Για το "μπαρ"

Όποιος μπήκε γιατί νομίζει ότι είναι υποχρεωτικό...
Να την "κάνει"!
ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!

(Εκτός από όταν δεν έχουμε βιβλία... Τότε είναι υποχρεωτικό... Για γκελ μπουρντά, καμάρια μου!)

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Το τραγούδι της ημέρας ."Τα πιο μεγάλα πράγματα". (Διαλέγει Ο Διαμαντής)

Ο Διαμαντής (με έντονη νοσταλγική διάθεση :D) μας διάλεξε για σήμερα το τραγούδι του Γιώργου Αλουπογιάννη, "Τα πιο μεγάλα πράγματα".

Στίχοι: Γιώργος Αλουπογιάννης
Μουσική: Γιώργος Αλουπογιάννης
Τελικά,
σκορπάω τον εαυτό μου
σε πράγματα μικρά
Καρφώνω στο σταυρό μου
παλάμες και κορμιά

Βουτάω μες στις λάσπες,
σε βρώμικα νερά
Μα, τίποτα δε φτάνει
στη δόλια μου καρδιά
Τίποτα τελικά

Τα πιο μεγάλα πράγματα
τα έζησα μικρός
Τα όνειρά μου
φτάναν ως τ' αστερια
Κι όταν τις νύκτες έπεφτα,
για ύπνο μοναχός
Θυμόμουν διακοπές και καλοκαίρια, και καλοκαίρια

Τελικά,
σκορπάω τον εαυτό μου
σε πράγματα μικρά
Μα τίποτα δε φτάνει
στη δόλια μου καρδιά,
τίποτα τελικά

Δεν υπάρχουν σχόλια: