Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Τα τραγούδια της ημέρας - "Bitter way" και "Δυοσμαράκι μου" από τους "Νόστος"

Στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου βρέθηκα τυχαία αλλά έμεινα από επιλόγη, και το μόνο που μπορώ να σας καταλογίσω, αγαπητοί συνάδελφοι και μαθητές, είναι ότι τρία χρόνια τώρα κανείς δεν με είχε ενημερώσει ότι  η  Ματίνα Μάστορα πέρα από εκλεκτή συνάδελφος είναι και εξαιρετική τραγουδίστρια.
Από τον δίσκο των "Νόστος " στους οποίους τραγουδούσε δυο τραγουδάκια:
   Το "Δυοσμαράκι μου" το οποίο με έκανε να ξεχάσω ότι εγώ είμαι ορκισμένος οπαδός της εκδοχής του ως "Τζιβαέρι"

και την εφάμιλλη  της αρχικής εκτέλεσης  των "New York Rock 'n' Roll Enseble"  διασκευή τους στο "Bitter Way" του Χατζιδάκι


Δεν υπάρχουν σχόλια: