Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Οι Γκουέρνικες της Ειρήνης- Από τη Γ' Γυμνασίου Παραδεισίου

    Το ιστολόγιό μας αποχαιρετά σήμερα μια ακόμη τρίτη τάξη με τη δημοσίευση της τελευταίας δημιουργικής εργασίας των παιδιών για φέτος (και για το Γυμνάσιο συνολικά) με αντιπολεμικό περιεχόμενο, πολύ χρώμα και ελπιδοφόρο μήνυμα.
    Στο μάθημα της Γλώσσας και κατά την επεξεργασία της 5ης ενότητας με θέμα τον πόλεμο και την ειρήνη, ασχοληθήκαμε πολύ με τον πόλεμο ως φαινόμενο, τα αίτια και τις συνέπειές του στην ιστορία της ανθρωπότητας από την αρχαιότητα έως σήμερα. Μιλήσαμε για τους Περσικούς Πολέμους αλλά και για τη Γάζα, για τον Πελοποννησιακό πόλεμο, για τον Α' Παγκόσμιο και τον Β' Παγκόσμιο, για τη Συρία και το Αφγανιστάν, για τη φρίκη που έχουν ζήσει εκατομμύρια άνθρωποι μέσα στα βάθη των αιώνων μέχρι και τώρα που γράφονται τούτες οι γραμμές. 
    Αναπόφευκτα είδαμε στην τάξη και σχολιάσαμε τη Γκουέρνικα του Πάμπλο Πικάσο, τον κατεξοχήν πίνακα που αναπαριστά με ωμότητα και αμεσότητα τη θηριωδία του πολέμου. Τα παιδιά ανέλαβαν να μετασχηματίσουν, όμως, τον πίνακα: να του βάλουν χρώμα, να του προσθέσουν/ αφαιρέσουν σχήματα και γραμμές όπως ήθελαν με σκοπό η δική τους Γκουέρνικα να μην είναι πια μια καταγγελία του πολέμου αλλά μια γιορτή της ειρήνης.
    Στην παρούσα ανάρτηση θα δείτε ένα βίντεο με όλα τα έργα των παιδιών συγκεντρωμένα μαζί αλλά και τις εικόνες από κάθε έργο ξεχωριστά. 

Καλή συνέχεια στη σταδιοδρομία σας από εδώ και πέρα και να βρίσκετε την ομορφιά σε καθετί!

Αγγελική 

Άννα 

Ειρήνη 

Εμμανουήλ 

Ιάκωβος 

Κάλλια 

Μαρία Κουλ. 

Μαρία Κουτσ. 

Μαρία Νικ. 

Μαρία Τσακ. 

Μαριάννα 

Σοφία 

Σταματίνα 

Τσαμπίκος 

Φλόριαν 

Χρυσάνθη 




Δεν υπάρχουν σχόλια: