Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Περασμένα καλοκαίρια και διηγώντας τα να χαμογελάς! Από το Β1 και Β2 του Γυμνασίου Παραδεισίου.

Το Γυμνάσιο Παραδεισίου επιστρέφει δυναμικά στο afterschoolbar! Και επειδή ξέρω ότι σας έλειψε, στην ανάρτηση αυτή σκοπεύουμε να απαντήσουμε σε όλα τα φλέγοντα ερωτήματα του τύπου "πού ήμασταν τόσον καιρό και τι κάναμε". Γι΄αυτό, εγκαινιάζουμε αυτή τη σχολική χρονιά με μια χορταστική αναδιήγηση των όσων συνέβησαν το περασμένο καλοκαίρι ή μάλλον των όσων συνέβησαν πολλά-πολλά καλοκαίρια πριν...
Παραδοσιακά, θαρρώ, η Β' Γυμνασίου (κι εμείς φέτος δεν αποτελούμε εξαίρεση) ξεκινάει το μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας με το απόσπασμα "Και πάλι στο σχολείο" από το Ε.Π. της Ζωρζ Σαρή. Ένα μάτσο κοριτσόπουλα επιστρέφουν από τις θερινές τους διακοπές, έτοιμα για την νέα σχολική χρονιά. Καθεμιά τους ενημερώνει τις υπόλοιπες στα πεταχτά για το πώς πέρασε το καλοκαίρι πριν χτυπήσει το κουδούνι για την πρώτη μέρα του σχολείου. Πιο αναλυτικά θα χρειαστεί να το διηγηθούν στη δασκάλα τους, όταν τους αναθέτει να γράψουν μία έκθεση με τίτλο "Το καλοκαίρι μου". Αν θέλετε κι εσείς να μάθετε τα καλοκαιρινά τους κατορθώματα, δεν έχετε παρά να διαβάσετε παρακάτω!
Τα παιδιά του Β1 και του Β2 φαντάστηκαν πώς θα έγραφαν οι μαθήτριες τις εκθέσεις τους. Διάλεξαν όποια μαθήτρια ήθελαν και ανέλαβαν δράση: η φαντασία κάλπασε, τα μολύβια και τα πληκτρολόγια πήραν φωτιά και ιδού όχι 19 (που λέει το κείμενο) αλλά 29 ξεχωριστά καλοκαίρια! Αναμενόμενο ήταν πως επειδή βρισκόμαστε στη Ρόδο, τα περισσότερα παιδιά "υποδύθηκαν" την Ίντα που πέρασε τις διακοπές της στο "νησί των Ιπποτών". Δεύτερο σε προτιμήσεις (αλλά πρώτο στην καρδιά μας-ευσεβής πόθος γαρ) αναδείχθηκε το Παρίσι. Άλλα παιδιά επέλεξαν να γράψουν την έκθεση της ίδιας της Ζωρζ γιατί τη συμπόνεσαν κι ήθελαν να της ξεπλύνουν την ντροπή της περσινής αντιγραφής... Βέβαια. θα ήταν εξαιρετικά απαιτητικό και έξω από τους στόχους του μαθήματος να τους ζητήσω μια πιστή αναπαράσταση της εποχής. Έτσι, ενώ κάποιοι μαθητές αποδίδουν στο γραπτό τους την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1930, άλλοι ενσωμάτωσαν στις αφηγήσεις τους στοιχεία πιο σύγχρονα. Φαντασία είναι αυτή, βλέπεις!
Κι αν επισήμως έχουμε Νοέμβρη και το καλοκαίρι έφυγε μπορούμε πάντα να βγούμε στο καλοκαίρι...

Ζωή Μ., Πώς ήταν το καλοκαίρι μου
Φέτος  το καλοκαίρι πήγα με τους γονείς μου στη Ρόδο, ένα υπέροχο νησί, αρκετά μεγάλο με πολλά μέρη να επισκεφτείς.
Πήγαμε με το πλοίο -τι πιο ωραίο από το να ταξιδεύεις με πλοίο; Να βλέπεις το πλοίο να σκίζει την καταγάλανη θάλασσα και ο καλοκαιρινός αέρας να παίρνει μαλλία σου εδώ και κει!
Στην Ρόδο φτάσαμε αρκετά νωρίς το πρωί και ο πατέρας μου κανόνισε το αυτοκίνητο που θα μας πάρει στο ξενοδοχείο. Μείναμε στο ξενοδοχείο των Ρόδων στην πόλη, σε ένα μεγάλο δωμάτιο στον πρώτο όροφο. Ήταν δίπλα στη θάλασσα και στην άλλη πλευρά του είχε λουλουδιασμένους κήπους.
Κατά τις δέκα και μισή, πήγαμε στη Παλιά Πόλη και στο κάστρο των Ιπποτών. Περπατούσαμε με τις ώρες και χαζεύαμε τα μαγαζιά γύρω. Τι όμορφα που που ήταν τα γραφικά λιθόστρωτα στενά! Σε μετέφεραν σε μιαν άλλη εποχή! Νόμιζες πως ιππότες με πανοπλίες θα ξεπρόβαλαν σε κάθε γωνιά.
Την επόμενη μέρα από το πρωί ξεκινήσαμε για τη Λίνδο. Ήταν μια αρκετά μεγάλη διαδρομή αλλά ήταν πολύ όμορφη. Όταν φτάσαμε, πήγαμε στο κάστρο  είδαμε την θέα από πάνω. Ήταν απλά υπέροχα. Αργότερα κατεβήκαμε στην παραλία και κολυμπήσαμε στα υπέροχα νερά. Γυρίσαμε αργά το απόγευμα κατάκοποι αλλά και πολύ ευχαριστημένοι.
Δίπλα στο ξενοχείο ήταν το ενυδρείο και εκεί αφιερώσαμε το επόμενο πρωινό είδαμε τα ψάρια και μετά πήγαμε στο πάρκο με τα ελάφια αλλά δυστυχώς δεν καθήσαμε και εκει για πολύ ώρα . Το μεσημέρι ξεκινήσαμε με αυτοκίνητο για τον Προφήτη Ηλία πανώ στο βουνό και φάγαμε στο “Έλαφος και Ελαφίνα ”.
Την Τετάρτη το βράδυ πήγαμε βόλτα στο λιμάνι και βλέπαμε την θάλασσα και τα καράβια που ήταν αραγμένα . Την Πέμπτη πήγαμε στην Αρχαία Καμείρο και είδαμε τον Αρχαιολογικό χώρο και μετά πήγαμε σε μία παραλία  και κάναμε μπάνιο .
Έτσι έφτασε η Παρασκευή, δυστυχώς, η τελευταία μέρα των διακοπών μας. Το απόγευμα ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε από το νησί. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις υπέροχες εικόνες της Ρόδου, ούτε τις παραλίες, ούτε και τα υπέροχα φαγητά που φάγαμε. Το ταξίδι αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα που εχώ κάνει και ελπίζω όταν μεγαλώσω να ξαναπάω.

Βαγγελίτσα Γ.
Τέλος το σχολείο! Επιτέλους θα πάω στο Καβούρι με τους γονείς μου!
Μόλις φτάσαμε, έτρεξα να βρω και να χαιρετήσω τον παππού και τη γιαγιά μου, άλλαξα ρούχα για να είμαι πιο άνετη και πήγα να βρω τη φίλη μου, που μένει λίγα στενά πιο κάτω. Μόλις την είδα, χαιρετηθήκαμε και ντυθήκαμε για να πάμε στη θάλασσα. Δυστυχώς, ήταν με κύματα... Έτσι, κανονίσαμε να ξανασυναντηθούμε την επόμενη μέρα το πρωί νωρίς, έτσι ώστε να πετύχουμε τη θάλασσα λάδι.
Κάθε απόγευμα παίζαμε μαζί και ύστερα ετοιμαζόμασταν για να βγούμε να φάμε έξω κατά το βραδάκι. Κάθε μέρα γινόταν το ίδιο πράγμα, χωρίς να το βαρεθούμε καθόλου. Εγώ και η οικογένειά μου πηγαίναμε και τρώγαμε σε ένα εστιατόριο με πολύ ωραία φαγητά. Την ημέρα που φεύγαμε, γνώρισα και τον αδερφό της Ρενέ, τον Παναγιώτη, και από τότε γίναμε πολύ καλοί φίλοι.
Ήταν το πιο αγαπημένο καλοκαίρι της ζωής μου. Ελπίζω να το ξαναζήσω.

Ιωάννα Λ., Οι διακοπές της Λίλης στο Παρίσι
Φέτος η Λίλη πήγε διακοπές με την οικογένεια της στο Παρίσι!!!Επισκέφτηκε τον πύργο του Άιφελ,το μουσείο του Λούβρου το οποίο βρίσκεται στο κέντρο του Παρισιού, στις όχθες του Σηκουάνα,το ανάκτορο των Βερσαλλιών,την Παναγία των Παρισίων και το Μουσείο Όρσε!!
Δεν φαίνεται όμως να της έκανε εντύπωση κάτι από αυτά- δεν ενθουσιάστηκε καν που πήγε στο Παρίσι  με την οικογένεια της!!!!Η Λίλη έμενε σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο με υπέροχο service και όλες της άνεσης που χρειάζεται κάποιος για να περάσει καλά!!
Πιστεύω ότι αυτές οι  διακοπές θα μείνουν αξέχαστες για την Λίλη όσο και για την υπόλοιπη οικογένεια της!!!

Μαρία Π.
Το δικό μου καλοκαίρι το πέρασα στην Αίγινα, στο χωριό των ξαδέρφων μου. Δεν ήταν εκεί οι γονείς μου- δουλεύουν στα ξένα- και νόμιζα ότι θα ήταν απαίσιες οι διακοπές χωρίς αυτούς. Αλλά ευτυχώς, αποδείχθηκα λάθος. Πέρασα ένα τέλειο καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι που δε θα ξεχάσω ποτέ.
Αρχικά, μόνο που ήμουν με τα ξαδέρφια μου, ήξερα ότι θα περάσω ωραία, γιατί γελάμε πάντα πάρα πολύ μαζί. Είναι πολλά: η Αφροδίτη, ο Μάρκος, η Εμμανουέλα και τα δίδυμα, ο Αχιλλέας και η Θάλεια. Έτσι, έχουν ένα μεγάλο σπίτι και μια παιδική χαρά στην πίσω αυλή τους, το μέρος όπου πέρασα το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών μου. Επιπροσθέτως, έχουν και πολλούς φίλους, τους οποίους γνώρισα. Ιδίως, η καλύτερη φίλη της Θάλειας, η Μαρίνα έγινε πολύ καλή μου φίλη. Ωστόσο, ο αδερφός της, ο Αιμίλιος έγινε ακόμη καλύτερος φίλος μου...
Όλα έγιναν στις 17 Αυγούστου, την τελευταία μου μέρα στην Αίγινα. Τα ξαδέρφια μου και οι φίλοι τους πρότειναν να δούμε όλοι μαζί το ηλιοβασίλεμα. Υπέροχα! Τότε λοιπόν, καθώς ο ήλιος έδυε μπροστά μας, ένιωσα κάποιον ν' ακουμπάει το χέρι μου. "Σσσσς", μου είπε. Ήταν ο Αιμίλιος. Τα πράσινα μάτια του έκλεισαν, άφησε μια ανάσα και μου είπε: "Πάρε αυτό και μην το ανοίξεις αν δεν πας σπίτι" δίνοντάς μου ένα κομμάτι λευκό χαρτί διπλωμένο στα τέσσερα. Έγνεψα "ναι" και το έβαλα στην τσέπη μου.
Όταν γυρνούσα πίσω, όλοι ήταν εκεί να με αποχαιρετήσουν αλλά όχι αυτός. Ο Αιμίλιος δεν ήταν εκεί. Στενοχωρήθηκα αλλά δεν το έδειξα. Μόλις πήγα να μπω στο αυτοκίνητό μας, άκουσα κάτι. "'Αλμπα;" Ήταν ο Αιμίλιος. Ευτυχώς. Χαμογέλασα. "Ορίστε;" Με κοίταξε και ψιθύρισε "Μην ξεχάσεις το γράμμα μου." Και έφυγε, έφυγε τρέχοντας. Όταν έφτασα σπίτι, άνοιξα το χαρτί: "Σ' αγαπώ, Άλμπα..."

Θανάσης Β., Το καλοκαίρι μου
Το καλοκαίρι που πέρασε πήγα στο νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο. Ήταν η πρώτη φορά που ταξίδευα με αεροπλάνο, κάτι που έκανε τις διακοπές μου ακόμη πιο σπουδαίες και  υπέροχες.
Οι βόλτες που κάναμε εκεί ήταν ατέλειωτες και γεμάτες διασκέδαση. Αρχικά, επισκεφτήκαμε το Κάστρο των Ιπποτών, ένα αξιοθαύμαστο μέρος, όπου μάθαμε την ενδιαφέρουσα ιστορία του, η οποία ήταν μοναδική. Φυσικά, κάναμε και έναν περίπατο στην Παλιά Πόλη. Εκεί χαζέψαμε τα διάφορα τουριστικά μαγαζιά και γευτήκαμε νόστιμες παραδοσιακές λιχουδιές στα καταπληκτικά εστιατόρια. Ακόμη, επισκεφτήκαμε διάφορα ενδιαφέροντα μουσεία με πολλά απομεινάρια από την αρχαιολογία.
Μάλιστα, πήγαμε σε κάποιο πανηγύρι ενός χωριού, όπου παρακολουθήσαμε εντυπωσιακούς παραδοσιακούς χορούς. Επίσης, κάναμε πολλούς περιπάτους στην εξοχή και απολαύσαμε τον καθαρό αέρα της φύσης της Ρόδου. Τα καταστήματα σε όλες τις περιοχές ήταν μεγάλα και πουλούσαν ποικιλίες διαφόρων προϊόντων. Αυτό που μου άρεσε πολύ, ήταν εκείνο το σουβενίρ σε σχήμα πεταλούδας που αγόρασα, το οποίο έγραφε πάνω του «Πεταλούδες», μια περιοχή γεμάτη από πεταλούδες όπου επισκεφτήκαμε. Ένα άλλο πανέμορφο μέρος που επισκεφτήκαμε ήταν οι «7 Πηγές». Εκεί είδαμε τον μεγάλο πύθωνα και περάσαμε από το σκοτεινό τούνελ. Ήταν μια μεγάλη περιπέτεια. Τέλος, επισκεφτήκαμε τη νότια Ρόδο, αλλά και την τουριστική περιοχή Λίνδο, όπου κάναμε και μπάνιο στην αστραφτερή και κρυστάλλινη θάλασσά της.
Αυτές οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν μοναδικές και εύχομαι να ζήσω κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Σίγουρα θα μου μείνουν αξέχαστες!

Αντιγόνη Χ., Το ταξίδι μου!!!
Το φετινό μου καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο. Ταξίδεψα στη Ρόδο, το νησί των Ιπποτών μαζί με την οικογένειά μου. Οι δυο τελευταίες βδομάδες θα μου μείνουν αξέχαστες για τον λόγο ότι ήταν οι πιο ωραίες.
Το πρωί της Πέμπτης, ξεκινήσαμε από το ξενοδοχείο για τη Λίνδο, ένα από τα μεγαλύτερα χωριά της Ρόδου. Εκεί συναντήσαμε πολλά γαϊδουράκια και, φυσικά, δεν παραλείψαμε να κάνουμε γαϊδουροκαβαλαρία μέχρι την Ακρόπολη όπου είδαμε την απίστευτη θέα της Λίνδου. Στη συνέχεια, κατεβήκαμε από εκεί και πήγαμε στη μαγευτική παραλία όπου κάναμε πολλές βουτιές και λιαζόμασταν κάτω από τον καυτό ήλιο. Αφού τελειώσαμε το μπάνιο μας, πήγαμε στο εστιατόριο που ήταν μέσα στη χώρα της Λίνδου.
Την επόμενη μέρα πήγαμε στην Παλιά Πόλη, όπου είδαμε πολλά διαφορετικά και ξεχωριστά μαγαζιά. Έπειτα πήγαμε να φάμε κρέπα. Στη συνέχεια, κάναμε έναν μεγάλο περίπατο στην πόλη και καταλήξαμε στη διασημότερη παραλία της Ρόδου, στο Έλλη.
Αυτές θα είναι οι πιο ξεχωριστές διακοπές μου. Θα ήθελα να ξαναπάω σε αυτό το μαγευτικό νησί.

Μιχαήλ Ι., Οι καλοκαιρινές μου στιγμές στη Μάνη
 Πριν ένα μήνα, τον Αύγουστο του 1936, είχα πάει διακοπές με τους γονείς μου στη Μάνη, για να επισκεφτώ τους  παππούδες μου και τις ξαδέρφες μου.
Ανυπομονούσα πότε θα έρθει η στιγμή που θα ξεκινούσαμε το ταξίδι μας για τη Μάνη. Όταν  ήρθε η μέρα που θα φεύγαμε, είχα ξυπνήσει πρώτη! Ήμουν χαρούμενη, πετούσα στα σύννεφα! Κατά τις δώδεκα το μεσημέρι, ξεκινήσαμε για να πάρουμε το πλοίο. Αφού  μπήκαμε  στο πλοίο, ανεβήκαμε στο πάνω μέρος  που  ήταν  ανοιχτά για να βλέπουμε το  απέραντο γαλάζιο της  θάλασσας. Το  ταξίδι διήρκεσε πέντε ώρες.Όταν φτάσαμε στο λιμάνι, μας περίμενε ο παππούς και η γιαγιά. Πήγαμε με τα πόδια στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς, γιατί ήταν κοντά στο λιμάνι.
Στην  Μάνη φτάσαμε  απόγευμα. Ηρεμήσαμε  λίγο στο δωμάτιο που μας είχε ετοιμάσει η γιαγιά, γιατί  μετά  ήρθαν  οι ξαδέρφες μου, ο θείος και η  θεία  μου. Με τις ξαδέρφες μου είχαμε  έναν χρόνο να μιλήσουμε. Παίξαμε με τις κούκλες μας, διασκεδάσαμε και κάναμε μια βόλτα στην  γειτονιά.
Την  άλλη  μέρα το  πρωί, ξυπνήσαμε και φάγαμε πρωινό στα γρήγορα γιατί ο παππούς με  πήρε  στο μαντρί για να  μου δείξει πώς να ταΐζω τα  ζώα. Μετά, όταν  γυρίσαμε   στο  σπίτι, η γιαγιά  με  τη μαμά  είχαν μαγειρέψει. Φάγαμε και κοιμηθήκαμε. Το  απόγευμα όταν  ξύπνησα, με  περίμενε  έξω από την πόρτα η  Κωνσταντίνα, η εγγονή της κυρά-Μαρίας, για να γνωριστούμε και να παίξουμε. Από εκείνη την ημέρα με την Κωνσταντίνα ήμασταν αχώριστες φίλες. Την άλλη μέρα το  πρωί μόνο δεν  έπαιξα  με την Κωνσταντίνα αλλά πήγα για μπάνιο στη θάλασσα με  την οικογένειά  μου και τις  ξαδέρφες.
      Στην Μάνη μείναμε για δύο εβδομάδες. Κάθε μέρα έπαιζα πρωί –βράδυ με την  Κωνσταντίνα  στη  γειτονιά. Τις δύο τελευταίες ήμερες προτού γυρίσουμε στην Αθήνα, επισκεφτήκαμε τα  αξιοθέατα της  Μάνης. Αυτό το καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο!

Κώστας Π., Η έκθεση του καλοκαιριού μου
Το Παρίσι είναι η πιο όμορφη πόλη που έχω πάει ποτέ στη ζωή μου. Εγώ και η οικογένειά μου πήγαμε παντού. Πάνω στον πανύψηλο Πύργο του Άιφελ, να απολαμβάνουμε τη μαγευτική θέα του Παρισιού από ψηλά και να μην μπορούμε να δούμε κανέναν κάτω στη γη.
Δοκιμάσαμε ακόμα γαλλικά φαγητά και υπέροχα κρασιά. Το πιο αγαπημένου μου πάντως είναι το επιδόρπιο, δηλαδή παγωτό με ζεστή σοκολάτα. Θα ήθελα να κρατήσει πιο πολύ το καλοκαίρι, μα έπρεπε να πάμε πίσω. Όταν, όμως, πάμε ξανά, θέλω να ξαναδώ όλα αυτά τα ωραία πράγματα, φαγητά και αξιοθέατα.

Παντελής Γ., "Το καλοκαίρι μου"
Εγώ η Ίντα πήγα στο νησί των Ιπποτών, στη Ρόδο.
Εκεί ήταν πολύ ωραία. Πήγα στο Κάστρο της Ρόδου που έχει δέκα πύλες οι οποίες βγάζουν στο Μανδράκι και στην Παλιά Πόλη. Το λιμάνι της Ρόδου είχε ωραία πλοία και καράβια με ανοιχτά πανιά, με λαμπιόνια που φώτιζαν το όμορφο βράδυ και αντανακλούσαν στη θάλασσα. Εκεί έκανα πολλούς καινούριους φίλους και ξεχνιόμασταν παίζοντας διάφορα παιχνίδια. Το άλλο ξημέρωμα πήγα στην αρχαία Κάμειρο για να δω τα ωραία μνημεία που με συγκλόνισαν. Κατόπιν, πήγα στην Κάμειρο Σκάλα όπου η θάλασσα είχε μια τέλεια ομορφιά. Εκεί έκανα πολλές βουτιές κι αποφάσισα να εξερευνήσω και κάποια άλλα χωριά. Το επόμενο χωριό ήταν η Έμπωνα, όπου χάζευα τα μαγαζιά και έφαγα ντόπιες λιχουδιές.
Έτσι είχε φτάσει η ώρα να γυρίσω στο χωριό μου. Αυτό ήταν το καλύτερο καλοκαίρι και δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Μαρία Χ.
Φέτος το καλοκαίρι μου ήταν υπέροχο. Ταξίδεψα για το νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο. Ήταν απλώς φανταστικά! Μέναμε σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, το Capsis -έτσι λεγόταν- και κάθε πρωί μάς περίμενε ένας τεράστιος πρωινός μπουφές στο ισόγειο του ξενοδοχείου.
Κάθε μέρα πηγαίναμε και σε διαφορετικά μέρη. Στην αρχή, επισκεφτήκαμε την Παλιά Πόλη και το κάστρο των Ιπποτών, μιας και ήρθαμε με καράβι και ήμασταν κοντά. Επίσης, την ίδια μέρα κατεβήκαμε στο Μαντράκι, όπου ψώνισα πάρα πολλά ρούχα. Την άλλη μέρα, πήραμε το λεωφορείο και επισκεφτήκαμε τις Πεταλούδες. Είναι πραγματικά ένα φανταστικό τοπίο με καταρράκτες, κάμπους κι εκείνο το μικρό μουσείο με πληροφορίες για την ιδιαίτερη πεταλούδα της Ρόδου.
Την τρίτη μέρα, πήγαμε στις Επτά Πηγές.Όταν φτάσαμε, ένοιωθα λες και ήμουνα σε ένα παραμύθι! Έπειτα πήγαμε σε ένα πολύ ωραίο εστιατόριο όπου δοκίμασα όλα τα ροδίτικα φαγητά. Είχαν γούστο! Αυτοί οι Ροδίτες...
Την πέμπτη και τελευταία μέρα, πήγαμε στο μεσαιωνικό κάστρο της Κρητηνίας. Ήταν αρκετά μακριά από τη Ρόδο. Τότε πετύχαμε και το πανηγύρι. Ήταν εξωπραγματικό. Ήρθαν μέχρι και οι ζογκλέρ που έπαιζαν κυριολεκτικά με τη φωτιά. Ήταν μια υπέροχη εκδρομή!!
Μετά ξαναπήγαμε στο λιμάνι για την αναχώρηση. Δε χόρταινα να βλέπω τις φωτογραφίες που είχαμε τραβήξει. Απίστευτες! Θα ήθελα να ξαναπάω στη Ρόδο!

Αγγελική Μ., Η έκθεση της Ζωρζ...
Φέτος πέρασα υπέροχα στις καλοκαιρινές διακοπές μου. Πήγα στο Καβούρι. Είναι τόσο όμορφα εκεί, με την καφασωτή παράγκα! Πηγαίναμε με την παρέα μου στη θάλασσα, κάναμε πολλές βουτιές από έναν ψηλό βράχο βρέχοντας τα πόδια μας στη θάλασσα.
Πριν βραδιάσει χωριστήκαμε, οι μισοί να μαζέψουμε ξύλα κι οι άλλοι μισοί πέτρες. Εγώ μάζεψα πολλά ξύλα και ανάψαμε μια μεγάλη φωτιά που φώτιζε τα πρόσωπά μας. Όταν νύχτωσε είδαμε την πανσέληνο να ανατέλλει πάνω από το νερό. Μια μαγευτική γραμμή που σκίζει στα δύο την ασάλευτη θάλασσα.Τραγουδώντας διάφορα τραγούδια δίπλα στην ακρογιαλιά μαζέψαμε κοχύλια. Ήταν πολύχρωμα: άσπρα, ανοιχτό ροζ και καφέ.
Αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου.

Σπύρος Ρ.
Γεια σας! Είμαι η Ίντα και φέτος στις καλοκαιρινές μου διακοπές πήγα στο νησί των Ιπποτών, στη Ρόδο. Ήταν πολύ ωραία με πολλές παραλίες και ακόμα πιο πολλά αξιοθέατα. Στη Ρόδο το καλοκαίρι έρχονται πολλοί τουρίστες. Πήγαμε στην Παλιά Πόλη, εκεί που είναι και το κάστρο των Ιπποτών. Ήταν φανταστικά. Μέναμε σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο που είχε πολλά εστιατόρια. Ήταν ωραία τα φαγητά και όλα γενικά. Ήταν καταπληκτικά στη Ρόδο και θα ήθελα να ξαναπάω.

Αναστασία Μ.
Φέτος το καλοκαίρι, αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να πάμε δυο μέρες στο Παρίσι.
Όταν φτάσαμε, πήγαμε στο ξενοδοχείο για να αφήσουμε τα πράγματά μας και να ξεκουραστούμε. Την πρώτη μέρα επισκεφτήκαμε τον Πύργο του Άιφελ, όπου βγάλαμε και φωτογραφίες. Την άλλη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς και πήγαμε μια βόλτα στα μαγαζιά. Ύστερα απολαύσαμε έναν καφέ βλέποντας την υπέροχη θέα του Παρισιού. Το απόγευμα ήρθε η ώρα να φύγουμε για να προλάβουμε το τρένο. Πέρασα φανταστικά στο Παρίσι και εύχομαι να μπορέσω να ξαναπάω.

Λευτέρης Χ.
Η Ίντα πήγε στο νησί των Ιπποτών στη Ρόδο. Πέρασε εκεί όλο της το καλοκαίρι. Ήταν η πρώτη φορά που ταξίδεψε σε αυτό το νησί και η ομορφιά του την εντυπωσίασε.
Έμεινε σε μια πανσιόν κοντά στη Λίνδο. Κάθε πρωί κατέβαινε στην παραλία και έκανε τα μπάνια της. Μετά έκανε βόλτες στο νησί και έβλεπε τα πλούσια αξιοθέατά του. Ενθουσιάστηκε γιατί βρήκε στο νησί αυτό τις ξένοιαστες διακοπές που ζητούσε αλλά και στοιχεία που τη μόρφωσαν και την έκαναν πιο σκεπτόμενη.
Όταν έφυγε, υποσχέθηκε στον εαυτό της ότι κάποια μέρα θα ξαναγυρίσει σε αυτό το νησί.

Μαρία Ξ., Οι διακοπές της Ζωρζ
Φέτος το καλοκαίρι πήγαμε εγώ με τη μαμά μου στο Καβούρι. Μέναμε σε ένα ξενοδοχείο που λεγόταν lomeniz. Εκεί υπήρχε μια πισίνα όπου συχνάζαμε εγώ και η μαμά μου... Τι πιο ωραίο; Αφού λατρεύω τα μπάνια. Στο ξενοδοχείο που μέναμε είχε μπουφέ, πολυτελείς τουαλέτες και καλοδιακοσμημένα δωμάτια.
Τις καθημερινές, μετά το μπάνιο μας, επισκεπτόμασταν μαζί με τη μαμά μου το θέατρο, αφού και οι δύο μας το λατρεύουμε. Μετά τρώγαμε το βραδινό μας στο κοντινό εστιατόριο. Τρώγαμε τυροκεφτέδες, κρέας, πατάτες και μερικές φορές ρύζι. Αφού γυρνούσαμε εξουθενωμένες, εγώ με τη μαμά μου βάζαμε τα νυχτικά μας και μετά κοιμόμασταν. Μερικές φορές έγραφα στις φίλες μου και λέγαμε η μια στην άλλη πώς περνάμε, τι κάνουμε και διάφορα τέτοια. Μου έλειπαν πολύ οι φίλες μου αλλά δε μπορούσα να κάνω κάτι γι' αυτό παρά να περιμένω να αρχίσει το σχολείο. Μου έλειπαν όλες! Μια-μια ξεχωριστά.

Σμαράγδα Τ.
Η Ίντα πήγε στο νησί των Ιπποτών, στη Ρόδο, μαζί με τους γονείς της και τα αδέλφια της για να περάσουν το καλοκαίρι με τον παππού και τη γιαγιά.
Από την πρώτη μέρα η Ίντα βρέθηκε με τις "φίλες του καλοκαιριού". Διηγήθηκαν η μία στην άλλη για τη σχολική χρονιά που πέρασε και πώς με λαχτάρα περίμεναν το καλοκαίρι.
Τα πρωινά πήγαινε με την οικογένειά της στα ομορφότερα μέρη της Ρόδου. Επισκέφτηκαν τη Λίνδο, το Φαληράκι, πήγαν στις Επτά Πηγές, στις Πεταλούδες και σε πολλές παραλίες. Τα απογεύματα όμως βρισκόταν με τις φίλες της για μπάνιο και περιπάτους. Πήγαν κάποιες φορές στο σινεμά ή σε συναυλίες τραγουδιστών και βόλτες στην Παλιά Πόλη.
Κάθε καλοκαίρι της μένει αξέχαστο και με τις ωραιότερες αναμνήσεις γιατί βλέπει τους παππούδες της.
Θα ήθελα και το επόμενο καλοκαίρι να της μείνει αξέχαστο...

Γιώργος Γ.
Γεια σας! Με λένε Λίλη και θέλω να σας πω για τις διακοπές μου στο Παρίσι. Ήτανε καταπληκτικές! Πήγα στον Πύργο του Άιφελ, είδα όλη την πόλη, πήγα στα μαγαζιά.
Πήγαμε κιόλας στο γήπεδο της Παρί Σεν Ζερμέν γιατί ο πατέρας μου είναι μεγάλος θαυμαστής της και είδαμε αγώνα ποδοσφαίρου όπου έπαιζε με τη μεγαλύτερή της αντίπαλο. Μετά πήγαμε να φάμε και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο όπου μέναμε για ξεκούραση.

Κυριακή Κ., Οι καλοκαιρινές μου αναμνήσεις...
Φέτος το καλοκαίρι εγώ και οι γονείς μου πήγαμε για διακοπές στη Ρόδο, στο νησί των Ιπποτών. Η Ρόδος είναι το πιο πανέμορφο νησί, απ' όλα τα Δωδεκάνησα. Εμείς πήγαμε εκεί για δυο εβδομάδες.
Το πλοίο έφευγε ακριβώς στις 9 κι έπρεπε να βιαστούμε. Είχα ξυπνήσει και ανυπομονούσα τόσο πολύ να φύγουμε για το λιμάνι. Το πλοίο είχε μια μικρή καθυστέρηση κι, αντί να φτάσουμε στις 2:30, φτάσαμε στις 4 αλλά δεν πειράζει -εγώ δεν είχα πρόβλημα! Όταν το πλοίο έμπαινε στο λιμάνι, πολλές εικόνες πέρασαν απ' το μυαλό μου. Το νησί των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννη, το νησί της θεάς Αφροδίτης ήταν μπροστά μας.
Αφού τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο, έφτιαξα ένα πρόχειρο πρόγραμμα για τα μέρη της Ρόδου που θα επισκεφθώ. Την Παλιά Πόλη και το τζαμί του Σουλεϊμάν, την εκκλησία του Ευαγγελισμού, τον λόφο του Μόντε-Σμιθ που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Την Λίνδο, ένα πανέμορφο χωριό που, κατά τον Όμηρο, χτίστηκε τον 12ο αι. π.Χ. με την αρχαία ακρόπολη να δεσπόζει πάνω σ' έναν βράχο 116 μέτρα. Επίσης, τις Πεταλούδες, μια καταπράσινη κοιλάδα με τρεχούμενα νερά, γεμάτη με πολύχρωμες πεταλούδες.
Όλες αυτές τις μέρες κατά τις οποίες επισκεφτήκαμε τα μέρη που ανέφερα, μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τα παραδοσιακά φαγητά και οι μυρωδιές από την παραδοσιακή κουζίνα του νησιού γυρίζουν στο μυαλό μου την ώρα της επιστροφής. Φύγαμε από τη Ρόδο με τις καλύτερες εντυπώσεις. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να επισκεφθώ ξανά το σμαραγδένιο νησί.

Σάββας Α., Η Ίντα από τη Ρόδο
Είμαι η Ίντα και είμαι 13 χρονών. Ζω στη Γερμανία αλλά αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να κάνουμε ένα ταξίδι στην Ελλάδα και να πάμε στη Ρόδο, στο νησί των Ιπποτών. Όταν επισκεφτήκαμε το νησί, πήραμε λεωφορείο για να πάμε στη Ρόδο, στο ξενοδοχείο Possidonia. Εκεί είχε μια τεράστια και πανέμορφη πισίνα που ταυτόχρονα ήταν και εστιατόριο. Εμείς μέναμε στον τρίτο όροφο.
Το απόγευμα ντυθήκαμε, στολιστήκαμε και πήγαμε να εξερευνήσουμε την Παλιά Πόλη. Είδαμε το τεράστιο σιντριβάνι. Μετά πήγαμε και φάγαμε σε ένα εστιατόριο, δε θυμάμαι πώς λέγεται αλλά είχε τέλειο φαγητό. Όταν νύχτωσε για τα καλά, πήγαμε στο ενυδρείο όπου είχε πολλά είδη ψαριών, όπως καρχαρίες, ξιφίες, χρυσόψαρα και άλλα.
Αργότερα, επισκεφτήκαμε το Μαντράκι για να ψωνίσουμε ρούχα και σουβενίρ και να γευτούμε τα υπέροχα φαγητά. Επιπλέον, άκουσα πως παλιά στο Παραδείσι δεν υπήρχε αεροδρόμιο και τώρα, λόγω ρύπανσης, λιγόστεψαν οι τουρίστες στο χωριό.

Μαριάννα Ν.
Εγώ η Μαριάννα όλο το καλοκαίρι ήμουν στη Θεσσαλονίκη. Τώρα οι γονείς μου με έστειλαν εδώ. Η Θεσσαλονίκη είναι πάρα πολύ όμορφη!
Έχει πάρα πολλά αξιοθέατα να δεις, όπως ο Λευκός Πύργος και το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης... και τώρα που είπα 'μουσείο'... στη Θεσσαλονίκη έχει γενικά πολλά μουσεία.
Εγώ το καλοκαίρι είχα πάει μόνο στον Λευκό Πύργο. Είχα πάει με τις ξαδέρφες μου και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες. Ήταν φανταστικά! Στη Θεσσαλονίκη, όταν περπατάς το βραδάκι μέσα στην πόλη είναι πολύ όμορφα -και ειδικά που βλέπεις τα κάτασπρα σπίτια: είναι λες και ζεις σε παράδεισο!
Το καλοκαίρι μου το πέρασα πάρα πολύ ωραία με τις ξαδέρφες μου. Αυτή η καλοκαιρινή διασκέδαση θα μου μείνει αξέχαστη!

Μιχάλης Δ.
Φέτος το καλοκαίρι για μένα πέρασε πολύ γρήγορα. Τις πρώτες μέρες του καλοκαιριού πήγαινα κάθε μέρα θάλασσα. Μετά, όμως, άρχισα να βαριέμαι να πηγαίνω και σταμάτησα. Στο τέλος του καλοκαιριού πήγα Σύμη και Πανορμίτη.
Αυτό το καλοκαίρι για μένα ήταν ωραίο γιατί πήγα πολλές φορές θάλασσα και ήμουν συνέχεια με τους φίλους μου. Ήμασταν εγώ, ο Αντρέας και άλλα πολλά παιδιά και κάναμε κάμπινγκ στο βουνό.

Κάτια Σ.
Ήταν μια καλοκαιρινή και ζεστή μέρα στη Λίνδο της Ρόδου, όπου τα πουλάκια κελαηδούσαν και οι ακτίνες του ηλίου με ακουμπούσαν και με έκαιγαν -έτσι και έγινα κατράμι!!
Μόλις φτάσαμε με το καράβι στη Ρόδο, επισκεφθήκαμε την Παλιά Πόλη που ήταν κοντά μας. Ήταν υπέροχα, ειδικά το χειροποίητο ψηφιδωτό της πάτωμα με τις ξεχωριστές του λεπτομέρειες. Οι άνθρωποι ήταν φιλόξενοι και μας καλοδεχτήκανε με ανοιχτές  αγκάλες. Κατά τις δυόμισι η ώρα φύγαμε και πήγαμε να τακτοποιήσουμε τα πράγματα μας στο ξενοδοχείο, ετοιμαστήκαμε και έβαλα το ολόσωμο μαγιό μου και το ψάθινο καπελάκι μου. Πήραμε το αμάξι μας και φύγαμε για την πανέμορφη Λίνδο την οποία μας την περιγράψανε με αξέχαστα λόγια. Και όντως ήταν έτσι όπως μας την περιγράψανε: με χαμογελαστούς ανθρώπους, μικρά όμορφα και άσπρα σπιτάκια κάτω από το πανέμορφο κάστρο της και τα γα'ι'δουράκια που πηγαινοέφερναν τους ανθρώπους στην πλάτη τους για να βλέπουν την απέραντη θάλασσα του Αιγαίου. Πήγαμε και φάγαμε στην ταβερνούλα δίπλα στη θάλασσα και παράλληλα ακούγαμε τα κύματα της θάλασσας να χτυπάνε  πάνω στους χρυσούς βράχους. Έτσι όπως βλέπαμε αυτήν τη ξεχωριστή θέα, δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε από την ομορφιά και κατευθυνθήκαμε προς το έντονο γαλάζιο της  παραλίας! Μόλις φτάσαμε, δεν άντεξα και έτρεξα μέσα. Δεν μπορούσα να καταλάβω πως ήταν έτσι σχεδιασμένη η φύση με το καφέ βουνό και τα πράσινα δέντρα πάνω του και ακριβώς από κάτω του η καταγάλανη θάλασσα και η αστραφτερή διαμαντένια μπεζ άμμος.
Είχε περάσει η ώρα και ήταν καιρός να φύγουμε. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας κουρασμένοι και πέσαμε για ύπνο κατευθείαν. Κάτσαμε για άλλη μία μέρα και το βράδυ θα φεύγαμε. Το μεσημέρι πήγαμε στο Πρασονήσι. Κι εκεί υπέροχα ήταν αλλά η Λίνδος ξεχώριζε μέσα στη καρδιά μου.
Πάντα θα θυμάμαι αυτή την αξέχαστη εμπειρία και όταν μεγαλώσω θα επισκέπτομαι κάθε χρόνο την πανέμορφη και ξεχωριστή Ρόδο!!!

Χριστίνα Μ., Η έκθεση της Ίντας
Όταν έφτασα στο νησί της Ρόδου, όλα ήταν υπέροχα. Γύρω από το λιμάνι υπήρχαν μεγάλα δέντρα και λουλούδια. Καθώς κατεβαίναμε από το πλοίο με τους γονείς μου, είδαμε το ταξί που θα μας έπαιρνε στο ξενοδοχείο.
Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, εγώ ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που ήθελα να πάμε κατευθείαν στην παραλία της Λίνδου. Οι γονείς μου ήταν πολύ κουρασμένοι αλλά τελικά τους έπεισα να πάμε. Στο δρόμο πείνασα και οι γονείς μου συμφώνησαν να πάμε σε ένα ταβερνάκι κοντά στην παραλία. Όταν τα φαγητά ήρθαν μπροστά μας, δε χάσαμε χρόνο. Αρχίσαμε να τρώμε και, πραγματικά, τα παραδοσιακά  φαγητά της Ρόδου ήταν υπέροχα και στο τέλος μάς πρόσφεραν ένα δροσερό καρπούζι. Αφού πληρώσαμε και είχε πια μεσημεριάσει και η ζέστη ήταν αφόρητη, φτάσαμε στην παραλία, απλώσαμε τις πετσέτες μας και βγάλαμε τα ρούχα μας. Οι γονείς μου ξάπλωσαν στις πετσέτες τους και, όσο έπαιρναν έναν υπνάκο, εγώ έκανα βουτιές από τον βατήρα που ήταν τοποθετημένος εκεί.
Εκεί γνώρισα ένα αγόρι, τον Louis. Ο Louis ήταν από την Αγγλία και μπορώ να πω ότι γίναμε πολύ καλοί φίλοι. Όταν ήρθε η ώρα να φύγω, τον αγκάλιασα σφιχτά κι έφυγα. Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, μας ενημέρωσαν ότι στην παραλιακή θα γίνει το καλοκαιρινό πανηγύρι. Οι γονείς μου ήθελαν να πάμε αλλά εγώ ήμουν κουρασμένη. Τελικά όμως δέχτηκα! Έβαλα ένα άσπρο και αεράτο φόρεμα και έκανα μια πλεξούδα τα μαλλιά μου. Όταν ετοιμάστηκαν και οι γονείς μου, βαδίσαμε προς το πανηγύρι.
Καθώς αγοράζαμε σουβενίρ από ένα τουριστικό μαγαζί, είδα τον Louis με τους γονείς του να πλησιάζουν. Ο πατέρας μου χαιρέτησε τον πατέρα του και συμφώνησαν να κάτσουν να φάμε μαζί. Οι άνθρωποι εδώ στη Ρόδο διασκεδάζουν υπέροχα: σπάνε πιάτα, χορεύουν ασταμάτητα και τραγουδούν, Περνάω πραγματικά τέλεια. Η ώρα είχε πάει μία τη νύχτα και είχα νυστάξει, το ίδιο και οι γονείς μου. Γι' αυτό κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο. . Μόλις ξεκλειδώσαμε το δωμάτιο, πέσαμε κατευθείαν για ύπνο.
Το επόμενο πρωί θα πηγαίναμε να δούμε τα αξιοθέατα της Ρόδου. Πρώτα πήγαμε στην Παλιά Πόλη, μετά στο Κάστρο, ύστερα στην Ακρόπολη και, τέλος, στο εργοστάσιο παραγωγής κρασιού. Ήταν υπέροχα όλα! Μόλις τελείωσε η εκδρομή μας, πήγαμε για μπάνιο και μετά για ύπνο.
Τις υπόλοιπες μέρες τις πέρασα κάνοντας μπάνιο στην παραλία και βγάζοντας φωτογραφίες από το πιο υπέροχο νησί που είχα επισκεφτεί σε όλη μου τη μέχρι τώρα ζωή.
Πέρασα υπέροχες και αξέχαστες διακοπές. Δε θα τις ξεχάσω ποτέ και, φυσικά, θα ξανα-επισκεφθώ τη Ρόδο. Τη λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που πάτησα τον όγκο μου εκεί.

Αναστάσης Π.
Η Λίλη πήγε διακοπές στο Παρίσι το φετινό καλοκαίρι. Ας ακούσουμε τι έχει να μας πει.
Η Λίλη ξύπνησε πρωί-πρωί για να προλάβει την πρώτη πτήση που θα την οδηγούσε στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, το Παρίσι. Όπως είπε, έφυγε νωρίς για να έχει όλη τη μέρα δικιά της! Η Λίλη δεν είχε ξαναμπεί σε αεροπλάνο και ήταν ενθουσιασμένη.
Κατά τις 12 το μεσημέρι, η Λίλη φτάνει στο Παρίσι. Το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να πάρει ένα ταξί και να πάει στο ξενοδοχείο. "Όσο γρηγορότερα, τόσο καλύτερα", έλεγε στους γονείς της. Μόλις έφτασε στο ξενοδοχείο, πήγε στο δωμάτιό της για να κάνει μπάνιο κι έπειτα βγήκαν όλοι μαζί για να φάνε. Το απόγευμα πήγαν στο μουσείο του Λούβρου για να δουν τα αξιοθαύμαστα εκθέματα. Αργότερα πήγαν για ψώνια στο εμπορικό κέντρο. Κατά το βραδάκι, επέστρεψαν στο ξενοδοχείο εξουθενωμένοι.
Την άλλη μέρα το πρωί σηκώθηκαν πάλι νωρίς για να προλάβουν τ
ην τεράστια ουρά για τον πύργο του Άιφελ. Ανέβηκαν πάνω και αγνάντευαν όλο το Παρίσι. Η Λίλη έβγαλε και μια φωτογραφία για να την "κάνει κορνίζα", όπως είπε. Το μεσημέρι έφαγαν σε ένα διάσημο εστιατόριο. Μετά το καλόγουστο φαγητό, πήγαν και για παγωτό. Το απόγευμα επέστρεψαν στο ξενοδοχείο κι ετοιμάστηκαν για το σινεμά. Είχε πολύ κρύο το βράδυ και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο- έτσι, αποφάσισαν να πάνε σινεμά. Το βράδυ, μετά την ταινία, πήγαν να δουν τι ώρα ανοίγει η Ντίσνεϊλαντ για να την επισκεφτούν.
Την άλλη μέρα το πρωί ξύπνησαν πιο αργά, ετοιμάστηκαν με την ησυχία τους και πήγαν στη Ντίσνεϊλαντ. Η Λίλη διασκέδασε με όλα τα παιχνίδια και πήγε και στις τέσσερις περιοχές αλλά αυτή που της έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν των πειρατών. Το μεσημέρι έφαγαν εκεί παρέα με τον Μίκυ! Το απόγευμα πήγαν για μια τελευταία βόλτα στην πόλη κι επέστρεψαν να κοιμηθούν νωρίς γιατί το επόμενο πρωί θα αποχαιρετούσαν το Παρίσι.

Παναγιώτης Β., Το νησί των Ιπποτών
Με λένε Ίντα. Στο νησί των Ιπποτών, στη Ρόδο, ήταν υπέροχα! Επισκέφτηκα το Κάστρο της Ρόδου στην Παλιά Πόλη. Η θάλασσα ήταν υπέροχη. Ο ήλιος έλαμπε και η άμμος έκαιγε. Πήγαμε σε μία ψαροταβέρνα με τους γονείς μου που ήταν φανταστική. Είχε πολύ φρέσκα ψάρια και ήταν δίπλα στη θάλασσα.
Μείναμε στο ξενοδοχείο Ρόδος Παλλάς, το οποίο είναι τέλειο. Ειδικά το βράδυ, ήταν πολύ χαλαρωτικά και δροσερά και είχε θέα τη θάλασσα. Γνωρίσαμε πολύ κόσμο και έκανα νέους φίλους. Πιστεύω ότι ήταν φανταστικά, απίθανα και θέλω το επόμενο καλοκαίρι να ξαναπάω!

Δήμητρα Σ., Το καλοκαίρι μου
Γεια σας, με λένε Ίντα και θα σας διηγηθώ το καλοκαίρι μου στο νησί τον Ιπποτών, τη Ρόδο.
Όταν ήρθαν οι σχολικές διακοπές, έφυγα με τους γονείς μου στο νησί τον Ιπποτών, δηλαδή τη Ρόδο. Φύγαμε το πρωί στις 9 με το καράβι και στις 2 το μεσημέρι φτάσαμε στο λιμάνι τις Ρόδου. Στην διαδρομή πρόσεξα ότι το καράβι λεγόταν "Ελένη" και αναρωτήθηκα γιατί το ονόμασαν έτσι. Πήγα ρώτησα τους γονείς μου αλλά ούτε αυτοί ήξεραν και τότε αποφάσισα να ρωτήσω τον καπετάνιο που σίγουρα θα ήξερε γιατί το ονόμασαν έτσι. Όταν έφτασα στην πόρτα του καπετάνιου, δίστασα λίγο όμως την χτύπησα και κατευθείαν ο καπετάνιος την άνοιξε. Ήταν ένας χοντρούλης με μουστάκι και μια πολύ ωραία στολή που πάνω είχε ένα σήμα περίεργο (σαν να ήταν ένας πελαργός, δεν πολυκατάλαβα εκείνη την στιγμή που τον κοιτούσα). Με ρώτησε:
-Γεια σου μικρούλα τι θες;
-Γεια σας ήρθα να ρωτήσω γιατί ονομάσατε το καράβι Ελένη;
-Το καράβι το ονόμασα έτσι γιατί έχει το όνομα της μοναχοκόρης μου.
-Ααα μάλιστα ευχαριστώ πολύ.
Έφυγα τρέχοντας προς τον πάτερα μου και τον ρώτησα αν θα ονόμαζε το καράβι του με το όνομα μου αλλά αυτός άρχιζε να γελάει και μου έλεγε ότι δεν θα πάρουμε καράβι. Κρίμα! Και μου άρεσε η ιδέα να είχαμε ένα καράβι με το όνομα μου. Έπειτα, βγήκα έξω και χάζευα την καταγάλανη θάλασσα και ξαφνικά ξεπήδησαν τρία όμορφα δελφίνια. Όλοι βγήκαν έξω να τα φωτογραφίσουν και να τα δουν. Μετά τα δελφίνια άρχιζαν να χορεύουν για εμάς! Το θέαμα ήταν καταπληκτικό -έτσι και εγώ δεν έχασα την ευκαιρία τα φωτογράφιζα συνέχεια και, όταν έφυγαν, επιτέλους φτάσαμε στη Ρόδο.
Τη Ρόδο με την πρώτη ματιά την ερωτεύτηκα . Κατεβήκαμε από το καράβι και πήγαμε προς το μεγάλο άγαλμα που στην κορυφή του είχε ένα ελάφι με τεράστια και ωραία κέρατα. Μας είπαν ότι αυτό το άγαλμα το λένε dama dama γιατί τα παλαιοτέρα χρονιά στην Ρόδο είχαν ένα ελάφι σπάνιο και επειδή είναι απειλούμενο είδος το έκαναν άγαλμα. Επίσης μας είχαν πει ότι εδώ είχε φτιαχτεί ένα μεγάλο άγαλμα που λεγόταν Κολοσσός της Ρόδου. Ήταν ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου, που απεικόνιζε τον θεό Ήλιο.
Ύστερα πήγαμε στην αρχαία Κάμιρο, όπου είδαμε ερείπια και σπασμένα αγάλματα και εγώ αμέσως ρώτησα τον μπαμπά μου γιατί είναι σπασμένα αλλά δυστυχώς δεν ήξερε και πήγα και ρώτησα τον ξεναγό μας γιατί έγιναν έτσι. Ο ξεναγός μας ήταν ένα ψηλός ξανθός γαλανομάτης και άκουγε στο όνομα Εντρικ. Παράξενο, βέβαια, το όνομα του αλλά εμένα με έκαιγε να μάθω γιατί είναι σπασμένα και όχι γιατί το όνομά του είναι περίεργο. Μου εξήγησε ότι με τις ανασκαφές που έγιναν την ανακάλυψαν κατά την περίοδο της ιταλοκρατίας. Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα αλλά όταν γυρίσουμε πίσω θα μου εξηγούσε ο μπαμπάς.
Ήρθε η μέρα να φύγουμε και εγώ στενοχωριόμουν γιατί μου άρεσε πολύ αυτό το μέρος και θα ήθελα να ξαναέρθω του χρόνου με το δικό μας πλοίο την Ίντα!

Χριστίνα Ζ., Το καλοκαίρι μου
Οι γονείς μου πάντα ήθελαν να πάνε στο νησί των Ιπποτών, στη Ρόδο -όπως κι εγώ! Ο μπαμπάς μου μου έλεγε: "Ίντα, θέλεις να πάμε στη Ρόδο φέτος το καλοκαίρι;" Κι έτσι έγινε!

Η Ρόδος είναι πολύ όμορφη. Μέναμε σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο που σέρβιρε το πρωινό. Οι καμαριέρες κάθε πρωί μας χτυπούσαν την πόρτα. Τότε άρχιζαν οι βόλτες μας. Αρχίσαμε από την παραλία για τα μπάνια μας. Η θάλασσα ήταν ζεστή και ο ήλιος έκαιγε αλλά ήμασταν κάτω από ομπρέλα. Αργότερα πηγαίναμε για μεσημέρι σε ταβέρνες. Έτσι ήθελε ο μπαμπάς. Έπειτα, αρχίζαμε να βλέπουμε βιτρίνες, από μαγαζί σε μαγαζί πηγαίναμε. Η μαμά έλεγε ότι την αυριανή μέρα θα την αφιερώσουμε στην Παλιά Πόλη. Το βραδάκι φάγαμε σε ένα εστιατόριο. Ήταν καλοχτισμένο και ωραίες μυρωδιές το γέμιζαν. Οι σερβιτόρες ήταν πολύ ευγενικές και αυτό ήταν υπέροχο.
Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε νωρίς και φάγαμε το πρωινό μας. Ήμασταν έτοιμοι για την Παλιά Πόλη. Η Παλιά Πόλη είναι υπέροχη. Είναι το μέρος που ήθελα να επισκεφτώ περισσότερο. Κάναμε βόλτες σε όλα τα τουριστικά μαγαζάκια, αγοράσαμε σουβενίρ και φτάσαμε στο Κάστρο των Ιπποτών. Θαυμάζαμε τα πάντα. Τα τείχη της Παλιάς Πόλης είναι χτισμένα πολύ παλιά, γι' αυτό είναι και σημαντικά.
Η μέρα κύλησε πολύ ωραία και όλοι ήμασταν ευχαριστημένοι από τη διαμονή μας στη Ρόδο. Δε θα έχανα ευκαιρία να έρθω ξανά και ξανά, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα περνάω πάντα υπέροχα!!

Κατερίνα Π.
Εγώ στις καλοκαιρινές μου διακοπές πήγα στη Μάνη, στο σπίτι των παππούδων μου, μαζί με τους γονείς μου!
Την πρώτη μέρα που μπήκα στο σπίτι, είχε κρεμασμένα στους τοίχους τα κάδρα των προγόνων μας! Μα αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το σκαλιστό τραπέζι με τις είκοσι τέσσερις καρέκλες και από πάνω ένας πολυέλαιος με είκοσι τέσσερις λαμπτήρες!
Τις υπόλοιπες μέρες περνούσα ήσυχα στη Μάνη! Είχα κάτι παλιές φίλες και περνούσα ευχάριστα τις μέρες μου! Αλλά μου άρεσε που κάθε βράδυ καθόμουν μαζί με τους παππούδες μου και μου διηγήθηκαν διάφορες ιστορίες από τα νιάτα τους!
Την τελευταία μέρα την πέρασα μαζί με τους παππούδες μου! Μου άρεσαν πολύ αυτές οι διακοπές του καλοκαιριού!

Τσαμπίκος Μ.
Φέτος το καλοκαίρι προσπάθησα να με βελτιώσω απ' την περσινή ντροπή που αντέγραψα την έκθεση. Τον πρώτο μήνα πήγαινα για μπάνια με τους φίλους μου και βόλτες τα βράδια. Όμως, τους επόμενους δύο μήνες προσπαθούσα κάθε μέρα από δύο ώρες να βελτιώσω τον τρόπο που γράφω για να ξεπλύνω την περσινή ντροπή.
Όταν πήγα σχολείο, έλεγα από μέσα μου ότι η έκθεσή μου θα ήταν η καλύτερη. Διάβασα και η δασκάλα μου μού είπε πως έγραψα μία απ' τις καλύτερες εκθέσεις!

Kakos Lykos είπε...

"Ωωωω! Το ωγαίο Παγαδείσι" (inside joke):P Σοβαρά, τώρα, μπράβο παιδιά και καθηγήτριά τους. Ο Βιλνέβ θα ήταν περήφανος που έδωσε το όνομά του στο χωριό σας...