Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Το τμήμα της ημέρας: Το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Ιλιάδα)

  Από τότε που ήταν ήδη Α3 ήδη, το Β3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου ήταν ένα τμήμα στο οποίο το σύνολο των μαθητών του  σχεδόν είναι ικανό να αριστεύσει...  Στην Ιλιάδα, τώρα, η μπίλια έκαστε στο Νίκο και στην Άννα... Ας δούμε τα τραγούδια που διαλέξανε.

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

O εξελληνισμός του Ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους/ Το τέλος του Δυτικού Ρωμαϊκού Κράτους


Οι περιπέτειες του Ρωμαϊκού Κράτους, ωστοσο,  δεν είχαν τελειώσει παρά την επανένωσή του από τον Κωνσταντίνο ...

Το τμήμα της ημέρας: Ο Σταμάτης για το Α1 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου (Οδύσσεια)

Ευτυχισμένος που αρίστευσε στο διαγώνισμα του Οδυσσέα (για να παραφράσω αυτόν το στίχο ) ο Σταμάτης διαλέγει σήμερα το αγαπημένο του τραγούδι

Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Game of thrones αλα Ρομάνα: Η κρίση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας τον 3ο αιώνα μ.Χ. (Ιστορία Α Λυκείου )

Ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει , έλεγε μεταξύ άλλων, το παλιό τραγουδάκι. Το ίδιο ισχύει και τις αυτοκρατορίες... 

Το τμήμα της ημέρας: Το Α1 του Μουσικού Σχολείου Ροδου (στα Αρχαία)

Κατά τα γνωστά, οι αριστεύσαντες σε διαγώνισμα τετραμήνου διαλέγουν το αγαπημένο τους τραγούδι. Το αυτό... ποιούσι σήμερα ο Σταύρος, ο Σταμάτης και η Φωτεινή που αρίστευσαν στα Αρχαία...

Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

Μουσικά Ρεπορτάζ, prequel: "Γεια σου χαρά σου, Βενετιά" (gia_des) και "Στη Σταδίου" (Kakos Lykos)

  "Πάρε ένα  τραγούδι και κάν'το είδηση". Σε ένα εναλλακτικό σύμπαν θα ήταν στίχος του Τζον Λένον, σε αυτό το σύμπαν είναι παράφραση ενός στίχου του Τζον Λένον  που περιγράφει το πλαίσιο της δημιουργικής εργασίας που υλοποίησαν  μαθητές και μαθήτριες από τη Β΄Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Ρόδου.

Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Ρώμη, αυτοκρατορικοί χρόνοι: Η εποχή του Αυγούστου (27 π.Χ. -14 μ.Χ. ) και των διαδόχων του (Pax Romana) (Ιστορία Α' Λυκείου )


  Όλα κι όλα! Κάθε πράμα στον καιρό του. Ο κολιός τον Αύγουστο κι αυτή η ανάρτηση στον Αύγουστο. Τον  Οκταβιανό ντε. Ολόκληρο μήνα ονόμασε ο άνθρωπος θεός... Να μην του κάνουμε μια ανάρτηση; Ε και με μαζί με τον βασιλικό (ή μήπως θα έπρεπε να πω τον αυτοκρατορικό;) ποτίζονται κι οι γλάστρες, δηλαδή οι διάδοχοι του, καλοί και κακοί. Ολόκληρη pax romana κάνανε οι άνθρωποι....

Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

Ευτυχισμένος που έφτιαξε τη σχεδία του Οδυσσέα. (Από το Α1 και το Α3 του Μουσικού Σχολείου Ρόδου)

    "Δεν μπορώ να πω μια βλακεία, αμέσως : Να το κάνουμε κι εμείς. Να το κάνουμε κι εμείς!" Έτσι σχολίασα με ψεύτικη αγανάκτηση μια μέρα που μπήκα στο γραφείο των καθηγητών φορτωμένος με σχεδίες. Τι είχε συμβεί;  Και στα δυο τμήματα πριν προλάβω καν να τελειώσω τη φράση μου ότι στα δικά μου μαθητικά χρόνια μας βάζαν οι καθηγητές μας να φτιάχνουμε τη σχεδία  του Οδυσσέα, αυτοβούλως και θορυβωδώς εμφανίστηκαν αρκετοί που ήθελαν να  κατασκευάσουν κι εκείνοι  μια σχεδία για τον Οδυσσέα.

Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Moonchild - Οι Σεληνίτες. Από τη γραφίδα του Λουκιανού στις ζωγραφιές των μαθητών του Β3 του Μουσικού Σχολείο Ρόδου

  Οι μαθητές που πέρσι ήταν Α3 φέτος έγιναν Β3 κι ήρθαν ξανά σε επαφή με τον Λουκιανό και την "Αληθινή ιστορία" του. Πέρσι ήταν οι Φελλόποδες στην 4η ενότητα των Αρχαίων φέτος, πάλι στην 4η ενότητα των Αρχαίων, είναι οι Σεληνίτες. Μετά από τόσες συμπτώσεις πώς να μην τους ζωγραφίσουμε και φέτος;