Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Έκτακτη Επετειακή 1001η ανάρτηση! Γιορτάζω!

Ποιος μας εύχεται να τις χιλιάσουμε τις αναρτήσεις; Ε θα πρέπει να σκεφτεί κάτι καλύτερο... γιατί τις χιλιάσαμε ήδη! Με αυτήν την ανάρτηση κάνουμε επισήμως ποδαρικό στη δεύτερη χιλιάδα!
 Κι επειδή σήμερα έχω ΚΑΙ την ονομαστική μου εορτή, έχω διπλό λόγο να γιορτάζω και με χαρά σας παρουσιάζω το τραγούδι της ημέρας. Χρόνια πολλά, Κακέ μου Λύκε!! Σου εύχομαι άφθονη έμπνευση και πηγαίες ιδέες και αμείωτο κέφι και αστείρευτη όρεξη για πολλές-πολλές ακόμα αναρτήσεις! Να το χαιρόμαστε το afterschool-barάκι μας!

1 σχόλιο:

Kakos Lykos είπε...

Χρόνια σου πολλά, gia_des μου, και σε περιμένουμε να επιστρέψεις μάχιμη στην αφτερσσκουλμπαρσυγγραφη