Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Η "Ελένη" τουιτάρει 7 (και τελευταίο): Το προσκλητήριο του έπεσε από τα χέρια (Ο Θεοκλύμενος μετά το Δ' Επεισόδιο - Από την Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

   Σήμερα γάμος,,, δεν γίνεται. Ούτε αύριο ούτε τώρα ούτε ποτέ, που λέει και το άλλο τραογύδι. Το ξέρουμε όλοι. Εκτός από τον Θεοκλύμενο. 
 Εκείνος νομίζει ότι η Ελένη υποτίθεται ότι συμφώνησε να τον παντρευτεί αφού γυρίσει υποτίθεται από την υποτιθέμενη συμβολική ταφή του υποτιθέμενα νεκρού άνδρα της. Βγάζει λοιπόν το κινητό του και στέλνει μέσω Twitter το προσκλητήριο του γάμου του στους φίλους τους  και τους προσκαλεί (με το καλό ή με το ζόρι) να παρευρεθούν. σε αυτόν. (Αν και οι περισσότεροι δεν πολυπιστεύουν ότι θα γίνει αυτός ο γάμος, όπως δείχνει το παρακάτω... ριάξιο)
 Με τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου του χακερέψαμε τον λογαριασμό και είδαμε το περιεχόμενο των μηνυμάτων αυτών. Ας  του βάλουμε του παιδιού ένα ταιριαστό για την περίπτωση καψούρικο άσμα... 
Και ας δούμε τα μηνύματα των παιδιών...  

Σας προσκαλούμε @βασιλική_οικογένεια_της_Ιταλίας στην ένωση της Ελένης και του Θεοκλύμενου αυτό το Σάββατο στις 2/8/134 μετά το χτίσιμο της πυραμίδας, στον ναό του Ποσειδώνα και της Αθηνάς ώρα 12:30. Σας περιμένουμε εκεί. 

@Τheo_klym54
Αγαπητοί φίλοι, σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη που θα γίνει στο παλάτι την Κυριακή 11/23/400 Α.Ρ. . 

Χάι Γκάις! Και εν τέλει τα κατάφερα, είναι δικιά μου. 😍😍. Σας προσκαλώ να έρθετε στον γάμο μου με την Ελένη στις 11/10/1991 στο παλάτι στις 18.00. Εγώ και η Ελένη για πάντα μαζί. 

Καλησπέρα σας φίλες και φίλοι. Μετά από αρκετό καιρό αναμονής, σας ενημερώνω ότι το άλλο Σάββατο θα κάνουμε με την Ελένη τον γάμο μας! Σας περιμένουμε με πολύ ανυπομονησία να είστε παρόντες ενώ θα ενωνόμαστε με τα γαμήλια δεσμά. 

@Τheoklymenos
Αγαπητοί φίλοι σας προσκαλώ στον γάμο μου  που θα γίνει στις 3/10/ ΈΤΟΣ 3 ΜΕΤΑ  ΤΗΝ ΚΤΙΣΗ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ. στον Ναό του Αγίου Γεωργίου, στις 4:10 το μεσημέρι.  Σας περιμένω.💓💓💓💓💓💓 Θεοκλύμενος + Ελένη = LOVE FOR EVER   
   #Egypt #marry #tweet  #love

Αγαπητοί μου φίλοι, η χαρά μου είναι τόσο μεγάλη διότι παντρεύομαι τον έρωτα της ζωής μου. Γι΄ αυτό, λοιπόν, σας προσκαλώ στον γάμο μου το επόμενο Σάββατο. 

Αγαπημένοι μου φίλοι, θα ήθελα να σας προσκαλέσω στον πιο τέλειο και ξακουστό γάμο που έγινε ή που θα γίνει ποτέ! Σας περιμένουμε, εσάς και τις οικογένειές σας, στο παλάτι για να γιορτάσουμε όλοι μαζί. Το Σάββατο στις 5:00 το απόγευμα. Στο παλάτι. 
  *Ναι, καλά το καταλάβατε! Η Ελένη επιτέλους δέχτηκε. 
** Γιορτάζουμε διπλά γιατί πέθανε ο Μενέλαος 
***Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! 

@Τheoklymenos
Καλησπέρα φίλες και φίλοι. Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη. Σας περιμένω όλους, θα χαρώ πολύ να παρευρίσκεστε στον γάμο μου. 

@god_klymenos 
Σας   προσκαλώ στον γάμο μου με την (όχι) γυναίκα μου, Ελένη (όχι ακόμα τουλάχιστον😉😜). Θα γίνει σε τρεις μέρες στο παλάτι. Τραπέζι δεν θα κάνουμε. 

Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι. Σας προσκαλώ με πολλή χαρά στον γάμο μου με την Ελένη στον ιερό ναό της Ίσιδας στις 17:30, την Τρίτη. Ελάτε  να μας τιμήσετε! Ευχαριστούμε πολύ. Θεοκλύμενος και Ελένη.


Γεια σε όλους σας. Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη σε δυο μέρες, στο παλάτι, στις 17:00. Σας περιμένω όλους. Υ.Γ. : Όποιος δεν έρθει θα τον βρω...

@Θεο_κλύμενος _God
What's up? Παντρεύομαι την Ελένη στις 23/5 450 μετά την κτίση της πυραμίδας, στο παλάτι, ώρα 17:00. Άμε δεν έρθετε, ξέρετε τι θα πάθετε. Αυτά.🐦⚘☈

Λοιπόν, ρεμάλια. Παντρεύομαι. Σας προσκαλώ όλους στον γάμο μου με την πανέμορφη Ελένη. Μη λείψει κανείς. Αλλιώς. λιοντάρια και κροκόδειλοι! Σας περιμένω στο παλάτι όλους, το Σάββατο, μετά τη δύση του ήλιου. 

@Τheoklimenos.5
Λοιπόν, φίλοι. Έχουμε γάμο. Παντρεύομαι την Ελένη. Σας περιμένω  όλους στον παλάτι μου για να γιορτάσουμε τον γάμο μου με την Ελένη. 

Αγαπητοί μου φίλοι, Όπως μάθατε, ο Μενέλαος πέθανε... Η Ελένη θέλει επιτέλους να με παντρευτεί. Σας προσκαλώ όλους να μας θαυμάσετε. 

Αγαπητοί φίλοι. Σας προσκαλώ με χαρά στον γάμο μου με την Ελένη. Θα γίνει στο παλάτι μου, στις 5:00 μ.μ., την Παρασκευή 10 Μαΐου του έτους 450 μετά την χτίση της πυραμίδας.  Θα χαρώ να σας δω όλους εκεί. 

@Τheo_klimenos.king
Λοιπόν, μπρόσκια, για να ξέρετε ότι εγώ όντως κάνω ό,τι λέω, καλά θα κάνετε να έρθετε στον γάμο μου το Σάββατο που μας έρχεται για να δείτε την γκομενάρα μου την Ελένη. Υ.Γ.: Όποιος δεν έρθει αποκεφαλισμός. 

Καλησπέρα σας, αγαπητοί κύριοι και κυρίες. Σας στέλνω αυτό το τουίτ για να σας προσκαλέσω στον γάμο μου με την Ελένη, ο οποίος θα γίνει στο  παλάτι την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου. 
Θα ήμουν πολύ χαρούμενος, αν ερχόσασταν όλοι. 

KingΤheoklymenos@TheoklimenosDictates 
Έλα μπροζ. Η γυναίκα έφυγε για την κηδεία του άλλου, του κοντοστούπη. Ο γάμος κοντά είναι όμως. Ελάτε και φέρτε της και κανά δωράκι, κάνα φορεματάκι. Μετά τον γάμο  ας πάμε και για κυνήγι, Εντάξει; #wannabemarried  #epic
              @Random_Axaios_nautis 
                    Lol. Μπράβο. 
               @Heleni 
                    Ανυπομονώ 
               @Theonoi
                  Ωχ, ρε αδερφέ! Καμιά καλύτερη δεν βρίσκεις; 



@Τheokl3182
Μετά από καιρό η πολυπόθητη Ελένη και εγώ επιτέλους παντρευόμαστε. R.I.P.  Μενέλαε, μπάι δε γουέι. Ζωή σε μας. #Blessed #wedding #rip 
               @Menelaus 
                    LMAOOOOO
               @Eleniofficial 
                     Ανυπομονώ για την υπέροχη ζωή με τον άντρα μου 
               @Theonoi32
                      ....  

Αγαπημένοι μου συμπολίτες. Ελάτε την επόμενη Κυριακή στον γάμο μου με την Ωραία Ελένη. Επιτέλους, την παντρεύομαι! Ας γλεντήσουμε μετά και ας ξενυχτήσουμε όλοι. 

@Τheoklymenos
ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ!!!!. Έλάτε όλοι όταν δύσει ο ήλιος στην θάλασσα. #Eleni+Theoklymenos #γαμοςμεΕλενη

@God_the_klymenos 
Είστε όλοι καλεσμένοι στον γάμο μου με την Ελένη. Ναι, την Ωραία Ελένη εννοώ! Θα γίνει γυναίκα μου😀😁😄. (Μην της το πείτε, έκπληξη! ) Φάε τη σκόνη μου, Μενέλαε... 😝😝😝😝


@theoklimenos
Σε πέντε φεγγάρια παντρεύομαι! Είστε όλοι καλεσμένοι στο γάμο μου με την Ελένη που θα γίνει στις έξι το απόγευμα στο παλάτι. Μετά θα έχει μεγάλο γλέντι. 

@Τheoklimen_
ΩΩΩΩΩΩιμε!!!! ΠΕΤΑΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ 
Όλοι στον γάμο μου στις 5/4. Παντρεύομαι την Ελένη. Μόλις γυρίσει από το πέλαγο που έχει πάει για να θάψει συμβολικά τον άντρα της. Της έδωσα γρήγορο καράβι για να κάνει γρήγορα. 


@Τheo_Of_Egypt 
Υπήκοοί μου! ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ. Μόλις γυρίσει η @HelenofTroy_official  από την κηδεία του μακαρίτη θα γίνει ο γάμος.  Είστε όλοι καλεσμένοι. #παντρεύομαι  #ripmenelaus

@Τheoklimenos_
Παίδες, σας προσκαλώ όλους στον γάμο μου με την @Eleni!  Να έρθετε όλοι στις 27/7 φέτος. @Close friends  Να έρθετε να χαρείτε. Γλέντι μετά!!!!! 
                       @Menelaos
                              Bruh

@Theoklymenos
Φίλοι μου! Ήρθε επιτέλους η στιγμή που περίμενα! Η Ελένη κι εγώ παντρευόμαστε. Σύντομα θα λάβετε κι επίσημο προσκλητήριο για τον γάμο. @Eleni 

@theoklimenos519
NAI! NAI! Άντε! Επιτέλους έφυγε από τη ζωή ο Μενέλαος. Καιρός ήταν, και πολύ έζησε. Τώρα ώρα να παντρευτώ την Ελένη. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΜΟΥ!!!! 

@Τheoklymenos_050
Αγαπητοί μου φίλοι. Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη. Θα ακολουθήσει τρελό πάρτι μέχρι τα  ξημερώματα. Θα το κάψουμε! Σας περιμένω όλους. 

Πωωωωωωωωωωωωωωωω. Τον πέθανα τον κακομοίρη τον Μένιο, άντε και του χρόνου, πάντα τέτοια να έχουμε! Είστε όλοι καλεσμένοι στις χαρές μας με την Ελένη και στο άφτερ πάρτι. Φιλάκια. 

Σας προσκαλώ όλους (με το ζόρι αλλιώς 🪓)  να έρθετε στον γάμο μου γιατί η Ελένη επιτέλους μου είπε το ναί!!! Αυτό που περίμενα μια ζωή. Οι προσευχές μου εισακουστηκαν και πέθανε ο Μενέλαος. Γες! Είναι δικιά μου πια!!! Άντε γεια. Μετά τρελό πάρτι θα γίνει έξω από τα ανάκτορα. (Μην ξεχάσετε το δώρο.)

@theoklimenos
Φίλοι μου! Σας προσκαλώ όλους στο γάμο μου με την πολυαγαπημένη μου Ελένη. Ο Μενέλαος πέθανε επιτέλους και τον θάψαμε στη θάλασσα. Ήρθε η ώρα που θα την παντρευτώ εγώ. Η Ελένη είναι δικιά μου για πάντα. Είστε όλοι καλεσμένοι! Και φέρτε πολλά δώρα για την πανέμορφη Ελένη. 

 @theoklimenosthedaddy 
Επιτέλους,  πέθανε ο Μένιος. Α, ρε Μένιο... Τεσπα. Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την θεάρα την Ελένη και στο εξωφρενικό άφτερ πάρτι δίπλα στο φέρετρο του Μενέλαου... 


@theoklimenos
Επιτέλους! Μετά από τόσο καιρό έφτασε η ώρα του γάμου μου με την Ελένη. Ελπίζω να είστε όλοι εκεί, στην καλύτερη μέρα της ζωής μου. 

@theoklimenosofegypt
Φίλοι μου! Με μεγάλο ενθουσιασμό σας καλώ στον γάμο μου με την Ελένη. Ναι, καλά ακούσατε, με την Ελένη. Πολλοί νομίζατε ότι δεν με ήθελε για άντρα όμως η βασιλική μου γοητεία κέρδισε τη καρδιά της. See you at the wedding. 😚 #happiesthusband #couplegoals #menelauswho?

@theoklimenos
Έφτασε η μέρα της ζωής μου! Θα μαζευτούμε όλοι μεθαύριο στο παλάτι για να οργανώσουμε τον γάμο μου με την Ελένη! 

Επιτέλους, πέθανε ο Μενέλαος! Θα παντρευτώ την Ελένη! Ελάτε όλοι!!!! 

@theoklimenos
Αγαπητοί μου φίλοι! Με χαρά σας ανακοινώνω ότι έφτασε η μεγάλη ώρα. Παντρεύομαι! Ελάτε όλοι! Θα φτάσει κι αυτή όπου να' ναι, πήγε να κηδέψει τον πρώτο της τον άντρα. 

@Θεοκλύμενος
Παντρεύομαι!!!! Καλησπέρα, φίλοι μου, συγγενείς και άγνωστοι που θα δείτε αυτό το tweet. Σας προσκαλώ στον γάμο μου (τον οποίο περίμενα τόσο χρόνια - επιτέλους, πέθανε ο Μενέλαος 😀😀😀😀)  και θα ήθελα να έρθετε όλοι, να μαζευτούμε και να γιορτάσουμε. Θα έχει πάρα πολύ φαΐ και στο τέλος μια 25όροφη τούρτα. Θα χαρώ πολύ να σας δω! (Θα υπάρχει επίσης ένα στόχος με τη φάτσα του Μενέλαου και βελάκια... Σσσσ. )

@theoklimenosking2876
Παντρευόμαστε!!! 🎕🎕🎕🎕🎕🎕🎕🎕🎕🎕🎕.  Σας διατάζω όλους να έρθετε στον γάμο μου. Θα χαρώ πολύ να είστε όλοι εκεί! #bride #atlast 

ΠΑΙΔΓΙΑ!!! ΠΑΝΤΡΕΒΟΜΑΙ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Ο τελευταίος της παρέας. Ελάτε στο παλάτι μου να δείτε που θα παντρεφτώ την Ελένη στην αβλή. Στις 19:00 σήμερα. Θα σας περιμένω. Θα τη ρωτήσω αν γουστάρει κλaμπ μετά... 

@theoklim.372
Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την πανέμορφη Ελένη. Και το τέρας εγώ...  #Lol

Καλησπέρα ,Γιάννη. Ο Θεοκλύμενος είμαι. Τι χαμπάρια; Πάει καιρός, Τι χαμπάρια; Άκου να δεις. Η Ελένη επιτέλους με αγάπησε πραγματικά, ύστερα από πολύ προσπάθεια. Παντρευόμαστε. Οπότε αποφάσισα να σε καλέσω στον γάμο. Έλα την Τρίτη στην πυραμίδα του Χέοπα. Θα γλεντήσουμε, θα πιούμε, θα ξεσκάσουμε, θα ξεχαστούμε. Σου το έλεγα ότι κάποτε θα με αγαπήσει. Χαιρετίσματα στη Σούλα. Εννοείται, φέρτην κι αυτήν. 

Σήμερα γά-, σήμερα γάμος γίνεται. Σ' ωραίο περιβόλι με την Ωραία Ελένη την αρραβωνιαστικιά μου. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να έρθετε στον γάμο μου που θα γίνει με ιερέα και με κουμπάρο. Θα μας παντρέψουν στον μαντείο του Άμμωνα Ρα μεθαύριο στις  6: 00 . Θα γλεντήσουμε γλέντι αξέχαστο. Γυναίκα μου, αν το βλέπεις, λουκουμάκι μου, σε αγαπώ πολύ. Love you💓💓💓

@theoklimenos_king 
Αγαπητοί μου φίλοι, βασιλιάδες, συγγενείς και ό,τι άλλο εκτός από χωριάτες! Σας προσκαλώ στην καλύτερη δεξίωση που θα  πάτε ποτέ! Στον γάμο μου με την Ωραία Ελένη. Ελπίζω να παρευρεθείτε. Γιατί αν όχι, ξέρετε τι...  😼

Γειά σας, φίλοι μου. Γράφω αυτό το τουίτ για να σας προσκαλέσω στον γάμο μου που θα γίνει εκεί που στο μέλλον θα γίνει ο ναός της Αγίας Βαρβάρας, δίπλα στης πυραμίδες, μαζί με την αγαπημένη μου γυναίκα, Ελένη. Να είστε όλοι εκεί! Γειά σας. 

Σύντροφοι! Τα κατάφερα. Έφτασε πια η ώρα που θα παντρευτώ την πολυαγαπημένη μου Ελένη. Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα έρθει αυτή η ώρα και η στιγμή! Δεν μπορώ να το πιστέψω. Εννοείται ότι είστε όλοι καλεσμένοι στον γάμο μου που τον περίμενα με τόση ανυπομονησία. Στον ναό κοντά στο παλάτι, στις 5:00 το απόγευμα. Σας περιμένω όλους. 

Αγαπητή οικογένεια Πελοπίδα. Σας προσκαλώ την Παρασκευή 22/10/έτος 314 από την κτίση της πυραμίδας στον γάμο μου με την Ελένη, στο ναό του ελληνικού θεού Διονύσου. Έπειτα θα ακολουθήσει το γλέντι του γάμου στο παλάτι. Κουμπάρα η Θεονόη. 

@theoklimenos
Παίδες! Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη, στις 6 Οχτωβρίου στο ναό του Δία. Δέχτηκε την πρόταση γάμου μου....!!!!! 😁 #Happy_couple #wedding 
              @Menios 
                 Σου είπαν ότι ακόμα ζω ή όχι ακόμα; Δεν ψόφησα τελικά. 😂.  Φάε τη σκόνη μου. 😼

Παιδιά, μόλις έμαθα ότι ο άντρας της Ελένης πέθανε επιτέλους! Τώρα η Ελένη μαζί με έναν ναύτη του Μενέλαου πάνε να τονε θάψουνε και να κάνουνε κάτι θυσίες. Και μετά θα παντρευτούμε. Σας προσκαλώ όλους. 

@theoklymenos_thebest
Η Ελένη κι εγώ επιτέλους παντρευόμαστε! Στο ναό σε τέσσερις ώρες. Τώρα πάω να ντυθώ. Μπάι, σίστερς! #simeragamosginetai #james_charles #denkserwtinaforesw
         @Menelaus_king
              Ένα κουστούμι κλόουν να φορέσεις, Ταιριάζει με την περίσταση. #kaieimaiakomaedw

@theoklimenos_64
Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη. Θα γίνει στο παλάτι στις 6 μ.μ.. Σας περιμένω όλους. Θα το εκτιμήσω πολύ. #Eleni #@theoklimenos_64

Σας προσκαλώ στον γάμο μου με την Ελένη. Κυριακή 10/06/23 στο ιερό ναό του Σεθ, στις 16:00. Η δεξίωση θα γίνει στην ταβέρνα "Ψαράς". Θα χαιρόμασταν να παραβρεθείτε. 
Οικογένεια Θεοκλύμενου. 

@teo__klimenos
Σας προσκαλώ όλους στην τελετή του γάμου μου με την Ελένη, την μεγαλύτερη κουκλάρα της Ελλάδας. Ο γάμος θα γίνει την τρίτη εβδομάδα της άνοιξης στον ναό του Αιόλου. Μετά στην ταβέρνα @sti_fado   θα ακολουθήσει δεξίωση με πολύ ποτό. 

@theOKLiMenOs_@#$"*2152
Σας προσκαλώ όλους τους πιστούς , καλούς και όχι διπρόσωπους φίλους μου, καθώς έχω πάρα πολλούς φίλους, στο γάμο μου που όπως όλοι γνωρίζουν νύφη θα είναι η Ελένη, η πανέμορφη Ελένη. Θα παντρευτούμε στο λιμάνι στις 21:00 και το πάρτι θα γίνει στο παλάτι αμέσως μόλις τελειώσει ο γάμος. Σας περιμένουμε. 

Έλα, ρε Μήτσο, πώς πάει; Λοιπόν σε καλώ στον γάμο μου με την Ελένη, την θεάρα κοπέλα μου. Το Σάββατο, στις 5:00 το απόγευμα. Στο παλάτι. Σε περιμένω να είσαι εκεί. 

Καλην εσπέραν, άρχοντες! Ο ορισμός μου είναι  να σας καλέσω στην πιο ευχάριστη μέρα της ζωής μου. Παίρνω την Ελένη γυναίκα, την πιο όμορφη στον κόσμο. Έτσι θα ήθελα να σας προσκαλέσω στον γάμο της χρονιάς. Στον πιο ταιριαστό γάμο ζευγαριού όλων των εποχών. Θα πιούμε και θα μεθύσουμε. Θα φάμε και θα χορτάσουμε. Θα χορέψουμε και θα πεθάνουμε από τα γέλια. Ελπίζω να έρθετε όλοι, καλοί και αξιότιμοι φίλοι. Όποιος δεν παρευρεθεί στον γάμο μου θα παρευρεθεί στον Άδη. Το ξέρω από πρώτο χέρι... 😼

@Θεοκλύμενοςγκλο.γκλα.12
Μάγκες, την πήρα τη γυναίκα, και θα την παντρευτώ, και τώρα θα κάνω ζωάρα,  αφού ψόφησε ο βλάκας ο πρώην άντρας της !!!!!  ΧΑΧΑΑΑΑΧΑΑΑΧ ΕΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΟΛΟΙ την επόμενη Κυριακή. Άντε, πρε τσογλάνια! Άντε γεια  και να έρθετε στον γάμο στις 10:00.  Μπλα μπλά  Ο Θεοκλύμενος. 




Υ.Γ.1: Εν τω μεταξύ κάπου σε μια σπηλιά έξω από την θάλασσα 
"Παιδιά, ετοιμαστείτε. Όπου να 'ναι θα έρθουν η Ελένη  και ο Μενέλαος με το καράβι "

Υ.Γ.2 Εν τω μεταξύ λίγο πιο μετά  στην θάλασσα 
     "Λάκη μου, φτάνουμε στην  Ελλάδα σε  χρόνο ντετέ. "
              " Είσαι θεά, Νίτσα μου" [προοικονομία]

Υ.Γ. 3: Εν τω μεταξύ στο παλάτι 
  "Αναξίμανδρε, το μυξιάρικο νομίζει ότι μπορεί να με σκοτώσει επειδή δεν κάρφωσα τον Μενέλαο. Πάνε μία να τον εμποδίσεις μέχρι να έρθουν οι Διόσκουροι. "

Υ.Γ.4: Εν τω μεταξύ στον ουρανό, σε σχετικό αστερισμό.. 
  "Ξύπνα, Άκη [εκ του "Καστοράκη"]. Είναι ώρα να πάρουμε την μικρή!"
        "Έρχομαι, Άκη. [Εκ του "Πολυδευκάκη"]". 

Υ,Γ. 5:  Εν τω μεταξύ λίγο πιο  έξω από το παλάτι 
    "Πώς το λένε τώρα στον Θεοκλύμενο! Μα κι αυτός ο βλάκας, τα ήθελε!  Όλο  να ακούτε τον ξένο και να ακούτε τον ξένο. Να, τώρα!!! "

Υ.Γ. 6; Εν τω μεταξύ σε ένα γιαπί, κάπου στην Κύπρο. 
    "Τις κουρτίνες τελικά πώς να τις βάψω;  "

Εν τω μεταξύ, το βράδι ο Θεοκλύμενος αράζει και βλέπει την αγαπημένη του ταινία!  Τι ποια ταινία; Η νύφη το 'σκασε 

Δεν υπάρχουν σχόλια: