Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022

"Χαμένες Ημέρες Μιας Μαύρης Ηπείρου" - Νίκος Διονυσάτος

Κατάλαβες: Μας ταλαιπωρούνε όταν τους κάνουμε μάθημα, μας ταλαιπωρούνε και μετά!!! 😛
 Σήμερα στις 19.00 γίνεται η παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου του Νίκου Διονυσάτου "Χαμένες ημέρες μιας μαύρης ηπείρου". Για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ. 

 Στην εκδήλωση αυτή έχω την τιμή να συμμετέχω κι εγώ. Στην αφίσα με έχουν  προαναγγείλει ως φιλόλογο, εγώ ωστόσο θα πάω ως  δάσκαλος και δη χαρούμενος. Γιατί έτσι νοιώθει ένας δάσκαλος που βλέπει τα παιδιά του στο μέλλον τους εκτός σχολείου να γίνονται αυτό που θέλουν και μπορούν να γίνουν.  Γιατί εγώ σε σχέση με τους άλλους  είχα το προνόμιο  να γνωρίσω τον συγγραφέα εν τη γενέσει και τη εξελίξει του , καθώς υπήρξε  μέλος μιας πολύ αγαπημένης και δημιουργικής φουρνιάς στην οποία έκανα μάθημα πολλά χρόνια στο Μουσικό  Σχολείο Ρόδου, την τάξη που αποφοίτησε το 2020.  Και όλα αυτά τα χρόνια κάναμε μαζί πολλές εργασίες δημιουργικής γραφής, κάποιες από τις οποίες είναι δημοσιευμένες στο παρόν  ιστολόγιο.  Κι όλες οι προσδοκίες που είχε γεννήσει φαίνεται να υλοποιούνται... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: