Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Ο Βουκεφάλας και άλλα ζώα (Από το Α1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

Ο Αλέξανδρος, που λέτε, εκτός από μεγάλος στρατηλάτης ήταν και μέγιστος φιλόζωος.

Λατρεία στον Βουκεφάλα, σου λέει. Με αφορμή την 11η ενότητα του βιβλίου της Γ΄Γυμνασίου,
λοιπόν, οι μαθητές και οι μαθήτριες από το Α1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, γράφουν για τα δικά τους αγαπημένα ζώα.


Μελίνα Μ.
     Η οικογένειά μου κι εγώ αγαπάμε πολύ τα ζώα. Και για αυτό έχουμε τρία, δύο γάτες κι ένα σκύλο.
    Τη σκυλίτσα μου τη λένε Τσάκη, είναι πολύ καλή και γλυκειά.  Είναι μαύρη και έχει καστανά μάτια. Οι γάτες μου είναι η Μπουμπού και ο Χάρης. Το όνομα του Χάρη το είχα σκεφτεί από τον Χάρι Πότερ. Είναι πολύ μεγάλος και χνουδωτός. Το χρώμα του είναι άσπρο και πορτοκαλί-καλύτερα να τον είχα ονομάσει Ρον. Η Μπουμπού είναι το αντίθετο του Χάρη. Είναι παράξενη, συνεχώς εκνευρισμένη κι επίσης, τον μισεί τον Χάρη. Αλλά κατά βάθος και η Μπουμπού είναι πολύ καλή. Είναι γκρι και έχει πράσινα μάτια.
        Το λοιπόν, αυτή είναι η οικογένειά μου.


Χρυσάνθη
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο ράτσας boxer σκύλος μου.  Είναι κοντός, έχει κοντό και λεπτό τρίχωμα, μεγάλα αυτιά και κοφτερά δόντια.  Είναι κάτασπρος εκτός από κάποια σκόρπια μαύρα σημάδια,  Είναι πολύ γρήγορος, με τρομερή όσφρηση και ακοή. Τίποτα δεν ξεφεύγει από την προσοχή του, αφού είναι ένας σπουδαίος φύλακας.  Του αρέσει να κυνηγάει γάτες.



Μαρία Μ.
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλάκι της γειτόνισσας. Επειδή η γειτόνισσα φεύγει συχνά, το σκυλάκι είναι στο σπίτι  μου τις περισσότερες μέρες, οπότε το νιώθω σαν δικό μου. Η ράτσα του είναι Pomeranian. Τα σκυλάκια αυτής της ράτσας είναι πολύ γλυκά σκυλάκια που συνήθως δεν γαβγίζουν. Είναι πολύ γλυκό και παιχνιδιάρικο.

Ματίνα
α) Funny
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου. Τον λένε Σωκράτη και είναι πέντε χρονών. Ο σκύλος μου είναι μεσαίου μεγέθους, με καφέ τρίχωμα και άσπρα αυτάκια. Τα αυτάκια του είναι χαμηλά, η ουρά του είναι μακριά και έχει καφέ μάτια. Είναι ζηλιάρης και του αρέσει να παίζει με την μπάλα του. Το αγαπώ πολύ και τον τσιγκλίζω συνέχεια, λέγοντάς του ο σκύλος του γείτονα, ο Γιάννης είναι καλύτερος.
 β) Real
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλάκι της κολλητής μου, η Σίντι. Η Σίντι γαβγίζει συνέχεια και μας σπάζει τα νεύρα. Έχει άσπρο τρίχωμα και καφέ παπουτσάκια. Φοράει ένα ροζ φιογκάκι στο κεφάλι και έχει άσπρα αυτάκια. Της αρέσει να παίζει με το κουταβάκι της και μια  μπάλα. Την αγαπώ πολύ.

