Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 6 Μαρτίου 2022

Ανθελληνικόν 7 : "Με τους αλήτες" (Αντώνης Βαρδής, Στίχοι Σαράντης Αλιβιζάτος και μουσική ο ίδιος ο Βαρδής)

"Με τους αλήτες που γυρνάς σαν την Ελλάδα μια ζωή με τυραννάς"....
  Το τραγούδι του Αντώνη Βαρδή σε στίχους  Σαράντου Αλεβιζάτου είναι μια ιδιότυπη μίξη καψούρας και πολιτικού σχολίου, που θα μπορούσε να το σατιρίσει ο Τζίμης Πανούσης, όπως κάνει με ένα άλλο τραγούδι του Βαρδή (που το κοροϊδεύει ο Πανούσης μετά από κάνα λεπτό εδώ) . Αντίθετα όμως με το άλλο τραγούδι του Βαρδή που το κοροϊδεύει ο Πανούσης εκεί (μετά από κάνα λεπτό), αυτό φαίνεται να  ξεφεύγει από τα όρια του κιτς και του κριντζ, έστω και την τελευταία στιγμή (το ότι ΔΕΝ έχει γράψει τους στίχους του ο Φοίβος όπως το άλλο βοηθάει...) και  έτσι έχει την αμφίβολη τιμή να το παρουσιάζουμε σε αυτήν τη σειρά αναρτήσεων...

Εγώ δηλώθηκα για σένανε τρελός
Αν και το ξέρεις πως δεν είμαι εντελώς
Γιατί σ’ αγάπησα μου έκανες πολλά
Βρήκες τον τρόπο και μου πήρες τα μυαλά

Αχ μη με τυραννάς
Πάψε να τριγυρνάς

Με τους αλήτες τους αλήτες που γυρνάς
Σαν την Ελλάδα μια ζωή με τυραννάς
Με τους αλήτες τους αλήτες που γυρνάς
Σαν την Ελλάδα μια ζωή με τυραννάς

Αχ μη με τυραννάς
Πάψε να τριγυρνάς

Εγώ γεννήθηκα να δίνω αφορμές
Να τραγουδάω τις μεγάλες μου στιγμές
Μα εσύ χορεύεις στα τραπέζια τις βραδιές
Πίνεις οινόπνευμα και κάνεις προστυχιές

Αχ μη με τυραννάς
Πάψε να τριγυρνάς

Με τους αλήτες τους αλήτες που γυρνάς
Σαν την Ελλάδα μια ζωή με τυραννάς
Με τους αλήτες τους αλήτες που γυρνάς
Σαν την Ελλάδα μια ζωή με τυραννάς

Αχ μη με τυραννάς
Πάψε να τριγυρνάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: