Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Σαν συνταγή μαγειρικής - Ένα διήγημα της Κοραλίας

Το διήγημα της Κοραλίας από το ΣΤ1 του Μουσικού Σχολείου "Σαν συνταγή μαγειρικής", που έχει τιμηθεί με το 1ο βραβείο  στον 7ο λογοτεχνικό διαγωνισμό του Μορφωτικού Συλλόγου Πετρούπολης,  φιλοξενεί σήμερα το ιστολόγιο... 

Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

Περί έρωτος: Ο ύμνος στον έρωτα (Γ΄Στάσιμο "Αντιγόνης"), μερικές εργασίες μαθητών του Μουσικού Σχολείου Ρόδου και μια μελοποίηση- έκπληξη από μια μαθήτρια του Λυκείου Αρχαγγέλου

   Μέσα στους 20 στίχους του Στάσιμου  ο Σοφοκλής κατορθώνει το ακατόρθωτο: Ο Χορός εκκινώντας από το επεισόδιο με τον Αίμονα, υμνεί το μεγαλείο του έρωτα. χωρίς να παραλείπει τις καταστροφικές πτυχές  που έχει το "γλυκύπικρον ἀµάχανον (=ἀµήχανον) ὄρπετον" (που λεγε κι η Σαπφώ) [εδώ θέλει άνω τελεία, αλλά βαριέμαι να ψάχνω να την βρω] και ταυτόχρονα συνδέει και το στάσιμο με την υπόθεση του δράματος.

Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Don't cry for me, Thebae: Το Δ΄Επεισόδιο της "Αντιγόνης" κι η ανθρώπινη πλευρά της ηρωίδας

   Αρχικά, να ευχαριστήσω και τα δυο τμήματα που διατηρήσατε την σοβαρότητα σας και αισθανθήκατε  την δραματικότητα του στίχου   την ώρα που διάβαζα το ανελέητα παρωδημένο "Τάφε μου, κρεβάτι νυφικό", και κανείς δεν χασκο/χαζογέλασε...

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2015

"Game of thrones αρχαϊστί" ή "Πατέρα, κάτσε φρόνιμα" ή "Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις της αλήθεια" ή " Ο Αίμονας, o Κρέοντας και τo χάσμα γενεών" ή "Δεν ξέρω ποιον τίτλο να διαλέξω στην ανάρτηση για το Γ' Επεισόδιο της "Αντιγόνης""

  Το Γ΄Επεισόδιο της Αντιγόνης είναι γνωστό για δυο πράγματα: Επειδή αποτελεί το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η συνθετική δομή της αρχαίας ελληνικής γλώσσας μπορεί να επηρεάσει την θεατρική οικονομία δημιουργώντας αμφίσημο λόγο κι επειδή παρουσιάζει μια από τις πρώτες λογοτεχνικές αναφορές στο χάσμα των γενεών.

Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Μεγάλοι Έλληνες στιχουργοί: Μανώλης Ρασούλης (Τρία τραγούδια του - και, μπόνους, ένα του Τάκη Σιμώτα- σχολιασμένα από μαθητές από το Δ2 του Μοουσικού Σχολείου Ρόδου)

    Το αφιέρωμα της Α' Λυκείου σε μεγάλους Έλληνες στιχουργούς κλείνει σήμερα με τον μεγάλο αιρετικό (και μεγάλο ερωτικό), τον Μανώλη Ρασούλη. Οι μαθητές του Δ2  Άννα, Δήμητρα, Νεφέλη και Δημήτρης σχολιάζουν σήμερα τρία τραγούδια του Ρασούλη (κι ένα  ακόμη του Τάκη Σιμώτα που σχολίασαν εκ παραδρομής).