Αλέξης
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου. Τον ονομάζω Κούκι.  Είναι μικρόσωμος και έχει καφέ μάτια και υπέροχο τρίχωμα. Έχει μικρά αυτιά και μεγάλη ουρά. Του αρέσει να παίζει με τα παιχνίδια του.  Τι πιο αγαπημένο του παιχνίδι είναι η μπάλα. Με περίμενε  πάντα στην πόρτα του σπιτιού να επιστρέψω και να παίξω μαζί του. Τον αγαπούσα και με αγαπούσε πολύ.

Βανέσα
Το αγαπημένο μου κατοικίδιο ήταν το λαγουδάκι μου. Ήταν άσπρο σαν το χιόνι και για αυτόν τον λόγο το είχα ονομάσει Σνόουϊ.  Θυμάμαι την πρώτη μέρα που τον πήρα. Ήταν βράδυ και πήγαμε σε ένα πετ σοπ για να διαλέξω ένα κατοικίδιο, κι εκεί που έψαχνα για το κατάλληλο, γυρνάω και βλέπω ένα μικρό λαγουδάκι… κι έτσι το πήραμε.
   Μετά, όταν πήγαμε στο σπίτι, ήταν πολύ τρομαγμένος επειδή δεν είχε ακόμα εξοικειωθεί με την παρουσία μας . Μετά από λίγες μέρες μας είχε πια συνηθίσει. Εγώ και ο αδερφός μου μαλώναμε αν ήταν αγόρι ή κορίτσι. Μέχρι που μια μέρα πήγαμε σε έναν κτηνίατρο για να δούμε, και τελικά ήταν αγόρι.  Εγώ και ο Σνόουϊ περνούσαμε πολύ ευχάριστα τον χρόνο μας μαζί και τον αγαπούσα πάρα πολύ.  Μέχρι που μια μέρα, άρχισε να κουτσαίνει και φοβηθήκαμε όταν το είδαμε και έτσι το πήγαμε αμέσως στο γιατρό.  Ο γιατρός μας είπε ότι είχε πάθει κάτι πολύ σοβαρό για την υγεία του. Εγώ όταν το άκουσα, στεναχωρήθηκα πάρα πολύ και άρχισα να κλαίω.  Μετά από κάτι μήνες ο Σνόουϊ έφυγε από την ζωή.  Δεν θα ξεχάσω ποτέ την μέρα που τον πήραμε και τις μέρες που περνούσαμε μαζί  τόσο ευχάριστα την ώρα μας.
     Εύχομαι εκεί που είναι να είναι καλύτερα.
Με αγάπη Βανέσα

 Εβίτα
Γενικά είμαι πολύ φιλόζωη και, φυσικά, το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος.  Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, υπάρχει ένας ιδιαίτερος δεσμός μεταξύ ανθρώπου και σκύλου, που τέτοιος δεν έχει βρεθεί με κανέναν άλλο ζώο. Ο σκύλος θεωρείται  ο καλύτερος  φίλος του ανθρώπου και το αποδεικνύει καθημερινά. Είναι το πιο πιστό και αξιαγάπητο ζώο, το οποίο όπως έχει διαπιστωθεί επιστημονικά, είναι το μοναδικό που  μπορεί να αγαπήσει τον ιδιοκτήτη του περισσότερο από τον εαυτό του. Τέλος, με τον τρόπο του, πάντα βοηθάει τους ιδιοκτήτες του με τα προβλήματά τους, καθώς επιπλέον χρησιμοποιείται και για να στηρίξει ανθρώπους με αναπηρίες.
Γιώργος
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Τώρα δεν έχω σκύλο. Είχα. Όμως πέθανε. Το χρώμα του ήταν καφέ, τα μάτια του ήταν γαλαζοπράσινα και ήταν δύο χρονών.  Η ράτσα του ήταν λαμπραντόρ. Με εμάς ήταν πολύ καλός και δεν δάγκωνε. Δεν γάβγιζε πολύ, μόνο όταν έβλεπε μια γάτα και ήταν πολύ παιχνιδιάρης.  Πάντα ήθελε να παίξει.

 Σωκράτης
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλάκι μου που το λένε Έλι. Είναι ενός μηνός και έξι ημερών και είναι πολύ παιχνιδιάρικο.  Είναι άσπρο με γαλάζια μάτια και κοιμάται πάρα πολύ. Και τρώει πάρα πολύ… Το αγαπώ πολύ γιατί μου δίνει χάδια και είναι αστείο.

Θάι
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Είναι πιστός και αφοσιωμένος. Είναι καλός φύλακας  και συνάμα φίλος.  Όταν νιώθω μόνος, παίζω μαζί του και είναι ωραία. Όταν είναι χαρούμενος γαυγίζει και όταν παίζω πιάνο κάθεται δίπλα μου και κοιμάται ή, μερικές φορές, γαυγίζει.
Κάποιες φορές είναι ενοχλητική. Γιατί όταν πάω στα αγγλικά με ακολουθεί και πρέπει να γυρίζω πίσω και να την βάλω μες στο σπίτι. Ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος στον κόσμο.

Αντώνης
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το καναρίνι. Ανήκει στην κατηγορία των πτηνών και συνήθως έχει χρώμα κίτρινο, με μαύρα μάτια. Τα καναρίνια φημίζονται για το μελωδικό κελάηδημά τους  και για την ικανότητά τους να αναπαράγουν την μελωδία που θα ακούσουν.  Τρέφονται κυρίως με λαχανικά και φρούτα, όπως αχλάδι, καρότο, μήλο κ.α. αλλά και με σπόρους.  Ζουν περίπου 8-10 χρόνια. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα, παρά μόνο ένα ήρεμο και καθαρό περιβάλλον.

Γιάννης
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ένα σκυλί που είχα, αλλά σκοτώθηκε στον δρόμο.  Το έλεγαν Λίο, ήταν μικρόσωμο και καφετί και η ράτσα του ήταν διασταύρωση πίντσερ με τσιουάουα. Ήταν γρήγορο και παιχνιδιάρικο. Θα έπαιζε με κάποιον παιχνίδι του, θα χαλάρωνε στον ήλιο ή θα έπαιζε με μένα ή με τον αδερφό μου.  Η συμπεριφορά του ήταν πολύ καλή, το μόνο ελάττωμα που είχε ήταν που συνέχεια ήθελε να φεύγει. Έφευγε  και πήγαινε από το ξενοδοχείο μας εκεί που μένει η γιαγιά μου.  Έφευγε, έφευγε, ώσπου μια μέρα, 25η Μαρτίου, έφυγε χωρίς να το καταλάβουμε, επειδή είχε δουλειά. Μετά από 5-10 λεπτά παρατηρήσαμε ότι έλειπε. Πήραμε τηλέφωνο τη γιαγιά μου για να δούμε  αν είναι εκεί, αλλά δεν ήτανε.  Το ψάχναμε με το μηχανάκι, με αυτοκίνητο, με ποδήλατα και το βρήκαμε στην άκρη του δρόμου σκοτωμένο.  Το μαζέψαμε και μετά από μια ώρα περίπου το θάψαμε.

Αθανασία
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το ελάφι. Γιατί είναι σπάνιο. Και έχει ιδιαίτερα κέρατα.

Μελίνα Γ.
Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλάκι μου. Είναι ένα κοκκούλι εφτά χρονών, μαύρο, κοντό, με άσπρη κοιλιά κι έχει σαν άσπρες κάλτσες στα πόδια. Είναι μικροκαμωμένη και πολύ όμορφη. Τη  λένε Φρίντα και την πήραμε από το Κυνοκομείο πριν εφτά χρόνια. Την αγαπάω όσο τίποτα και περνάμε τέλεια.

Λίνα
Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος μου.  Γιατί είναι γλυκούλης και χνουδωτός. Του αρέσουνε τα κόλπα και τα παιχνίδια και να κοιμάται με εμένα. Όταν ρίχνει κεραυνούς και οι γονείς μου είναι στη δουλειά, είναι ωραία δεν είμαι μόνη, έχω ένα φίλο.


Υ.Γ. :
Αυτή είναι η Ζόρικη.

Για τα έργα και τις ημέρες της δείτε εδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: