Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Συνταγές πως να καπηλεύεσαι το αίμα των άλλων

Μέρος 2ο.

Τιμή σε κείνους, όπου στην ζωή των είπανε το μεγάλο Ναι λέγοντας Όχι
κι όρισαν και φυλάττουν Θερμοπύλες, μηδέ από το χρέος μην κινούντες.

Και περισσότερο τιμή τους πρέπει,
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
ότι τόσος πόνος, τόση ζωή
πήγαν στην άβυσσο για ένα πουκάμισο αδειανό
, για μια Μαρία

(20 χρόνια Ελληνικής ιστορίας σε 4 λεπτά...)

Συνεχίζεται...


και δεν τελειώνει.

4 σχόλια:

Papatragos είπε...

Χα, θεούλης ο νικολαίδης, νασαι καλά που το θυμήθηκες φιλαράκι, ευστοχότατο!
;)

Kakos Lykos είπε...

Αλίμονο, πάτερ μου! 'Αλλωστε, ήμουν κι εγώ στο πόλεμο τοξότης... Το ριζικό μου ανθρώπου που ξαστόχησε...

:)

Ανώνυμος είπε...

ωραία τα λες λουίζα

Kakos Lykos είπε...

φχαριστώ,

το χουμε οικογενειακό μας... :P