Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Έπεσε έρωτας στο Πρότζεκτ! Τα τραγούδια.

Το Β2 Γυμνασίου Παραδεισίου είναι και πάλι εδώ για να ντύσει ποιητικά τις τελευταίες μέρες αυτής της σχολικής χρονιάς με τους στίχους που έγραψαν τα παιδιά στο μάθημα των Βιωματικών Δράσεων.
Αφού μελέτησαν το θέμα του έρωτα σε ελληνικά τραγούδια (περισσότερα δείτε πατώντας εδώ και εδώ), αφού πήραν συνεντεύξεις, επεξεργάστηκαν τους εκφραστικούς τρόπους διαφορετικών ειδών τραγουδιού και αντάλλαξαν υλικό, έφτασε η ώρα να γίνουν οι πρωτότυποι στιχουργοί και συνθέτες των δικών τους τραγουδιών. 
Κάθε ομάδα συνέθεσε ένα τραγούδι με κουπλέ και ρεφρέν με περιεχόμενο αντίστοιχο του θέματος που είχαν αναλύσει (ανεκπλήρωτος έρωτας, απαγορευμένος έρωτας, φλερτ, σχέση, χωρισμός). Τα παιδιά προχώρησαν, μάλιστα, αυθόρμητα στη μελοποίηση των στίχων που συνέθεσαν και... φαντάζεστε τη γιορτή που στήθηκε μέσα στην τάξη όταν κάθε ομάδα τραγουδούσε τη δημιουργία της στις υπόλοιπες!
Έχετε, λοιπόν, την ευκαιρία να πάρετε κι εσείς μια γεύση από τις... ερωτικές επιτυχίες του Γυμνασίου Παραδεισίου!

1. "Κοίτα"
     Στίχοι: Χρήστος Κ., Άγγελος Κ., Μαρία Π., Μαρία Χ.

Κοίτα, τα σταλμένα μηνύματά μου
τα κρυφά ποιήματά μου...
Κοίτα που για εμάς όλα μιλάνε και
εσένα αναζητάνε
Κοίτα...

Και αν δεν ήμασταν ποτέ μαζί, δε σημαίνει ότι είμαστε χώρια
γιατί μέσα στην καρδιά μου εσύ ήσουνα αιώνια

Κοίτα, τα κομμάτια της καρδιάς μου
εξαιτίας σου
Το μυαλό μου στη μορφή σου έχει κολλήσει
Η ματιά σου μόνο θα με παρηγορήσει
Η μαγεία σου

Και αν δεν ήμασταν ποτέ μαζί, δε σημαίνει ότι είμαστε χώρια
γιατί μέσα στην καρδιά μου εσύ ήσουνα αιώνια

Μα ο έρωτας καρδιά μου πονάει χωρίς εσένα
Η αγάπη μας ένα πλοίο που βουλιάζει
και δάκρυα σε εμένα μοιράζει
Τα μάτια σου όνειρα χαμένα

2. "Το κλειδωμένο κελί"
     Στίχοι: Κυριακή Κ., Ραφαέλα Π., Κάτια Σ.

Μπήκα στη φυλακή
εξαιτίας σου
μ' ακόμα σ' αγαπώ
με τις αμαρτίες σου!

Θέλω να 'μαστε μαζί
μ' αυτό δε γίνεται
για ένα σου φιλί
όλος ο κόσμος
εκρήγνυται!

Μες στο κλειδωμένο το κελί είμαι εγώ
που δε μ' αφήνει να σε δω
ούτε να σ' ονειρευτώ!

Θέλω να 'μαστε μαζί
μ' αυτό δε γίνεται
για ένα σου φιλί
όλος ο κόσμος
εκρήγνυται!

3. Το τραγούδι του φλερτ
     Στίχοι: Βαγγελίτσα Γ., Κώστας Π., Σπύρος Ρ., Σμαράγδα Τ.

Τα μάτια σου τα μπλε μου θυμίζουν τη θάλασσα
Τη μοναξιά που είχα για σένανε τη χάλασα
και με γλυκόλογα και λουλούδια τη γέμισα
Από τη στιγμή που δε είδα σε θέλησα

Μαζί σου γίνομαι θεός
σε βλέπω και τρέχω με ταχύτητα φωτός
Κανένας δε μπορεί να συγκριθεί μαζί σου, φως μου
Ανήκεις στα εφτά θαύματα του κόσμου

Το άρωμά σου μεθυστικό
Η σκέψη σου με κρατάει ζωντανό
Γιατί σ' αγαπώ

4. Λιώνω για σένα
    Στίχοι: Μαριάννα Ν., Αναστάσης Π., Γιώργος Π., Δήμητρα Σ.

Κεριά στρώνω στο πέρασμά σου
μια ματιά σου θα με ρίξει
στον γκρεμό του έρωτά σου

Μα ένα άγγιγμά σου
με φέρνει πιο κοντά στην αγκαλιά σου
και με κάνει να νοιώθω σαν παιδί
με το πρώτο σου φιλί

Λιώνω, λιώνω χωρίς εσένα μάτια μου
ματώνω, ματώνω
Σε χρειάζομαι γιατί αλλιώς εγώ
τελειώνω, τελειώνω

5. "Θάνατος αργός χωρίς αγάπη"
     Στίχοι: Κατερίνα Π., Αντιγόνη Χ., Λευτέρης Χ.

Κάθε φορά που δακρύζουν τα μάτια μου
είναι σαν ένα κομμάτι από τη ζωή μου
Ένα κομμάτι χωρίς εσένα αγάπη μου
είναι κομμάτι από τον θάνατό μου

Όταν η νύχτα σκοτεινιάζει
το φεγγάρι μού θυμίζει εσένα, μάτια μου
Τα λαμπερά σου μάτια
που δεν τα έχω πια

Όλες οι αναμνήσεις μας
φεύγουν σιγά σαν το φεγγάρι
Όπως  έρωτάς μας κλειδωμένος
σ' ένα συρτάρι.


Υ.Γ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: