι η παρούσα δράση γίνεται με αφορμή το κείμενο της 6ης ενότητας  των Αρχαίων Ελληνικών , ένα απόσπασμα από το έργο του ιστορικού Πολύβιου με θέμα την σημασία της μουσικής στη ζωή των αρχαίων κατοίκων της Αρκαδίας. 
Πριν δούμε ωστόσο τα  έργα των παιδιών, τιμής ένεκεν δημοσιεύω ένα βιντεάκι που είχα φτιάξει   με αποσπάσματα από τα κείμενα μιας άλλης τάξης παλιά, της πρώτης μου στο Μουσικό,  με το ίδιο θέμα και με την ίδια αφορμή

Ακολουθούν τα έργα των παιδιών. 
(Υπενθυμίζεται ότι για διάφορους λόγους όσες εργασίες των παιδιών μου έχουν δοθεί χειρόγραφα τις ανεβάζω σκαναρισμένες εφόσον είναι ευανάνγωστες..Σε περίπτωση κατά την οποία  όμως κάποιος δεν μπορεί να τις διαβάσει, μπορεί να τις ανοίξει με δεξί κλικ σε άλλη καρτέλα και να τις μεγεθύνει)


Αθηνά


Αλκμήνη


Αναστασία 


Δήμητρα Ηλ. 


Ελένη Κ. 


Μιχάλης Μ. 



Νικολέττα 



Σταματία 


Χάρης 




Σουλεϊμάν
Το πρώτο πράγμα που μου αρέσει στην μουσική είναι ο τρόπος ομιλίας που αναπτύσσεται όταν έρχεσαι σε επαφή με αυτή και τις μελωδίες της. Επίσης, η μουσική βγάζει ήχους τρυφερούς και ρυθμούς. Έτσι κάθε  όργανο έχει τη δική του χροιά.  Τέλος, για μένα η μουσική είναι ο καλύτερος τρόπος χαλάρωσης και καλοπέρασης.
 
Νίκος Β.
Οι περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη ακούνε μουσική και κάποιοι από αυτούς ξέρουν και να παίζουν μουσικοί. Ο άνθρωπος από τα αρχαία χρόνια έως και τώρα χρειάζεται την μουσική. Για συγκέντρωση… Για χαλάρωση…  Για διασκέδαση… Για πολλά άλλα «γιατί»…
Με βάση την άποψή μου και τις εμπειρίες μου, έχω να πω ότι έχω παρατηρήσει ότι ένας άνθρωπος που ακούει μουσική ενώ είναι θυμωμένος, μετά από λίγο ηρεμεί. Η μουσική τον απομακρύνει από το συμβάν που τον εξόργισε και τον καταπραΰνει. Παρεμπιπτόντως, ένας άνθρωπος που ξέρει μουσική, δηλαδή μπορεί να παίζει ένα όργανο, αντιλαμβάνεται κάποιες καταστάσεις διαφορετικά.  Κι ακόμα, κάποιος που ασχολείται αρκετά με την μουσική, αν ακούσει κάποια λόγια, κάποια φωνή, μπορεί να τα συγκρατήσει καλύτερα στο νου του, λόγω της εξάσκησης του αυτιού του.
 
Λευτέρης Φλ.
Κατά τη γνώμη μου η μουσική είναι κάτι πολύ όμορφο. Μπορείς με την μουσική να κάνεις πολλά πράγματα  και είναι πολύ σημαντικό να την έχουμε στη ζωή μας. Μας εμπλουτίζει τη ζωή και χρησιμοποιώντας την μπορεί να μας οδηγήσει στην πρόοδο, καθώς πολλούς τους βοηθάει να συγκεντρώνονται όταν μελετάνε. Και πέρα από την διασκέδαση, μπορεί να μας κάνει και παρέα όταν κάνουμε ασκήσεις ή τρέξιμο.
 
Ελένη Δ.
Η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου και αποτελεί σημαντικότατο στοιχείο του πολιτισμού μας.  Μέσω της μουσικής, οι άνθρωποι επικοινωνούν μεταξύ τους, καθώς έχει τη δύναμη να επιδρά στον τρόπο που σκεφτόμαστε.  Μέσα από μουσικούς ήχους, νότες και σύμβολα μεταδίδονται ιδέες και συναισθήματα. Η μουσική συμπληρώνει την αξία ενός ατόμου και βοηθάει στο να γίνεται ο άνθρωπος ικανοποιημένος και ωφέλιμος πολίτης στην κοινωνία. Επομένως, για όλους αυτούς τους λόγους η μουσική δεν μπορεί να θεωρείται άχρηστη. Αντίθετα, μόνο ωφέλιμη μπορεί να χαρακτηριστεί.  Μας διδάσκει, μας διασκεδάζει, μας ψυχαγωγεί και μας αλλάζει και τη διάθεση…
 
Δημήτρης Δ.
Η μουσική είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής από την αρχή του χρόνου. Από τους αρχαίους Αρκάδες που λέει ο Πολύβιος μέχρι το χιπ χοπ σήμερα. Η μουσική είναι η κοινή αγάπη των ανθρώπων Κι ως μαθητής στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου νιώθω αναγκασμένος να το πω τι μου αρέσει από τη μουσική. Το μεγάλο μου πάθος είναι το μπάς. Όσο πιο χαμηλή η συχνότητα, τόσο πιο πολύ γίνομαι ευτυχισμένο. Αγαπημένο μου τραγουδιστής είναι ο Weekend. Εκεί που δεν έχω προτίμηση είναι η τοποθεσία της ακρόασης. Ακούω μουσική όπου βρίσκομαι… Αυτά και άλλα πολλά δημιουργούν το προφίλ μου,  το προφίλ σου, στην περίπτωση σου, και ούτω καθεξής…
 
Αναστάσης
Από την αρχαιότητα η μουσική ήταν ένα σημαντικό κομμάτι στη ζωή των ανθρώπων. Σήμερα αυτό παραμένει το  ίδιο, καθώς η ανθρώπινη ανάγκη για μουσική δεν έχει αλλάξει. Ανήκω και εγώ στην πλειονότητα,  για αυτό η μουσική είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου που με βοηθάει και επηρεάζει.
  Αρχικά, λόγω του Μουσικού Σχολείου έχω  πια πολλά μουσικά μαθήματα κατά την διάρκεια της ημέρας μου .Αυτό με κάνει να έχω πιο στενή σχέση με τη μουσική. Επίσης, δεν βλέπω το σχολείο τόσο πολύ σαν αγγαρεία. Προσωπικά, εμένα με βοηθάει πολύ καθώς με διασκεδάζει ή, αναλόγως την περίπτωση με ηρεμεί. Ακόμα, όταν έχω ένα προβληματισμό με βοηθάει να ηρεμήσω και να βρω μία λύση. Το μουσικό όργανο για μένα είναι πιο πολύ σαν άσκηση και εκπαίδευση, σε αντίθεση με την μουσική η οποία με ξεκουράζει και μου γεμίζει ευχάριστα τον ελεύθερο μου χρόνο.
   Σύμφωνα με τα παραπάνω,  καταλαβαίνουμε ότι η μουσική είναι ένα σημαντικό  κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου και ότι δεν πρέπει να παραμεληθεί. Τέλος, ό,τι και να γίνει,  αν έχεις την μουσική μες την ζωή σου,  θα έχεις μία πιο ευχάριστη ζωή

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: