Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

Η "Ελένη" τουιτάρει 5: Ο αγγελιοφόρος κατά τη διάρκεια του αμοιβαίου

 Είμαστε στο αμοιβαίον της "Ελένης".
Η  αντίθεση φαίνεσθαι  και είναι ήρθη και ανελήφθη εις του ουρανούς μετά του ειδώλου της Ελένης και ο Μενέλαος με την Ελένη αναγνωρίστηκαν επιτέλους και προσπαθούνε να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο εκφράζοντας την χαρά τους. 
  Όμως δεν είναι μοναχοί τους στη σκηνή. Μαζί τους είναι και ο αγγελιοφόρος. Η αντίδραση του οποίου απεικονίζεται εύστοχα και γλαφυρά δίπλα, στο καρεδάκι από την κομιξ εκδοχή της "Ελένης". Κι όχι άδικα! Ήρθε να πει στον Μενέλαο ότι η γυναίκα του αναλήφθηκε στους ουρανούς,  αλλά τη βρήκε εκεί, μαζί με τον Μενέλαο. Και ξαφνικά, τους βλέπει να αγκαλιάζουνται και να φιλιούνται, λες και έχουνε να ιδωθούν 20 χρόνια.  Εκείνη τη στιγμή, που λέτε, βγάζει το κινητό του να ποστάρει στα σόσιαλ.  Αυτό που έγραψε τού το υποκλέψαμε, με τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου, και σας το παρουσιάζουμε σε όλη του  την... απορία. Γιατί δεν είναι μόνο ο... Τζον Σνόου που δεν ξέρει τίποτα. 




aggeliaforos_123
Είναι περίεργο να βλέπεις την Ελένη να και να σου λέει ότι δεν είναι η Ελένη! Το ακραίο είναι ότι έλλειψε ο Μενέλαος δεκαπέντε λεπτά και τους βλέπω να αγκαλιάζονται  με την Ελένη λες  και έχουν να ιδωθούν 17 χρόνια! 

@aggeliaforos
Τόσο καιρό πολεμούσαμε για μια μάγισσα! Και για κάποιο λόγο ο Μενέλαος φαίνεται πιο χαρούμενος παρά ποτέ! 

your.favourite.aggeliaforos
*gasp*  Τι γίνεται εδώ, ρε Μενέλαες Ουπς! Τι κάνετε: @Eleni μόλις σε είδα να βγάζεις φτερά και να πετάς στον ουρανό! Τι στο καλό!!!!  Δεν βλέπουν καλά τα ματάκια μου! Αυτοί κάνουν λες και έχουν να ιδωθούν 17 χρόνια. Έλεος, ρε. Πριν λίγη ώρα ήσασταν μαζί! Θα καεί ο εγκεφαλός μου, δεν μπορεί να το αντέξει άλλο αυτό. Τα καημένα τα ματάκια μου!!! Θα ρωτήσω τι τρέχει... 

@aggeliaforos_1234567
Ξαφνικά η @Eleni_xameni που μας είχε βάλει να προσέχουμε ο @Your_King_Menelaos ανέβηκε ξαφνικά στον ουρανό κι εξαφανίστηκε. Και μετά, όταν πήγα να βρω τον @Your_King_Menelaos για να του πω ότι η @Eleni_xameni  πέταξε τους βλέπω να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται λες και είχαν να ιδωθούν 20 χρονια!!! ΤΙ ΦΑΣΗ?????!!!!::::

Μα καλά! Γιατί σπωνάρει εδώ η Ελένη: Και γιατί αγκαλιάζεται  με τον Μενέλαο εδώ στην Αίγυπτο λες και έχουν να βρεθούν 20 χρόνια; 

@aggeliaforos
Βζουνν!! Και σταματάω απότομα να πω τα... καλά νέα. Ήρθα κι εγώ και τους βλέπω μαζί. Ελένη και Μενέλαος. Τι  παράξενοι οι άνθρωποι!!! Λες και έχουν να βρεθούν 20 χρόνια κάνουν! 😀😀

Αγγελιοφόρος@@agg.foros
Μόλις είδα την @Eleni να πετάει στον ουρανό και ο @Menelaos  που ήρθα να του το πω την είχε μαζί του κι αγκαλιαζότανε και φιλιότανε λες και είχαν χρόνια να ιδωθούν. Τρελαίνομαι!!! 

Σοκαριστικό! Μετά από 17 χρόνια πάλι μαζί τους βλέπω! Λες και πρωτοσυναντήθηκαν!!!

@aggeliοforos
Εγώ τη δουλειά μου ήθελα να κάνω! Είναι δυνατόν να τρέχω να πω τα νέα στον Μενέλαο και να τους βρω αγκαλιά: Η Ελένη είχε φύγει και είχαν να ιδωθούν ξέρω γω δέκα λεπτά. Όλα καλά; #confused #oti_na_nai

@aggel,ach
Παιδιά, έχω χάσει επεισόδια! Πριν λίγο βλέπω την @Helen_of_Troy να εξαφανίζεται πετώντας και τώρα αγκαλιάζεται με τον @Menelaos.gr  σαν να τον βλέπει πρώτη φορά! Παράξενα πράγματα. ...
 #troy  #wtfhappened  #???


@Ξενοφών 
20 χρόνια! Δεν μπορώ να το πιστέψω! 20 χρόνια μας ταλαιπωρεί. Μα πώς αφού αναλήφθηκε στους ουρανούς είναι εδώ; Τι να πω!!! Μη με γελούν τα μάτια μου! #Egypt # Menelaos # Eleni # den_ksero_ti_mou_ginetai # Boh8eia


Μα καλά! Αυτή ήταν στα σύννεφα πριν λίγο και τώρα είναι εδώ με τον Μενέλαο και όλα καλά; Τι να πεις! Μάλλον πρέπει να κόψω το αλκοολ # παραισθήσεις 

@user1763254
 Έχω χάσει τα λογικά μου. Δεν εξηγείται αλλιώς! Τόσα χρόνια ήταν ο Μενέλαος με την Ελένη μαζί και τον βλέπω τώρα να της λέει ότι είχε χρόνια να τη δει! Καλά και κάτι άλλα λίγα, αλλά περιττά αυτά... 😏😂

Α καλά! Αυτή πιστεύει ότι θα μας ξεγελάσει... Μάλλον δεν μας ξέρει καλά.  Πριν λίγο λέει ήταν στον δρόμο για την Ήρα! Ποιον κοροϊδεύει; Και ο Μενέλαος πώς κάνει έτσι; Λες και είχε να την δει είκοσι χρόνια!!! 

Για ένα λεπτό δεν κοιτούσα και άρχισε να πετάει η Ελένη. Την βρήκα με το Μενέλαο, για ένα λεπτό δεν κοιτούσαν και άρχισαν να αγκαλιάζονται!!!! 

@aggeliοforos
Πήγα  σήμερα στο Μενέλαο να του πω ότι η Ελένη πέταξε  και την βρήκα μαζί του! Κι όλη την ώρα αγκαλιαζόντανε και φιλιόντανε λες και είχαν να βρεθούνε χρόνια!!!! 


@aggeliaforos
Καλά εντάξει. Ο @menelaos_big_king  αγκαλιάζεται με "μια" Ελένη λες και είναι η μάνα του! Και ποια είχαμε, ρε φίλε, μαζί μας εμείς τόσο καιρό; Αν είναι δυνατόν !!!


@aggeliaforos_010
Μα καλά! Πώς γίνεται να βλέπω την Ελένη από την μια να ανεβαίνει στους ουρανούς  και αφού πηγαίνω να τα πω στο Μενέλαο  να τους βλέπω μαζί σε φάση αγκαλίτσες και φιλάκια, λες είχαν να ιδωθούν χρόνια; 

@olostratis 
Ρε παιδιά, πάω να βρω τον Μενέλαο σήμερα να του πω τα φοβερά μαντάτα, ότι έφυγε η Ελένη, και όταν πήγα έξω από ένα παλάτι τον βλέπω και από πίσω του να κάθεται η Ελένη σε ένα μνημείο. Μόλις του είπα τα νέα αρχίσανε για αγκαλιαζότανε λες και είχαν χρόνια να ιδωθούν. Μάλλον ο Μενέλαος τρελάθηκε! !!!!

@aggeliaforos1447
Καλά, ό,τι να ΄ναι! Τι αγκαλιάζονται και φιλιούνται αυτοί λες και έχουν να ιδωθούνε 20 χρόνια; Και γιατί πετάει η Ελένη;;

Πήγαινα να κάνω την δουλειά μου  και να πω τα νέα για την Ελένη στο Μενέλαο. Και μετά τους βλέπω μαζί να φιλιούνται και να λένε τα νέα τους; Ποια νέα τους: 

@aggeliaforos
Και ο Δίας να με πλήρωνε δεν θα ήταν αρκετό ώστε να υφίσταμαι αυτές τις κριντζορομαντάδες! Εγώ τι δουλειά μου ήρθα να κάνω και αυτοί μόνο που δεν έκαναν παιδιά!!! Τι φάση επίσης με την Ελένη που πετάει; Τρελό!!!! 

@angel_of_men 
Love can fix anything!!! I mean, i saw her flying and now she is in his hug

@aggelioforos_o_exypnos@breakinnnewsbyme
  update: Εντάξει! Όσα χρόνια ζω δεν έχω ξαναδεί τέτοια ασυναρτησία. Οκ... Οκ... Όχι άλλο κάρβουνο!! Έλεος... Είμαι στα όρια της εγκεφαλικής συμφόρησης. Ain't no way. 

@aggelioforus @ Newflashyourwifeisgone 
  Ήτανε μια απολύτως νορμάλ μέρα στη δουλειά, πήγαινα κάτι νέα στο Μενέλαο και ξαφνικά βγήκε η Ελένη. Τι φάση, μπρο μου; Τέλος πάντων, παιδιά αρχίζουν κι αγκαλιάζονται, άνευ λόγου. Εγώ απλώς κάθομαι και τους κοιτάω. Δεν πληρώνομαι αρκετά για αυτά!  # Not_your_therapist #Minimum_wage
           @Eleni_Not_Zeus'_daughter
             Μπρο, wtf
           @Menelaos_King_of_Sparta
               Έλεος! 

Τι είδα μόλις τώρα: Λες και έχουνε είκοσι χρόνια να ιδωθούνε!!!! 

Καλά! Ήρθα να του πω ότι η Ελένη πέταξε κι εκείνη ήταν εκεί  και φιλιότανε με τον Μενέλαο λες και είχαν να βρεθούνε χρόνια!!! 

Πολλά παράξενα πράγματα γίνονται! Από την μία βλέπω την Ελένη να πετάει και να φεύγει από την σπηλιά και από την άλλη την βρίσκω με τον Μενέλαο να αγκαλιάζονται λες και έχουν να βρεθούνε χρόνια!!!!! 

#Αίγυπτος  #Η_Ελενη_εγινε_περιστερι
Τι στο καλό; Αυτοί γιατί αγκαλιάζονται; Πριν δυο ώρες μαζί ήταν! Θα τους πείραξε η πείνα... Και καλά αυτό, η άλλη γιατί πετούσε σαν πάπια; 

Και βλέπω ξαφνικά την  Ελένη και τον Μενέλαο να αγκαλιάζονται σαν να είχαν να ιδωθούν καιρό!! Προφανώς και τους κοίταζα με απορία γιατί δεν είχαν δα και τόσο καιρό να βρεθούν. 

@aggeliaforos
Οι τρελοί στις μέρες μας αρχίζουν να αυξάνονται! Κάποιος να μου  φέρει ένα FLG. 

Αμάν πια! Πώς κάνουν έτσι; Χθες το βράδι ήταν μαζί! Και πώς στο καλό βρέθηκε εδώ ή Ελένη; Αυτοί οι δυο προσπαθούν να με τρελάνουν!  

Τα παράλογα του επαγγέλματος! Είναι πολλά κι ένα από αυτά το ζω σήμερα. Πήγα να του ανακοινώσω ότι η Ελένη πέταξε στον αιθέρα και τελικά την βρήκα εκεί σε  έναν τάφο επάνω. Κι αφού την μάλωσα που το 'σκασε άρχισε να φιλάει το αφεντικό μου. Δηλαδή τι τρέλα κουβαλάει ο καθένας στο κεφάλι του...


@aggeliaforos19581
Αγαπητοί φολουέρς σήμερα έγινε κάτι ξαφνικό! Η Ελένη πέταξε από τη σπηλιά και  όταν πήγα να μεταφέρω την είδηση στον Μενέλαο της  βρήκα εκεί και μετά τους είδα να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται λες και έχουν να δουν ο ένας τον άλλη ξέρω γω 20 χρόνια. Πείτε μου την γνώμη σας στα σχόλια. 
#egypttoday  #otinanai 

Μας πώς γίνεται αυτό; Κάνουν σαν να γνώρισαν μόλις ο ένας τον άλλο; Τι χαρά είναι αυτή! Μήπως έπρεπε να τους σμίξω λίγο παραπάνω; Καλύτερα να τους αφήσω... Μπα, θα ρωτήσω να μου πούνε τι πάθανε! 

Τι στο καλό γίνεται!?Δηλαδή η κοπελιά εδώ έχει κάνει τόσα και τόσα και αυτός κάθεται και την φιλάει; Like Jesus Christ!!!!!!

Μα, τί να περιγράψω; Τι να πρωτοπώ! Από τη μία σκοτώνονται σαν τα ζώα και από την άλλη φιλιούνται... 

@Αλθέων  (ο τέλειος αγγελιοφόρος)
Σήμερα είδα την Ελένη να φεύγει πετώντας και μετά από λίγο την ξαναείδα με τον Μενέλαο. Και φιλιόνταν και μιλάγανε σαν να είχαν να δουν ο ένας τον άλλο χρόοοοοοοοονια. Τι να πω;

Τι βλέπω, Χριστέ μου! Η Ελένη με τον Μενέλαο αγκαλιάζονται λες και έχουν να δουν ο ένας τον άλλο χρόνια!!!! 

Μας πως γίνεται να μην έχει γίνει και ξαφνικά να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται!!! Είκοσι χρόνια έχετε να βρεθείτε, βρε; Πόσα πολλά παράξενα πράγματα έχουν γίνει σήμερα...!

@aggeliaforos
Σήμερα είναι η πιο παράξενη μέρα! Ο Μενέλαος από την Σπάρτη και την Τροία (ο γνωστός) "αναγνώρισε" την Ελένη, λέει, που είχε να την δει 20 χρόνια (από χθες δηλαδή). "Ευτυχώς", είπε, ""σε βρήκα". Αυτό! Και αρχίσανε τις αγκαλιές. 

Χελόοου. Τι βλέπουν τα ματάκια μου! Αυτή πριν λίγο πέταξε στους ουρανούς και τώρα την ξαναβλέπω εδώ! Α, δεν πάνε καλά! Όλην την ώρα μαζί ήταν, εδώ βρήκαν να αγκαλιάζονται σαν μανιακοί! Έχουμε ξεφύγει/ Τα λέμε, γιατί μάλλον ήρθα σε ακατάλληλη στιγμή. Γειά σας! 

@aggelioforos 
Σήμερα πήγα να βρω τον Μενέλαο να του πω τα μαντάτα για την Ελένη που έγινε αέρας! Όμως όταν τον βρήκα, ήταν εκεί και τους βρήκα να αγκαλιάζονται λες και είχαν 20 χρόνια να βρεθούν, ξέρω γω. Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί... 
#Menelaos #Eleni24

@aggelioforos 
Αγαπητοί θαυμαστές. Σήμερα σας  έχω κουτσομπολιά. Εμένα ο στόχος μου ήταν να μεταφέρω κουτσό...,  εμ εννοούσα, πληροφορίες. Μπροστά μου η Ελένη πέταξε και πήγα να το πω στον Μενέλαο. Κι έγινε κάτι κι έπαθα σοκ #sock. Μια φτυστή με την Ελένη άρχισε να αγκαλιάζεται με τον Μενέλαο λες και έχουν να ιδωθούν 20 χρόνια. Ακόμα αναρωτιέμαι ποια είναι αυτή και πώς της έμοιαζε τόσο πολύ! Εσείς τι έχετε να πείτε; 


Είδα την Ελένη να τυλίγει τον Μενέλαο στην αγκαλιά της. Η σουρλουλού μας περιέπαιξε μια φορά ακόμα και τώρα περιπαίζει ξανά και τον Μενέλαο. Ορμάει πάνω του και δεν τον αφήνει σε ησυχία! Μα τον Δία... 

Τα έχω χαμένα! Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται... Πώς γίνεται ο Μενέλαος να συγχωρεί όλα αυτά που έκανε η Ελένη και να την αγκαλιάζει λες και δεν υπάρχει αύριο; 

@aggeli_oforos123
Έγινε κάτι πολύ περίεργο σήμερα. Είδα την Ελένη, τη γυναίκα του Μενέλαου, να πετάει  και μετά, όταν πήγαν να του το πω, την είδα να τον αγκαλιάζει και να τον φιλάει και λες και είχαν 20 χρόνια να βρεθούν. Δεν νομίζεται ότι είναι λίγο περίεργο; 
#περίεργο #Μάτριξ #Η_Ελένη_είναι_μάγισσα_και_πετάει 

Τι στον Δία; Αυτή δεν πέταξε; Με κοροϊδεύουν; ΣΟΚ! Αγκαλιάζονται και φιλιούνται κιόλας! Έχουμε χαζέψει! ΟΛΟΙ ΡΙΠΟΣΤ

Είδα την Ελένη με τα μάτια μου, να πετάει προς τον ουρανό! Και μετά την βρήκα με τον Μενέλαο να αγκαλιάζονται, να φιλιούνται και να λένε πως είχαν να βρεθούν καιρό... ?????

@aggelioforos _124
Μα καλά! Πήγα να φέρω ειδήσεις πως χάθηκε η Ελένη  και τη βρήκα με τον Μενέλαο και  τώρα κλαίνε και φιλιούνται... 

Και τελικά τη βρήκα την Ελένη.  Να φιλιούνται με τον Μενέλαο αγκαλιά! ΑΠΛΑ ΣΟΚ. Εν τω μεταξύ, εγώ ήξερα ότι πέταξε μακριά! ΠΟΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ

Χελλόοου
Έχω περίεργα νέα. για σας. Εκεί που πήγαινα στον Μενέλαο να του πω την είδηση, γυρίζω και βλέπω την Ελένη. Και μετά φιλιόντουσαν και αγκαλιαζόντουσαν συνέχεια χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί.  Είναι πολύ κοντά οι δυο τους και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να μας εξηγήσουν . Έλεος πια! Ήταν μια άβολη στιγμή για μένα! Με είχαν να τους κρατάω το φανάρι! 
Αριβεντέρτσι... 

@aggelioforos .τελειος.123
Χέι, σιστερίνια. Δεν θα πιστέψετε τι βλέπω! ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΦΑΣΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΝΕΛΑΟ. ΔΛΔ ΕΛΕΟΣ
#gross  #fakeihope #ξερνάω  #σιστερίνια #idontbelieveit 
Repost Now 

@AgEllIoFoRos_72 
Γενικά είμαι πολύ μπερδεμένος αυτή τη στιγμή. Εγώ έφαγα όλη την Αίγυπτο ψάχνοντας τον Μενέλαο να του πω τα κακά μαντάτα και τι να δω, Την Ελένη εκεί να αγκαλιάζεται με τον Μενέλαο. Τραγικά πράγματα, φίλοι μου. 






Υ.Γ.1: Εν τω μεταξύ μέσα στο παλάτι: "Δεν αντέχω άλλο. Θα βγω να  έξω να φλεξάρω. Η  πιο καλή μάντισσα είμαι εγώ γιατί με ακρίβεια όλα τα  μαρτυρώ".

Υ.Γ.2:Εν τω μεταξύ κάπου στην Αίγυπτο:
"Θα της πιάσω καρδερίνες της αγάπης μου και θα λατρέψει τρελά."

Υ,Γ.3:Εν τω μεταξύ κάπου στο πέλαγος κοντά στην Κύπρο:
"Ωχ! Έχει γούστο αυτή η τύπισσα στην Αίγυπτο να ήταν η αληθινή Ελένη και να σκοτωνόμαστε για το τίποτα! Μπα! Τι βλακείες λέω...  "

Υ.Γ. 4: Εν τω μεταξύ κάπου στην Αίγυπτο λίγη ώρα μετά... 
 "Ρε, ήρθε ένας, λέει, να μου κλέψει την Ελένη! Θα βλαστημήσει το γάλα που βύζαξε που ήρθε να πάρει την αγάπη μου!"

Υ.Γ 5: Έν τω μεταξύ σε μια σπηλιά κάπου κοντά στην ακτή ( στο μέλλον, πρόβλεψη της Θεονόης): 
"Είδωλο, ψεύτικη Ελένη, η αληθινή στην Αίγυπτο, πολεμούσαμε τζάμπα... Μου φαίνεται το παλικάρι που πήγε να πει στον Μενέλαο ότι η Ελένη πέταξε, από το πολύ σεκλέτι το ΄ριξε στο ναργιλέ. "
Υ.Γ. 6: Εν τω μεταξύ κάπου στο μέλλον ένας απόγονος του αγγελιοφόρου:

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: