tag:blogger.com,1999:blog-55792472720615828512024-03-18T11:48:11.094+02:00afterschool barKakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.comBlogger1461125tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-72582380301812031472024-03-17T00:30:00.001+02:002024-03-17T00:30:00.165+02:00"Κι έμεινα με μια τούφα κίτρινες μαργαρίτες ματωμένες μέσα στα κλειδωμένα μου δόντια" (Από το Γ2 και το Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<div><div style="text-align: justify;"> Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και σε συνδυασμό με την ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας που αναφέρεται στον πόλεμο και την ειρήνη ασχοληθήκαμε με "Τα ζα", το απόσπασμα από το αντιπολεμικό μυθιστόρημά του Στρατή Μυριβήλη "Η ζωή εν τάφω" που ανθολογείται στο βιβλίο της Λογοτεχνίας και αναφέρεται στην σφαγή μιας ομάδας επιστρατευμένων γαϊδουριών κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου. </div><span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/2-3_0361103104.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-26114761257058748942024-03-13T00:30:00.002+02:002024-03-13T12:21:59.802+02:00Έμφυλα στερεότυπα στην Ιλιάδα και σήμερα (Από το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<div class="separator"><br></div><div style="text-align: justify;"> Με αφορμή το μάθημα της Ιλιάδας υλοποιήθηκε δράση ενάντια στα έμφυλα στερεότυπα από το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου. <span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/1-3.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-83011749961877421082024-03-10T00:30:00.025+02:002024-03-10T00:30:00.134+02:00"Μια πραγματική ζωή" (Κ. Γ. Καρυωτάκης) - Από το Γ2 και το Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου <div style="text-align: justify;">Αρχικά το γνωστό με τον άτυπο, συμβατικό τίτλο "<a href="http://www.snhell.gr/lections/content.asp?id=51&author_id=17&page=anthology" target="_blank">Σα δέσμη από τριαντάφυλλα</a>" άτιτλο ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη δεν ήτανε στον φετινό προγραμματισμό διδασκαλίας... <span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/2-3.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-16921673216154684172024-03-09T08:30:00.001+02:002024-03-09T08:30:15.298+02:00Τα τραγούδια της ημέρας. Από το Γ2 Γυμνασίου ΠαραδεισίουΤα παιδιά του Γ2 αρίστευσαν στο διαγώνισμα τετραμήνου της Ιστορίας και τώρα διαλέγουν για μας τραγούδια για να περάσουμε ένα όμορφο Σάββατο ακούγοντας μουσική.<span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/2.html#more">Διάβασέ με</a>gia_deshttp://www.blogger.com/profile/01419916012436328973noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-91461193062365799692024-03-08T00:20:00.000+02:002024-03-08T00:20:00.136+02:00Το μικρότερο σενάριο του κόσμου: Στο σούπερ μάρκετΔεν τα μέτρησα όλα, για να είμαι ειλικρινής, ώστε να ξέρω ότι είναι το πιο μικρό<span>, πολύ μικρό πάντως είναι. Και σχετίζεται με την Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου </span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/blog-post.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-52831673428510010902024-03-03T00:10:00.001+02:002024-03-03T09:10:36.136+02:00Ιστορία σε πρώτο πρόσωπο plus: Πρωτοβυζαντινή και μεσοβυζαντινή εποχή (330 -1025), μέρος 2ο. Από το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου<div style="text-align: justify;"> Μέρος 2ο γιατί είναι η δεύτερη φορά που το ιστολόγιο δημοσιεύει μια παρόμοια δημιουργική εργασία. Και <a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2022/02/plus-330-1025-3.html" target="_blank">μετά το τότε Β3 </a>, τη σκυτάλη παίρνουν το φετινό Β1 και το φετινό Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου. </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/03/plus-2.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-5416070758828038292024-02-28T00:30:00.002+02:002024-02-28T00:30:00.132+02:00Θανασογραφία: Από την Κοιλάδα των Τεμπών σ' όλη τη Γη (Μια τοπογραφία του Θανάση Παπακωνσταντίνου )<script src="http://widgets.amung.us/tab.js" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript">WAU_tab('j29b0kqmcpdr', 'left-middle')</script><div><div style="text-align: justify;">Μια και είναι μέρα απεργίας σήμερα, μια αναδημοσίευση από <a href="https://tapinitexni.blogspot.com/2024/02/blog-post.html?fbclid=IwAR2Bd2n1ZR6vEPsGm_3vd9qBjjeB8YUNxGoJvgA-VoVEY4VOjPU1dfcld6w" target="_blank">εδώ</a>. <span></span></div></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/blog-post_28.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-62895365590352817612024-02-25T00:30:00.001+02:002024-02-25T09:09:14.494+02:00Η Ελένη και ο αργαλειός της (Από το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<div style="text-align: justify;"> Κατά την διάρκεια της διδασκαλίας της "Τειχοσκοπίας", της ραψωδίας Γ της Ιλιάδας δηλαδής, σταθήκαμε μεταξύ άλλων σε δυο σημεία. </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/1-3_0489253260.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-10930414281184955272024-02-21T00:30:00.011+02:002024-02-21T00:30:00.157+02:00Ζωγραφιές από τους "Ελεύθερους Πολιορκημένους" (Από το Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου) Με μεγάλη χαρά φιλοξενούμε σήμερα το Γ1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου. <span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/1.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-42785589237780244682024-02-18T00:30:00.012+02:002024-02-18T16:14:19.548+02:00Και ματαξαναματαξαναματαπιάνει ο Σολωμός τους στίχους μας και βάζει. (Από την Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου )<div style="text-align: justify;"> Μετά από ένα χρόνο... αγρανάπαυσης, μιας και δεν είχα Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου, κι αφού το... φάντασμα του Σολωμού ακόμα δεν έχει εμφανιστεί να μας πλακώσει στις κατακεφαλιές, επανερχόμαστε στην συμπλήρωση του στίχου που λείπει από το δεύτερο απόσπασμα του β΄ σχεδιάσματος των Ελεύθερων Πολιορκημένων. Και μάλιστα με παρέα... </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/blog-post.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-91415462459126679782024-02-14T00:30:00.009+02:002024-02-14T12:08:39.234+02:00Η γλώσσα ως εικόνα plus (Από το Γ1 Γυμνασίου Παραδεισίου και τα τμήματα Γ2 και Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<div style="text-align: justify;">Για άλλη μια φορά, στη δεύτερη ενότητα του μαθήματος της Γλώσσας, μιλήσαμε, γράψαμε και φιλοτεχνήσαμε για τη γλώσσα.<span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/1-2-3.html#more">Διάβασέ με</a>gia_deshttp://www.blogger.com/profile/01419916012436328973noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-12812481301786088592024-02-10T00:30:00.058+02:002024-02-10T00:30:00.137+02:00Ολόκληρο το ποίημα 19: "Γυναίκα" (Νίκος Καββαδίας και Θάνος Μικρούτσικος/ Χάρης Παπαδόπουλος)<div style="text-align: justify;">Μιας και σαν σήμερα πέθανε το 1975 ο Νίκος Καββαδίας, ας ασχοληθούμε σήμερα με κάτι δικό του, το ποίημα "Γυναίκα", που περιλαμβάνεται στην εκδοθείσα το 1975, μετά το θάνατο του ποιητή συλλογή "Τραβέρσο", έχει ωστόσο χρονική και τοπική ένδειξη "Ινδικός Ωκεανός, 1951" . <span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/19.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-63322964889590893422024-02-06T00:30:00.003+02:002024-02-06T17:48:11.702+02:00Και ποια είναι η Βρισηίδα; (Απεικονίσεις και ημερολογιακές καταγραφές της Βρισηίδας από το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου )<div class="separator"><span style="text-align: justify;"> Κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Ιλιάδας πέρα από όσα αναφέρονται στο αναλυτικό πρόγραμμα, εξετάζουμε πώς παρουσιάζονται και με αυτόν τον τρόπο κανονικοποιούνται μέσω της γλώσσας και της παράδοσης τα έμφυλα στερεότυπα, όχι μόνο στην ομηρική εποχή αλλά και στις μέρες μας. </span></div><div style="text-align: justify;"><span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/02/1-3.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-40666837908588228222024-01-31T00:30:00.009+02:002024-01-31T17:23:35.343+02:00Μικροί γραφίστες: Η Γ΄ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου φιλοτεχνεί εξώφυλλα για τα βιβλία "Αυτοβιογραφία" (Ελισάβετ Μουτζάν) και "Ελένη ή ο Κανένας" (Ρέας Γαλανάκη)<div style="text-align: justify;"> Πρόκειται για μια εργασία που υλοποιήθηκε διαθεματικά στα πλαίσια των μαθημάτων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και των Εικαστικών, με τη συνεργασία του γράφοντος, της εξαιρετικής φιλολόγου και παλιάς συντάκτριας του ιστολογίου Χριστίνας Πολίτη, η οποία κάνει Γλώσσα και Λογοτεχνία στο άλλο τμήμα, και της καταπληκτικής εικαστικού του σχολείου μας Ρένας Γρηγοριάδου. <span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/blog-post_31.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-35520286493537882502024-01-28T00:30:00.001+02:002024-01-28T08:19:33.004+02:00Το γιοφύρι της Άρτας στίχο στίχο (Από το Γ2 και το Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<div><div style="text-align: justify;"> Η παραλογή "<a href="http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2218/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_G-Gymnasiou_html-empl/index01_03.html" target="_blank">Του γιοφυριού της Άρτας</a>" είναι ένα από τα αγαπημένα κείμενα του ιστολογίου, καθώς έχουμε ασχοληθεί με αυτή πολλές φορές. </div><span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/2-3_0823493611.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-52519669727397807362024-01-21T00:30:00.326+02:002024-01-21T21:25:03.082+02:00Οπλές στα... όπλα: "Τα ζα" (Στρατής Μυριβήλης), "Στο άλογο μου" (Νίκος Καββαδίας), "Η υπ' αριθμόν 95 ημίονος" (Κίμωνας Λώλος), "Γκουέρνικα" (Πάμπλο Πικάσο) και "Το άλογο του πολέμου" (Στίβεν Σπίλμπεργκ)<script src="http://widgets.amung.us/tab.js" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript">WAU_tab('j29b0kqmcpdr', 'left-middle')</script><div style="text-align: justify;"> Στην παρούσα ανάρτηση παρουσιάζονται συγκεντρωτικά και λίγο πιο αναλυτικά διάφορα θέματα που έχουν θιγεί στο ιστολόγιο με αφορμή "Τα ζα" του Στρατή Μυριβήλη και διάφορα κείμενα που σχετίζονται με αυτό, στα οποία ενδεχομένως και να έχουμε αλλού αναφερθεί. Παράλληλα θα σχολιάσουμε το κείμενο του Μυριβήλη λίγο περισσότερο από όσο έχουμε κάνει <a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2012/02/vs-war-horse-vs-guernika.html" target="_blank">εδώ</a>. </div><div><span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/95.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-3422352556788328632024-01-18T00:30:00.000+02:002024-01-18T00:30:00.145+02:00Τι εστί Απόλλωνας; (Το Β1 και το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου απο-μυθοποιούν τον Απόλλωνα.)<div style="text-align: justify;"> Μια από τις αγαπημένες μας δραστηριότητες κατά την διδασκαλία των ομηρικών επών είναι να αποσυμβολίζουμε τους μύθους. </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/1-3.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-7367744000111317642024-01-14T00:30:00.012+02:002024-01-14T00:30:00.149+02:00Αφίσα, να μας πάρεις μακριά (Ταξιδιωτικές αφίσες από την Γ΄ Γυμνασίου Παραδεισίου και τα τμήματα Γ2 και Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)<span style="text-align: justify;">Το δοκιμάσαμε </span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2022/01/blog-post_23.html" style="text-align: justify;" target="_blank">πρόπερσι,</a><span style="text-align: justify;"> μας άρεσε. Το ξανακάναμε <a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/01/1-2.html" target="_blank">πέρσι</a> και μας άρεσε περισσότερο! Οπότε ήταν δεδομένο ότι θα το κάνουμε και φέτος... <span></span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/2-3.html#more">Διάβασέ με</a>gia_deshttp://www.blogger.com/profile/01419916012436328973noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-63243287048580025942024-01-07T00:30:00.000+02:002024-01-07T00:30:00.133+02:00Καλύτερα μονάχος μου και λογικός: "Όσο μπορείς" (Κωνσταντίνος Καβάφης)<div style="text-align: justify;">Ναι, το ξέρω! "<a href="https://www.youtube.com/watch?v=tIkXklLPpyM" target="_blank">Καλύτερα μαζί σου και τρελός</a>" λέει το τραγούδι, αλλά για σκεφτείτε το λίγο...</div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/blog-post.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-91206010374729059522024-01-03T09:00:00.003+02:002024-01-03T09:00:00.123+02:00Το χρέος του γιατρού - Της Κάρμεν και του Κυριάκου από το Β1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου<div style="text-align: justify;">Στα πλαίσια της διδασκαλίας του κειμένου της ενότητας 3 των Αρχαίων Ελληνικών της Β' Γυμνασίου, στο οποίο ο Πολύβιος αναφέρεται στο χρέος του ιστορικού, τα παιδιά του Β1 και του Β3 έγραψαν δημιουργική εργασία στην οποία αναφέρονται στο χρέος άλλων επαγγελμάτων. </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2024/01/1.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-54279538865582736852023-12-23T00:30:00.000+02:002023-12-23T00:30:00.124+02:00A song of... water and fire: Ο Καταρράκτης της Αιώνιας Φλόγας<div style="text-align: justify;"> Κάλλιστα θα μπορούσε να ονομαστεί και "A song of ice and fire" η συγκεκριμένη ανάρτηση, μιας και το μέρος για το οποίο θα μιλήσουμε είναι πολύ βόρεια και τουλάχιστον τον χειμώνα είμαι σίγουρος ότι παγώνει. Αλλά, καθώς δεν έχουμε ούτε δράκους ούτε Νάιτ Κινγκ, ας μείνουμε στον αρχικό τίτλο ο οποίος περιγράφει με πλήρη ακρίβεια την περιοχή αυτή, η οποία είναι ένας καταρράκτης και μια άσβεστη, αιώνια φλόγα. </div><span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/12/a-song-of-water-and-fire.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-75228284967260126342023-12-21T07:30:00.000+02:002023-12-21T14:37:24.289+02:00Τα τραγούδια της ημέρας- Από τη Β' Γυμνασίου Παραδεισίου<div style="text-align: justify;">Τελευταίες μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία και τελευταίες μέρες του 2023 γενικά αλλά τα διαγωνίσματα καλά κρατούν- όπως και τα 20σάρια!<span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/12/blog-post_21.html#more">Διάβασέ με</a>gia_deshttp://www.blogger.com/profile/01419916012436328973noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-65413852773148703902023-12-16T00:30:00.004+02:002023-12-16T00:30:00.134+02:00Το τμήμα της ημέρας: Το Γ3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (στη Λογοτεχνία)Κόσμος και λαός αρίστευσε από το Γ3 στο διαγώνισμα α΄ τετραμήνου της Λογοτεχνίας ....<span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/12/3_01758165289.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-90226842418594242852023-12-15T00:30:00.000+02:002023-12-15T00:30:00.132+02:00Το τμήμα της ημέρας : Το Β1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Αρχαία)Και στα Αρχαία είχε αριστούχες το Β1 ... <span></span><div><span></span></div><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/12/1_01641939898.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5579247272061582851.post-29898467409117284892023-12-14T00:30:00.004+02:002023-12-14T00:30:00.138+02:00Το τραγούδι της ημέρας: Η Μαργαρίτα από το Δ2 του Μουσικού Σχολείου Ευδοκίμως φοιτήσασα επί τρία χρόνια στο.... ΙΕΚ Κακός Λύκος διδασκόμενη με μεγάλη επιτυχία Αρχαία Ελληνική Γλώσσα μεταξύ άλλων, η Μαργαρίτα μαζί με την υπόλοιπη Α΄ Λυκείου έφυγε από την... φωλιά και άνοιξε τα φτερά της, σε απλά ελληνικά δεν είναι πια μαθητές μου (παιδιά μου θα είναι πάντα, δεν τίθεται ερώτημα... )<span></span><a href="https://afterschoolbar.blogspot.com/2023/12/2_018376606.html#more">Διάβασέ με</a>Kakos Lykoshttp://www.blogger.com/profile/18343707341193768605noreply@blogger.com0