Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ταξίδι στην Ελλάδα

   Φίλε μου Πωλ, τι κάνεις...
 Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε... Συγγνώμη! Έχουμε έναν περίεργο τύπο που μας κάνει φιλολογικά μαθήματα και μας έχει ταράξει. Όλο ασκήσεις μας βάζει...
  Χθες βράδυ όμως που ήταν να γράψω μια έκθεση με θέμα τα ταξίδια, πλημμύρισε η καρδιά μου διακοπές και σε σκέφτηκα... Τι θα έλεγες το καλοκαίρι που θα έρθει να με επισκεφθεί και να γυρίσουμε την Ελλάδα? Το ξέρω ότι θα έχεις κάποιες ενστάσεις. Είναι λίγος ο χρόνος, μεγάλη η απόσταση, πολλά τα λεφτά... Επίτρεψε μου όμως να σου δείξω και την άλλη πλευρά.
   Πολλοί είναι οι λόγοι που συνηγορούν ότι η Ελλάδα είναι ο τέλειος προορισμός. Το αποδεικνύει, πρώτα - πρώτα, η μακραίωνη ιστορία και η παράδοση της. Είναι τόσα τα αξιοθέατα, διάσπαρτα σε όλη τη χώρα, που δεν θα μας φτάσει το καλοκαίρι και θα πρέπει να μείνεις και το φθινόπωρο. Αλλά ακόμα κι αν δεν σε ενδιαφέρουν οι αρχαιότητες, αξίζει να κάνεις το ταξίδι μόνο και μόνο για τις φυσικές ομορφιές της χώρας. Για το συνδυασμό του βουνού και της θάλασσας. Για τα δαντελωτά νησιά και τα πυκνά δάση. Για τις ήρεμες παραλίες και το άγριο τοπίο. Τέλος, καθώς δεν είναι ψέμα αυτό που λένε, ότι ο τόπος είναι οι άνθρωποι, οι άνθρωποι, με τους ζεστούς τους τρόπους και τη βαθιά αίσθηση φιλοξενίας που τους διακρίνει, είναι η κυριότερη αιτία να έρθεις στην Ελλάδα.
     Κι έχω χιλιάδες παραδείγματα που τα αποδεικνύουν αυτά. Η Ακρόπολη, φερ' ειπέιν, στην Αθήνα, την πρωτεύουσα της χώρας, συνοψίζει σε λίγα τετραγωνικά μέτρα το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του πολιτισμού, πράγμα που φαίνεται πιο καθαρά τώρα που είναι έτοιμο και το νέο "Μουσείο". Είμαι σίγουρος , έπειτα, ότι έχεις ακούσει για το ηλιοβασίλεμα στην Σαντορίνη. Χιλιάδες άνθρωποι έρχονται από όλο τον κόσμο μόνο και μόνο για αυτό. Να το δουν και να το φωτογραφίσουν.Και τι να πει κανείς για τα πασίγνωστα τριήμερα ικαριώτικα γλέντια του Αυγούστου, στα οποία οι ντόπιοι υποδέχονται ανοιχτόκαρδα τους επισκέπτες και τους καλούν να διασκεδάσουν όλοι μαζί μέχρι τελικής πτώσης... Αυτά και άλλα , πιστεύω, ότι αποδεικνύουν πόσο σωστό είναι να έρθεις στην Ελλάδα για διακοπές.
    Πρέπει να σε αφήσω τώρα, γιατί αυτός ο φιλόλογος μας έχεις βάλει πολλές ασκήσεις, όπως σου είπα, και δεν θα προλάβω. Ελπίζω , ωστόσο, να κατάφερα να σε πείσω και τον Αύγουστο να γνωρίσουμε μαζί τις ομορφιές της χώρα μου, αυτές που είπα κι ακόμα περισσότερες.
Με αγάπη.
Κακός Λύκος
Υ. Γ.: Δεν ήθελα να το γράψω πριν, γιατί δεν ήμουν μόνος μου, αλλά δεν σου έγραψα το σημαντικότερο. Νέα παιδιά είμαστε, άλλωστε... Πολύ βασικός λόγος για να έρθεις στην Ελλάδα είναι η έντονη νυχτερινή ζωή και οι δυνατότητες διασκέδασης κάθε είδους. Θυμάσαι εκείνο το παλιό τραγουδάκι των Blur; Ένα πράγμα θα σου πω μόνο.Το σπίτι μου είναι δέκα λεπτά από το Φαληράκι! Φόρα άνετα παπούτσια κι έλα να χορέψουμε μέχρι πρωίας...

Κακέ Λύκε, παιδί μου...
Θα μπορούσα να παραβλέψω την ακατάσχετη συναισθηματολογία, μιας και το επιτρέπει το επικοινωνιακό πλαίσιο του κειμένου (E- mail σε ένα φίλο). Φοβάμαι όμως ότι δεν διαβάζεις καθόλου τις εκφωνήσεις των ασκήσεων... Αν δεν απατώμαι, έπρεπε να πείσεις ένα διαδικτυακό σου φίλο να σε επισκεφθεί στην Ελλάδα, γράφοντας δυο παραγράφους (και πρόλογο και επίλογο, βεβαίως) που θα αναπτύσσονταν, η πρώτη με αιτιολόγηση και η δεύτερη με παραδείγματα. Είπα εγώ τίποτα για υστερόγραφο? Δυστυχώς, πρέπει να σε κόψω. Θα τα πούμε το Σεπτέμβρη.
Πιο Κακός Λύκος




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρατηρήσεις: α) η συναισθηματολογία δε μπορεί να είναι ποτέ "ακατάσχετη" (δεν είναι αιμορραγία...), β) το επικοινωνιακό πλαίσιο δεν νομίζω ότι απαγορεύει τη χρήση υστερογραφου, γ) δε θα μπω καν στον κόπο σχολιάσω την ανάγκη (αυτο)αναγνώρισης (:σε μία έκθεση 4 παραγράφων έχεις αναφέρει 2 φορές την ύπαρξη του καθηγητή σε σχήμα κύκλου), δ) εμείς μάλλον θα τα πούμε συντομότερα από τον Σεπτέμβρη ;)) Η μία -και καλή και καλύτερη και κακή και χειρότερη- εκδοχή της Δ.

Kakos Lykos είπε...

α)Μάλλον δεν έχεις δει ποτέ "Λάμψη"
β) Το επικοινωνιακό πλαίσιο δεν το απαγορεύει. Η εκφώνηση μου ναι!
γ) Αυτοσαρκασμός λέγεται...
δ) έρχομαι... :))

Μια εκ των προσωπικοτήτων μου

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει πολύ το Ηλιοβασίλευμα της Σαντορίνης, νομίζω ότι όποιος είναι στην Σαντορίνη είναι πολύ τυχερός!!!!

Kakos Lykos είπε...

Το καλύτερο ηλιοβασίλεμα είναι στην Ψαροπούλα, στη πόλη της Ρόδου... Κι έχεις και τη σπάνια δυνατότητα να βλέπεις τον ήλιο να δύει στην Ασία, ενώ είσαι στην Ευρώπη