Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

"Η Φόνισσα" ( από τη Μικρή Σκηνή του Μεσσηνιακού Ερασιτεχνικού Θεάτρου)

Αν και είμαι ικανοποιημένος με την απόφαση μου να αποκεντρωθώ στη Ρόδο, αυτό κατά καιρούς έχει και τις συνέπειες του. 
Να, ας πούμε, αν ήμουν στην Αθήνα σε τρεις ωρίτσες, με διάλειμμα για καφέ, θα ήμουν στην Καλαμάτα και θα έβλεπα την αδερφή μου, Ολυμπία Βενιζελέα, να υποδύεται, αγνώριστη εντελώς,  την "Φόνισσα" του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντης, σε θεατρική μεταφορά της Μικρής Σκηνής  του Μ.Ε.Θ..

Οι υπόλοιποι, όμως, που είστε στην νότια ηπειρωτική Ελλάδα, μην την πατήσετε σαν εμένα.  Μπορείτε να δείτε την παράσταση από τις 14 ως τις 20 Οχτώβρη, στο Αμφιθέατρο  της Φιλαρμονικής Καλαμάτας. Μην ξεχάσατε την μασκούλα σας και πιστοποιητικό νόσησης/ εμβολιασμού ή rapid  48 ωρών. 
 Η σκηνοθεσία είναι του Βενετσάνου Μπαλόπουλου.  Σόρι, οι υπόλοιποι συντελεστές. Δεν σας βρήκα κάπου...  Κατόπιν ενημέρωσης από την αδερφή μου ως Χορός μετέχουν οι εξής:  Κώστας Αλεξίου ,Ελένη Γιαννακοπούλου ,Αργύρης Καραγιάννης ,Μαρία Λυκούση ,Βίνα Μάλαμα ,Έλενα Παναγοπούλου κι επίσης σε πρόβες συμμετείχε κι η Χρυσούλα Σιψά  Ακόμα: Υπεύθυνη παραγωγής: Βίνα Μάλαμα
Βοηθός σκηνοθέτη: Μύλη Παπαβασιλείου
Σχεδιασμός ήχου: Βίνα Μάλαμα
Ήχος και φωτισμοί: Χρήστος Νικολόπουλος, Γιώργος Νικολόπουλος
Κατασκευή σκηνικών: Γιώργος Αγγελόπουλος
Υπεύθυνες φροντιστηρίου/ βεστιαρίου: Λούλα Αναγνωστοπούλου, Μαρία Λυκούση
Φωτογράφηση: Λεωνίδας Μακρής
Ηχογράφηση: Νίκος Κουμουνδούρος
Κοστούμια: Γιώτα Μανούσου
Υπεύθυνη διαδικτύου: Αγγελική Πασσαρά

ΤΡΟΠΟΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

α) Ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.ticketservices.gr
β) Τηλεφωνικά στο τηλ. 2107234567
γ) Στο κατάστημα Public
δ) Στο κεντρικό εκδοτήριο Πανεπιστημίου 39, Αθήνα
ε) Στην είσοδο του θεάτρου, 1 ώρα πριν την παράσταση ( αν υπάρχουν ακόμη εισιτήρια).

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

Πέμπτη 14/10 ώρα 21.30
Παρασκευή 15/10 ώρα 21.30
Σάββατο 16/10 ώρα 20.00
Κυριακή 17/10 ώρα 20.00
Δευτέρα 18/10 ώρα 21.30
Τρίτη 19/10 ώρα 21.30
Τετάρτη 20/10 ώρα 21.30.



Δεν υπάρχουν σχόλια: